KOLMEN alle 4-vuotiaan äidit! Kuinka jaksatte ja pärjäätte?
Hoidatteko lapsenne kotona?
Osallistuuko miehenne paljon lasten hoitoon? jne.
Meille syntyi nyt kolmas lapsi ja muut 2 ovat alle 4-vuotiaita. Tuntuu että hukun vaippa ja pyykkivuorten alle. Vaikka koko ajan teen, ei aika riitä siltikään mihinkään.
kiva jos joku jaksaa vastailla.
Kommentit (24)
t. tuplamamma ja keskeytys takana - jota kadun!
näen unia itkevästä vauvasta ja usien huomaan miettiväni millainen HÄN olisi jne. Älä tee sitä!
kiitos osanotoista. Olemme jo päätöksemme tehneet. En jaksa psyykkisesti enkä fyysisesti, kuinka sitten perheemme käy kun ei ole paljonkaan ulkopuolista apua...? näin on parasta muttei se helppoa ole ja tiedän että tulen suremaan...
Itsekin tiedän, etten psyykkisesti jaksaisi enempää lapsia. Mielestäni olisi myös väärin että vanhemmat lapset joutuisivat kärsimään tilanteesta. Koska mielestäni jo NYT vanhemmat lapset kärsivät tavallaan. Aikaa kun mulla on vain vauvalle useimmiten ja mies paljon poissa. Eri asia olisikin jos olisi paljon tukijoukkoja. Muttei ne tukijoukotkaan vanhempia korvaa!
Meilläkin 3. oli vahinko, mutta myös abortin vastustajana päätimme ottaa hänet vastaan. Nyt on putket solmussa mulla, joten enempää ei pitäisi tulla. 2 ensimmäistä olivat suunniteltuja. Yhtä paljon tätä kolmattakin rakastetaan, mutta olen aivan katki, ja toivon vaan että jaksan tämän vauvavuoden vielä kerran läpi kahlata. Lisäksi huolettaa miten meidän parisuhteen käy, tai on käynyt, yhteistä aikaa ei ole koskaan. Mies nukuttaa isompia, minä vauvaa, yöt pitkät joku aina heräilee ja on jotain vaille. Ja sairastelut - ne on oma lukunsa. APUA.
t. ap