Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Gugguu-lastenvaatteista?

Vierailija
03.01.2014 |

Osaako kukaan sanoa, vastaavatko miten kokoaan? Toivottavasti ovat ainakin laadukkaita, kun hintaa on reippaasti. Toki mielellään kannatan kotimaista käsityötä.

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kyllä huvittaa tää facessa oleva gugguu-ryhmä, jossa yp:t ei salli yhtään negatiivista kommenttia Gugguusta. Taitaa yp:t saada ilmaisia vaatteita puljusta, muuten tuo linja ei mitenkään selity. Kun fakta nyt vaan on että niillä on RUNSAASTI ongelmia vaikka kivannäköisiä vaatteita tekevätkin.

Vierailija
42/70 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan hulvaton ketju Gugguun ongelmista nyt siinä fb:n Gugguu hypetys ryhmässä. Kaikkiin rekloihin vastataan että eivät ole saaneet muita reklaamaatioita ko. ongelmasta :). Todella huonosti ja epärehellisesti hoidetaan reklat, kaikille merkeillehän varmasti heikompia eriä sattuu, se vaan että miten ne reklat hoitaa. Mä kans alan välittömästi boikotoimaan tällaista yritystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha viesti mutta vastaanpa silti:)En oo kyllä koskaan kuullut lapsen kasvavan tietystä koosta ulos parissa kuukaudessa,ehkä vastasyntyneen joo mutta se onkin asia erikseen.Kuka käskee ottaa ihan sentilleen pituutta vastaavan koon kun esim Gugguun collegeissakin on just housuissakin resorit joilla pidentää käyttöikää.Sama hupparin hihat yms.Meillä poika noin 96cm pitkä ja käytössä monia kokoja aina 92-122cm..Eikä mikään oo käyttökelvoton,sopivin ehkä just 110cm Gugguun pienen mitoituksen vuoksi:)

Vierailija
44/70 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

H&M laatu surkeaa. Saumat kiertää ja vaate muuttuu muodottomaksi usein jo ekassa pesussa, puuvilla huonolaatuista ja reikiintyy poikkeuksetta pesuissa. Heti kauppaan astuessa lehahtaa nenään homemyrkkyjen haju niin, että allerginen voi saada oireita. Lapsityövoiman käyttöä ja ylikansallista voitontavoittelua. Kierrän kyseisen pitikin kaukaa. Gugguu hieno kotimainen eettinen brändi.

Nämä haukkumisketjut ihmetyttää. Ei mikään vaate pesujen jälkeen voi olla samanlainen kuin uutena! Meillä Nude pysynyt nudena ja malli kuosissaan (pesu Mielen koneella hienopesussa Lumme pesuaineella ja oiottumärkänä muotoonsa )

Vierailija
45/70 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kivasti ovat silti saaneet myytyä merkin mammoille. Lapsimessuilla oli heti ekana aamuna ovien avattuna ihan hemmetillinen jono Gugguun tiskillä ja viikonlopunkin aikana oli todella monella Gugguu-kassi käsivarrella. :O Kävin räpläämässä vaatteita ja minusta ne näyttivät ja tuntuivat ihan peruskamalta, vaikka eihän tietty eettisyyden, ekologisuuden tai kotimaisuuden (?) tarvitse isoilla kirjaimilla näkyä, mutta siis todella basic-osastoa kaikki. Mitähän minä en tässä maniassa ymmärrä?

Vierailija
46/70 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

H&M laatu surkeaa. Saumat kiertää ja vaate muuttuu muodottomaksi usein jo ekassa pesussa, puuvilla huonolaatuista ja reikiintyy poikkeuksetta pesuissa. [...]

Nämä haukkumisketjut ihmetyttää. Ei mikään vaate pesujen jälkeen voi olla samanlainen kuin uutena! Meillä Nude pysynyt nudena ja malli kuosissaan (pesu Mielen koneella hienopesussa Lumme pesuaineella ja oiottumärkänä muotoonsa )

Minun mielestäni etenkin vauvanvaatteiden pitää kestää ns. normaalia käyttöä. Jos ostan kalliin vauvan- tai lastenvaatteen ja se pitää pestä hienopesuohjelmalla hienopesuaineella ja vielä kuositella kosteana, niin kuulostaa kyllä tosi oudolta. Ottaen siis huomioon sen, että kyseessä eivät ole juhlahepenet tai silkki- tai villatuotteet, vaan ihan tavallisen arkikäyttöön tarkoitetut bodyt, housut, paidat jne. En oikein näe arvoa siinä, että tuote on eettinen ja ekologinen ja kotimainen (?) ja näiden myötä kallis, mutta käyttäminen on mahdotonta, koska tuote menee pilalle.

Henkkamaukkaa saa haukkua ja varmasti eivät sieltä ostetut vaatteet säily yli sukupolvien, mutta kyllä tavalliset organic(?)-malliston vauvanbodyt ja muut ovat meidän perheen nassikoiden päällä kestäneet. Sieltä tulee ostettua harvemmin uutena, koska saamme paljon käytettynä, mutta ihan toimivaa perusvaatetta ovat olleet. Sen sijaan paras kokemus on ollut niin ikään kalliihkoista me&I-vaatteista, jotka tosin taitavat nykyään olla junttiosastoa. Olen silti ollut verrattoman tyytyväinen lastenvaatteiden kestävyyteen, sillä niitä on pidetty, pesty 40-60 asteessa ja rumpukuivattu, mutta silti ovat miltei uudenveroisia. Esim. leggingsit ovat pitäneet muotonsa, eikä näy mitään kulumaa ja samassa ajassa henkkamaukan leggingisit ovat muuttuneet kesäversioiksi, eli kuluneet polvista puhki ja saksien kanssa niistä saa vielä remppashortsit, mutta siinä se elinkaari sitten olikin.

