Tyttöystävä saa luvalla vierasta kullia
Muutama kuukausi sitten tyttöystäväni kysyi onko minulla mitään erityisen tuhmaa seksifantasiaa. Kerroin hänelle: kiihotun ajatuksesta että joku muu panisi häntä. Aluksi oli vähän loukkaantunut, kysyi että enkö välitä hänestä tarpeeksi kun tuollaisia mietin ym. Sanoin että päinvastoin, rakastan todella paljon ja haluan että hänellä on mahdollisuus monenlaisiin nautintoihin. En halua omistaa hänen kehoaan. Ja nimenomaan tuossa fantasiassa kiihottaa se, että hän on minun naiseni, mutta saisikin seksuaalista nautintoa joltain muulta. Se tietynlainen hallittu mustasukkaisuus kiihottaa. Alkoi vähän lämmetä asialle ja sanoi että lopulta aika kiihottavaa.
Muutaman kerran asiasta puhuimme seksin yhteydessä, mutta ajattelin että kyseessä on vain fantasia joka kiihottaa meitä. Jokin aika sitten hän sitten räväytti että voisi olla valmis toteuttamaan fantasian jos minäkin oikeasti haluan. Kulli kovettui välittömästi. Nyt ollaan sitten etsitty panijaa naiselle ja tänään ollaan siinä pisteessä että hän lähtee ekaa kertaa nussimaan vierasta. Molempia jännittää mutta ollaan myös innoissamme. Sovittiin että niin pitkään saa olla kun viihtyy mutta yöksi tulee kotiin. Ja ihan mitä tahansa saa tehdä kunhan käyttää kumia ja kertoo sitten mitä tekivät ja millaista oli.
Mielipiteitä ja kokemuksia? Mielellään myös ihan oikeita eikä pelkästään trollaajapervoilta :)
Kommentit (27)
Kannattaa olla varovainen mihin ryhtyy. Minulle aisankannattaja soittelee vieläkin ilmeisesti humalassa. Haukkuu, uhkailee ja itkee, että olen pilannut heidän suhteensa.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa olla varovainen mihin ryhtyy. Minulle aisankannattaja soittelee vieläkin ilmeisesti humalassa. Haukkuu, uhkailee ja itkee, että olen pilannut heidän suhteensa.
Kerrotko tarkemmin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrotko tarkemmin?
Niin, vastaa nyt itsellesi kun olet tämän 2014 alotetun ketjun uudelleen avannut satuiluillasi.
Jos asuisin vuokralla ja vuokraemäntä edes välttävä niin ehdottaisin kyllä kaikenlaista kivaa. En tarttis vuokran alennusta tai mitään koska tekisin sen vain seksin takia.
Vierailija kirjoitti:
Jos asuisin vuokralla ja vuokraemäntä edes välttävä niin ehdottaisin kyllä kaikenlaista kivaa. En tarttis vuokran alennusta tai mitään koska tekisin sen vain seksin takia.
Perseensuti tän selaimen kanssa. Väärä ketju
Oletko noin urpo ettet tajua.
Naisesi ihastui siihen mieheen. He haaveilivat yhteisestä tulevaisuudesta ja naisesi lupaili miehelle jättävänsä sinut vielä niin saisivat olla yhdessä aina. Antoikin sinulle vaihtoehdot jossa toinen oli ero. Näin saisi hypätä uuteen suhteeseen ja syyttäisi sinua erosta. Kuitenki jotain heidän välillä tapahtui ettei suhde syventynyt ja nyt sitä miestä harmittaa kun oli saanut kuulla lupailuja teidän erosta. Siksi on katkera sinua kohtaan kun sait pitää naisesi vaikka hän oli aikonut jättää sinut.
Voisiko olla näin asia?