Milloin teit viimeksi jotain sosiaalista ja kenen kanssa?
Esim. kävit kahvilla tai ravintolassa ystävän kanssa, kävit perhetutulla tai sukulaisella syömässä tai he olivat teillä, olit jonkun synttäreillä tai muissa juhlissa?
Kommentit (16)
Tänään juttelin äidin kanssa puhelimessa. Kävin myös ystävän luona aamulla kahvilla.
Olin vasta takakonttikirppiksellä myymässä.
Nyt haluan vaan murjottaa itsekseen ja tekis mieli vetää kännit.
Ei hitto voi olla näin uuvuttavaa olla ihmisten parissa.
Joka viikko vähintään lapsen kanssa vietän aikaa.
Joka päivä kahvittelen naapuri ystäväni kanssa tunnin
Aspatöissä koko päivän. Olen ihan loppu, enkä halua puhua enää kenelläkään tänään.
Vierailija kirjoitti:
Joka viikko vähintään lapsen kanssa vietän aikaa.
Viettäisin aikaa 24/7 lapseni kanssa jos huoltaja antaisi. Eristäessä menee sukulaisuussuhteetkin, se vähän harmittaa. Touhuaisimme vaikka ja mitä yhdessä.
Keskiviikkona kävin ystävän kanssa vesijuoksussa.
Eilen juhlistamassa 17 vuoden raittiutta AA-ryhmässä. Oli hyvää kakkua ja puheenvuorot kaikki erilaisia ja kaikki voimia antavia.
Tunti sitten olin mummolassa kahvilla pikkuveljen ja enon kanssa.
Kaksi viikkoa sitten kävin psykiatrin vastaanotolla.
Eilen kiitin kassaa ja toivotin hyvät viikonloput. Pieniä sosiaalisia tapahtumia on arkena usein kuin huomaakaan.
Eilen. Läsnä oli noin 40 ihmistä.
Eilen aamulla oli työpaikan tyhy-ryhmän teams-palaveri. Riköhän se ole sosiaalista toimintaa. Sen jälkeen tein työtäni, eli pidin luennon noin 150 ihmiselle (livenä, lisäksi oli muutama kymmenen etänä).
Tänään on pakko eristäytyä, ei jaksa ihmidiä tänään...
Joka päivä, eli viimeksi tänään. Tapaan ystäviäni esim. Kahvittelun merkeissä, harrastamme kaikenlaista, käymme ulkona syömässä jne. Tänään käytiin katsomassa joko alkaa sieniä löytyä omalta vakipaikalta ja samalla tuli käytyä leivos kahveilla.
Ja kertokaa siis mitä teitte, kenen kanssa ja milloin :)