Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun mielestä vasta 25 vuotias on täysi-ikäinen. Pitäisi muuttaa lakeja!!

Vierailija
10.10.2020 |

Niin että vanhemmilla on päätösvalta niin kauan kunnes lapsi täyttä 25 v. Ennen sitä on ihan pelkkä kakara, lapsi! Aivot kehittyy vielä 25 ikävuoteen asti, vasta sen jälkeen on kykeneväinen tekemään rationaalisia päätöksiä. Lakia pitäisi muuttaa niin että vanhemmat holhoaa kunnes lapsi on 25.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku pullasorsa-Petteri ei kasvanutkaan vastuulliseksi aikuiseksi ja haluat pitkittää helikopterivanhemmuutta?

Vierailija
2/25 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mun mielestä"!

Sun mielestä voisi olla vaikka emmendal moitittavampaa kuin edam, ja sillä perusteella pitäisi muuttaa lakia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä minä minä olen sitä mieltä että pitäs olla ainaki viiskyt!!

Vierailija
4/25 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tytär ei saa seukata vanhojen setämiesten kanssa!!! Siksi haluan panna hänet ikuiseen kotiarestiin ja lukita kellariin! Ei ne sedät sitä voi oikeasti rakastaa!!!!!

Vierailija
5/25 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotkut ei aikuistu ikinä

Vierailija
6/25 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on oikeassa. 18 on liian alhainen ikä ottaa esim velkaa tai tehdä suuria kauppoja.

21 olisi hyvä täysi-ikäisyyden raja. Se oli ennen rajana, mutta raja muutettiin 18 vuoteen. Varmaan poliitikot halusivat kerätä nuorten ääniä.

Oikeasti harva 18-vuotias osaa itse päättää, mitä puoluetta äänestää. Itse kysyin neuvoa vanhemmiltani.

Vierailija
7/25 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on oikeassa. 18 on liian alhainen ikä ottaa esim velkaa tai tehdä suuria kauppoja.

21 olisi hyvä täysi-ikäisyyden raja. Se oli ennen rajana, mutta raja muutettiin 18 vuoteen. Varmaan poliitikot halusivat kerätä nuorten ääniä.

Oikeasti harva 18-vuotias osaa itse päättää, mitä puoluetta äänestää. Itse kysyin neuvoa vanhemmiltani.

Minä äänestin 18 veenä uusnátseja. Nyt olen vihervasuri. Kumpi on pahempi?

N27

Vierailija
8/25 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos alle 25 v tyttö seurustelee aikuisen miehen kanssa, se mies käyttää häntä vain hyväkseen. Koska alle 25v tyttö ei tajua mikä on hänelle hyväksi. Ja se ei ole se setämies. Tällöin vanhenpien täytyy saada puuttua asiaan kovin ottein. 

Onko tämä ikis vai joku joka nauraa ikikselle :)))

Vierailija
9/25 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mun mielestä"!

Sun mielestä voisi olla vaikka emmendal moitittavampaa kuin edam, ja sillä perusteella pitäisi muuttaa lakia.

XDDDDD mikä vìttú on emmendal??? Ja MOITITTAVAMPAA?!?! ÖÖÖÖ....

Vierailija
10/25 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tämä asia ole ihan ihmiskohtainen juttu. Toiset on vastuuntuntoisia jo ennen 18v , toiset ei koskaan . 

Vierailija
11/25 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos alle 25 v tyttö seurustelee aikuisen miehen kanssa, se mies käyttää häntä vain hyväkseen. Koska alle 25v tyttö ei tajua mikä on hänelle hyväksi. Ja se ei ole se setämies. Tällöin vanhenpien täytyy saada puuttua asiaan kovin ottein. 

Onko tämä ikis vai joku joka nauraa ikikselle :)))

Leikin ikistä koska olen kyllästynyt elämääni ja lähellä psykoosia.

Vierailija
12/25 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei siinä mitään väärää ole että parikymppinen aikuinen naisoletettu on nelikymppisen miesoletetun kanssa.

Vierailija
13/25 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko niin että esimerkiksi vihreät eivät olisi hallituksessa jos äänestysikäraja olisi vaikkapa 25 vuotta?

Vierailija
14/25 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on se 28v.

Vierailija
15/25 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kaikki ajattelultaan rapistuneet höperöt vanhukset pitäisi taluttaa saattohoitoon 70 v jälkeen ilman lääkärintodistusta aivojen skarppiudesta. Kehitysvammaisille erityskohtelu eli aivojen ei täydy olla skarpit kunhan äiti tai isä lasta rakastaa eikä täysin hylkää laitokseen, eläköön. Heillekin 70 v raja ilman lääkärintodistuksia. Myös koronasta tehohoitoa vain korkeintaan 69-vuotiaille, loput hoidetaan saattohoidossa.

Mutta minä en yksin asioista päätä.

/25 jo täyttänyt

Vierailija
16/25 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta se on MUN lapsi. Minä olen sen tehnyt. Kyllä minulla pitäisi olla oikeudet siihen että mitä se tekee eikä tuhoa ja pilaa itseään. ap

Vierailija
17/25 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä  70-vuotiaat ovat ihan normaaliälyisiä. Ei kaikki sairasta vaan elää normaalia parisuhde-elämää.

Vierailija
18/25 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempien täytyisi saada päättää oman lapsen tuleva puoliso. Ei se nuori voi ymmärtää kuka on hänelle pitemmän päälle hyvä. Sattuu sydämmeen ja pää hajoaa kun nuori tuhlaa aikaa hyödyttömien vätyksien kanssa.

Vierailija
19/25 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen oli vasta  21 vuotias  aikuinen.  Mutta jos meni naimisiin tuli samalla täysi-ikäiseksi.    60 ja 70 luvulla.

Vierailija
20/25 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhempien täytyisi saada päättää oman lapsen tuleva puoliso. Ei se nuori voi ymmärtää kuka on hänelle pitemmän päälle hyvä. Sattuu sydämmeen ja pää hajoaa kun nuori tuhlaa aikaa hyödyttömien vätyksien kanssa.

Ei sille äiti voi muuta tehdä kuin pahentaa tilannetta olemalla ikävä tiukkis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi