Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys fb:n kansikuvasta

Vierailija
03.01.2014 |

Sain joulunpyhinä aikaiseksi liityttyä fb:n ihmeelliseen maailmaan.... Ajattelin ladata kansikuvan, mutta kun katoin puhelimella niin kansikuvat on profiileissa n. kymppikuvia mittasuhteiltaan mut netissä leveitä ja matalia. Mulla olis yksi panoraama kuva joka näkyis kivalta tietokoneen ruudulla, mut venyttääkö puhelimen fb-sovellus sen sitten väkisin tuollaiseen kymppikuva mittoihin vai säilyttääkö mittasuhteet. Anteeksi sekava sepustus, mitta aittakee alottelijaa

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa, mutta sen verran tiedän, että FB ei venytä noita kansikuvia yleensäkään. Se vaan leikkaa ylhäältä ja alhaalta osan kuvasta pois ja voit itse asemoida sen paremmin. Tämä tosin ei taida onnistua puhelimella vaan pelkästään tietokoneella.

Vierailija
2/4 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo näköjään tää viestien lähettäminenkään mulla oikein hallussa. Tuli moneen kertaan . Mut kiitos jos joku osais auttaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, tähän oli jo tullutkin vastaus. Oiskohan niin että panoraamakuva näkyisi mobiilissa sitten ihan ok? Tai sitten siitä leikkautuu reunoilta palat pois...

Vierailija
4/4 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, tähän oli jo tullutkin vastaus. Oiskohan niin että panoraamakuva näkyisi mobiilissa sitten ihan ok? Tai sitten siitä leikkautuu reunoilta palat pois...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi