MIksi baareissa ei enää tanssita hitaita?
Milloin ne on loppuneet ja mihin se liittyy? Vielä 15 vuotta sitten kun tapasin mieheni, baareissa oli aina hitaat biisit.
Kommentit (28)
[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 16:21"]
Samaa mä olen ihmetellyt. Mä käyn ravintoloissa harvoin, mutta haluan sillon tanssia oikein kunnon bassonjytkeessä. Olen siis jämähtänyt 90-luvulle. ;-)
Harmittaa kuitenkin lopettaa ilta aina niin energisenä, viimeiseksi voisi rauhoittua tanssimalla parit hitaat jonkun kainalossa, mutta eipä ole ollut mahdollista moneen vuoteen.
[/quote]Miten siinä voi rauhoittua kun miehen stondis hieroo alavatsaa?
[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 17:07"]Miten siinä voi rauhoittua kun miehen stondis hieroo alavatsaa?
[/quote]Riippuu onko kyseessä oman miehen pili vai vieraan miehen jytky ;)
Mäkin kaipaan hitaita, vaikka tykkäänkin tanssia kunnon bassojytkeenkin tahtiin.
-N24v
Tykkäsin noista nojailuista kyllä nuorena, mutta nyt aikuisempana olisi kyllä aika ahdistavaa ja välttelisin hitaille pyyteleviä ja tuntisin sitten itseni epäkohteliaaksi.
Käymissäni baareissa illan viimeinen biisi on poikkeuksetta hidas. Sikäli sääli, sillä nykyisin en jaksa riekkua baareissa enää pilkkuun asti. Voisi vakiintua joku tapa, että keskellä iltaakin soisi yksi hitaampi biisi (esim kahdelta) ja siitä voisi sitten lähteä kumppanin kanssa kotiin vällyjen väliin tai vaihtoehtoisesti jäädä joraamaan lisää.
Nykyään seura haetaan muuta kautta. Siksipä yöelämä kuihtuu. Ei siellä käytykään "vain tanssimisen takia".
Hitaita ei tarvita enää, koska ap ja miehensä ovat jo pariutuneet.