Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varhaisultrassa rv 7+0 alkio 9,3mm

Vierailija
03.01.2014 |

Kuinka paljon yleensä heittävät nuo? Tuon mukaan kiertoni olisi siis ollut 29 päiväinen jos en olisi raskautunut. Minulla lasketaan päivät 28 eli sen normin mukaan eli silloin ultrapäivänä olisi pitänyt olla 7+1. Normaalisti taas kiertoni on ollut 26-32 päivää. Laskenkohan että siis kiertoni olisi ollut 29 päivää. Vai tarkentuuko tuo esim np-ultrassa?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä? :)

Vierailija
2/12 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan tietää vain. Entiedä tarkkaa hedelmöityspäivää ja se kiinnostaa. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan päivä sinne tai tänne...ihan sama!

Vierailija
4/12 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muiden vastanneiden kesken samaa mieltä, mitä väliä yhdestä päivästä? Kaksi tai kolmekin päivää heittoa on ihan normaalia. Etkö ole varma lapsesi isästä?

Vierailija
5/12 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä tarkkaa hedelmöityspäivää saa mitenkään selville, jos et itse tiedä.

Ja vaikka olisitkin laittanut rastin kalenteriin, kun harrastit seksiä, ei hedelmöittyminen tapahtunut välttämättä samana päivänä vaan siitä 1-3 päivää eteenpäin.

Vierailija
6/12 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä tarkkaa hed.päivää voi satavarmasti tietää koska yl. niitä rakastelukertoja on enemmän kuin yksi kuukaudessa.

Ja vaikka olisi vain yksi rakastelukerta niin siittiöt voi elää viikonkin odottelemassa.

Pitäisi olla päiväntarkka kierto ja sitten pitäisi vielä tuntea se ovulaatio (toiset tuntee nippailua) .

Vierailija
7/12 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapset ovat saaneet alkunsa joko kp 12, kp 14 tai kp 16 ja sen tarkemmin en voi tietää. Kierto 28pv mutta en tunne ovista niin en voi olla varma päivästä.

Vierailija
8/12 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle viiden päivän heittojen vuoksi ei edes harkita la:n siirtämistä. Ei sen alkion mittaaminenkaan nyt niin tarkkaa ole... Alkio vastaa hienosti viikkoja ja se on ainoa, millä on väliä.

Vierailija
9/12 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tunsin ovulaatiolimaa tulevan monena päivänä ja sitten alkoikin kuivakausi.

T. ap. Mutta olin laskenut laskureilla arvion ovulaatiopäivistä.

Vierailija
10/12 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 12:51"]

Alle viiden päivän heittojen vuoksi ei edes harkita la:n siirtämistä. Ei sen alkion mittaaminenkaan nyt niin tarkkaa ole... Alkio vastaa hienosti viikkoja ja se on ainoa, millä on väliä.

[/quote]

Ei kaikkialla, mutta oon nyt 7:ssä raskausseurannassa Jyväskylässä ja jokainen laskettu aika on siirretty ultran mukaiseksi, myös tämä 7., vaikka lääkäri ei saanutkaan itseään tyydyttävää mittaa vauvalle ultrassa ja sanoi, että raskaus on pidemmällä, kun vko 13, kuukautisten mukaan oli tuolloin 12+4, siirsi siis lasketun ajan 4 päivää aikaisemmaksi, vaikka mun laskujen mukaan 3 päivää olis riittäny.. :) Mutta näin on siis toimittu jokaisen raskauteni aikana. Siskoillani ei ole siirretty laskettuja aikoja, jollei heitto ole ollut todella merkittävä.

Vierailija
11/12 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espoossa ei siirretty neuvolan laskettua aikaa joka oli sen 28 kierron mukaan vaikka heittoa ultran kanssa oli 3 vuorokautta eli olisi pidentynyt la, sanoi että jos on alle 5 vuorokautta niin ei siirretä.

Vierailija
12/12 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 13:10"]Espoossa ei siirretty neuvolan laskettua aikaa joka oli sen 28 kierron mukaan vaikka heittoa ultran kanssa oli 3 vuorokautta eli olisi pidentynyt la, sanoi että jos on alle 5 vuorokautta niin ei siirretä.

[/quote]

Mulla siirrettiin nt-ultrassa laskettua aikaa päivällä (aikaisemmaksi) neuvolan laskemasta, ja tämä myös Espoossa, Jorvissa. Tosin käsittääkseni noin ei yleensä tehdä, tiedä sitten onko yleinenkin linja Jorvissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi