Miksi henkisistä asioista kiinnostuneet miehet ei ole komeita ja hyvätuloisia?
Henkisillä tarkoitan asioita, jotka eivät ole fyysisesti rankkoja. Esimerkiksi lukemista, musiikkia, taidetta...
Haluan miehen, joka ei on kulttuurillisesti sivistynyt, komea ja hyvätuloinen.
Kommentit (20)
[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 18:23"]
miehet haluavat naisen. komeat ja hyvätuloiset saavat naisen ulkonäöllään tai rahoillaan. loppujen pitää sitten keksiä muita tapoja.
[/quote]
Lassukka, vastasit nyt ohi aiheen.
t.ap
Eivät ole mielestäsi komeita, koska keskittävät energiansa johonkin muuhun kuin ulkonäön virittämiseen. Hyvätuloisia usein ovatkin, mutta sitähän sinä et tiedä, koska he eivät pidä meteliä asiasta.
Onhan niitä montakin. Oletko itse sitten sivistynyt, kaunis ja hyvätuloinen- itse en ole joten sen vuoksi ei ole tuollaista miestäkään..
[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 18:28"]
Onhan niitä montakin. Oletko itse sitten sivistynyt, kaunis ja hyvätuloinen- itse en ole joten sen vuoksi ei ole tuollaista miestäkään..
[/quote]
Omassa tuttavapiirissä ei ole. Korkeakoulutus monella kyllä, mutta ei hyviä tuloja. Nämä ovat ulkoisesti enemmän sellaisia boheemejä tai nörttejä.
Itse olen hyvätuloinen, nätti ja maisteri ja harrastan kirjallisuutta, teatteria ja musiikkia.
t.ap
t.ap
[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 18:27"]
Eivät ole mielestäsi komeita, koska keskittävät energiansa johonkin muuhun kuin ulkonäön virittämiseen. Hyvätuloisia usein ovatkin, mutta sitähän sinä et tiedä, koska he eivät pidä meteliä asiasta.
[/quote]
No eipä tietämäni urheilulliset miehet juurikaan välitä ulkonäöstään, mutta ovat jostain syystä luonnostaan hyvännäköisiä.
t.ap
[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 18:34"]
[/quote]
No eipä tietämäni urheilulliset miehet juurikaan välitä ulkonäöstään, mutta ovat jostain syystä luonnostaan hyvännäköisiä.
t.ap
[/quote]
No olisit heti sanonut, että urheilu on teidän seudulla sellainen henkinen juttu.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 18:25"]
[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 18:23"]
miehet haluavat naisen. komeat ja hyvätuloiset saavat naisen ulkonäöllään tai rahoillaan. loppujen pitää sitten keksiä muita tapoja.
[/quote]
Lassukka, vastasit nyt ohi aiheen.
t.ap
[/quote]
Miten niin?
Haluamallesi miehelle riittää sinun haluamisesi kriteeriksi yhtä vähän kuin nuorelle kauniille naiselle se, että mies on vanha ja varakas.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 18:36"]
[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 18:34"]
[/quote]
t.ap
[/quote]
No olisit heti sanonut, että urheilu on teidän seudulla sellainen henkinen juttu.
[/quote]
Nimenomaan, kun ei kiinnosta ne urheilumiehet.
t.ap
No täällä maisteri, jolla on miehenä henkisistä asioista kiinnostunut komea mies. Siitä hyvätuloisuudesta jouduin sitten tinkimään.
Näin 15 avioliittovuoden jälkeen mulle kelpaisi pelkästään ihan se hyvätuloinen. Muista olisin valmis tinkimään ;oD
Eikö tällä palstalla keskustella mistään muusta kuin miesten rahoista ja naisten ulkonäöstä? Surullista ja todellisuudesta erkaantunutta porukkaa.
Voihan he olla kiinnostuneita kulttuurista. Eivät vain kerro sulle, kun saavat huomiosi jo komeudellaan!
Rangaistuksena pinnallisuudestasi et saa komeaa miestä.
Mä tiedän moniakin hyvätuloisia henkisistä asioista kiinnostuneita miehiä. Monet niistä on jotain insinöörejä, projektipäälliköitä tms. Komeita eivät kyllä tuntemani ole, ei ainakaan urheilullisella tavalla, eikä useimmat hirveästi välitä esim. pukeutumisesta tai miten hiukset ovat.
Moniko nainen haluaa miehen, joka on oikeasti kiinnostunut kulttuurista? Se että tarjoaa teatteri-illan ei vielä tarkoita kovin intohimoista suhdetta taiteisiin...
[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 21:02"]
Mä tiedän moniakin hyvätuloisia henkisistä asioista kiinnostuneita miehiä. Monet niistä on jotain insinöörejä, projektipäälliköitä tms. Komeita eivät kyllä tuntemani ole, ei ainakaan urheilullisella tavalla, eikä useimmat hirveästi välitä esim. pukeutumisesta tai miten hiukset ovat.
[/quote]
Mutta ap kai haluaa just sen komean ja henkisen miehen
Älykkö ei jaksa työskennellä "myyjänä"?