50 km pyörälenkki, oli ihanaa
Mies haki mut töistä kolmen jälkeen ja sitten lähdimme pyöräretkelle. Aivan ihan pyöräillä, toki nyt oli minulla sähköpyörä. matkaa tuli 54 kilometriä. Aivan ihana, fiilis, käytiin juuri suihkussa, nyt vähän syödään, katsotaan telkkua ja sitten nukkumaan.
Pyöräilkää, aivan upeat säät tällä viikolla.
Kommentit (9)
Kestääkö akussa virta noin pitkän matkan?
Vierailija kirjoitti:
Kestääkö akussa virta noin pitkän matkan?
En ole ap, mutta noin 80km kestää itsellä. Maastossa toki vähän vähemmän.
Sähköpyörä on parempi kuin ei mitään. Itse tein 50 km lenkin tavallisella pyörällä, ei ollut niin ihanaa enää loppumatkasta. Mutta sitäkin ihanampaa kun pääsi suihkun jälkeen syömään.
Wau, te olette reippaita! Ja pyöräily todella on mukavaa. <3
Olen polkenut Norjan Altasta helsinkiin sähköpyörällä viime vuoden kesällä.
Mä tein viime viikolla olikohan noin 42 kilometrin lenkin pyörällä. Toki siinä välillä oli muutakin tekemistä. Sinne jonnekin ja takaisin. Tuntui kankkusessa muutaman päivän se lenkki. Se pyörässä istuminen ei ole kovin mukavaa.
Täällä Helsingissä oli tänään kova ja kylmä viima. En halua sähköllä ajella, mutta avoimella paikalla sai kyllä pinnistellä vastatuuleen. Hyvä kun jossain oli leppoisampaa.
Minulla pisin pyörälenkki oli kesällä 2004, kun ajoin yhtä soittoa 160 kilometriä. Muutaman juomatauon pidin. Pyörä oli 3-vaihteinen ilman sähköavustusta. Sille kesälle ajoin noin 2000 kilometriä. Pyöräilyä olen harrastanut senkin jälkeen säännöllisesti, mutta matkat ovat olleet vain muutamia kymmeniä kilometrejä. Sähköpyörää en omista, vaan sama 3-vaihteinen on edelleen käytössä.
Sähköpyörä on kyllä mullistanut oman pyöräilyn. Älyttömän mukavaa. Aivan sama koskee joku sitä mieltä ettei se ole liikuntaa. Olen aivan hurahtanut.