Turhaa haukkumista en minäkään arvosta, mutta kyllä pitää voida rehellisesti kertoa, jos joku tuote ei ole vastannut odotuksia. Me&I-tuotteissa olen pettynyt aikuisten magic-punttihousuihin, jotka tällaisen reitevän päällä kuluvat liian nopeasti haarasaumasta reikäisiksi. Parin malliston housut olen kuluttanut hajalle ja reitevä kaveri kommentoi samaa, mutta kahdella rimppakinttuisemmalla ovat pysyneet ehjinä. Luulisin, että muutama muukin reitevä on tuon saman kokenut, mutta ehkä on sen verran noloa huudella että housut kuluivat haaroista halki, etten siitä ollut kuullut ennen omia ostoshetkiä. Olisin jättänyt ostamatta, jos olisin tuon tiennyt. Samoin välttelen lasten paitoja joissa kuva on painettu, sillä niistä olen kuullut huonoa (tosin meillä ne pari kuvapaitaa ovat pysyneet ehjinä). Jos ei tuotteiden laadusta saa puhua, niin on se kyllä aika kummallista. En käsitä tuota Gugguu-hysteriaa, vaikka toisaalta aina on joku tuote jonka perässä juostaan. Oli aika säälittävää katsoa lapsimessuilla, kun mammat kolusivat vaaterekkejä ja lapset roikkuivat perässä surkeina ja tylsistyneinä. Mammat olivat tosi äkäisiä, kun heidän lapsensa häiritsivät ostosten tekoa. Mikähän tuossa kuviossa oli Lapsimessuja, kysynpähän vain.

Vierailija
47/70 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin miksi se Gugguu on niin suosittu? Osaako kukaan kertoa?

Vierailija
48/70 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin miksi se Gugguu on niin suosittu? Osaako kukaan kertoa?

Anyone?

Vierailija
49/70 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gugguun sivuilla vaatteiden myyntitekstisään mainitaannoin nykyää että vaatteen värit saattaa haaleta pesussa 1-2 astetta. Ja kas näin ovat pesseet kätensä värinlähtörekloista.

Vierailija
50/70 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainitaannoin = mainitaan

Vierailija
51/70 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gugguun jumpsuit on kivannäköinen, mutta jotenkin erikoinen malli hihoissa. Vauva on nyt 62 cm ja todella vaikea pukea päälle koon 74 jumpsuitia. Hihojen aukot ihmeellisen kapeat ja "ylhäällä". Silti sekä lahkeita että hihoja täytyy kääriä, joten muuten reilun kokoinen.

Myös väri haaleni ekassa pesussa silmin nähden.. vaikka valmistaja onkin ilmoittanut, että näin saattaa käydä, niin silti yllätti.

Vierailija
52/70 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen ostanut lasten vaatteet alle 2v tytölle kirpputorilta suurimmaksi osaksi. Eipä ole gugguun vaatteita tullut vastaan, varmaan osaksi tästä heikko laatu-syystä. En todellakaan osta ja maksa useamman kympin arvoisia arki/perusvaatteita miltään merkiltä, ulkovaatteet ja kengät on asia erikseen. Lisäksi kirpputorilla näkee onko vaate kestänyt käyttöä lainkaan ja/tai minkä verran käyttöikää on vielä jäljellä.

Eniten olen ihmetellyt sitä miten H&Mn uutena kirppikseltä kirppishintaan löytyneet yö/potkaripuvut ovat ihan parin kk käytön aikana keränneet itseensä reikää sinne tänne. Onneksi en ole ostanut moisia uutena täydellä hinnalla. Eli ei harmita kun parin euron vaatteen voi heittää pieneksi jäädessään energiajätteeseen. Osa vaatteista on passelit tarhassa varavaatteina, vaikkakin jopa hienonnäköisiä niin edelleenkään ei haittaa vaikka maalautuisivat askartelussa tai kuluisivat puhki hiekkalaatikolla. Osa menee käytön jälkeen energiajätteeseen, osan voi pistää ihan hyvin myyntiin ja saa omansa pois tai ainakin 80% maksamastaan.

Vierailija
53/70 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainos?

Vierailija
54/70 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen miten joillakin on varaa ostella vaatteet uutena noin kalliilta merkiltä, tai muilta vastaavilta, ei minulla ainakaan vaikka olen töissä ja palkan voisi sanoa olevan sen verran kohtuullinen että ei talous näihin hankintoihin kaatuisi.

Mutta en näe tai ymmärrä mitään syytä priorisoida kalliisiin lasten vaatteisiin tasokkaan ruoan, oikealla sijainnilla olevan asunnon, hyvän auton, käyttömukavien vaunujen tms sijasta.

Mieluummin valitsen myös perheelle lomamatkan kuin sen edestä merkkirättejä lapselle vuodeksi. Ja huom lapsi ei siltikään kulje rumissa, likaisissa, reikäisissä, muodottomaksi nyppyyntyneissä vaatteissa. Vaatteen ulkonäön mukaan voisi luulla että ne ovat edelleen ensimmäisessä käytössään ko. lapsella (pesujen jälkeen).

Vierailija
55/70 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti mennä ihan katsomaan että mistä on kyse. Meinas tulla kahvit nenästä ulos. Kuka maksaa 30€ jostain trikoopaidasta? Ja 70€ huppareista?! Ihan peruskamaa vielä, joku vino sauma laitettu siihen. Kyllä mikään ei ole helpommin rahastettava kuin wt-mamma lastenvaateostoksilla!

Vierailija
56/70 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piti mennä ihan katsomaan että mistä on kyse. Meinas tulla kahvit nenästä ulos. Kuka maksaa 30€ jostain trikoopaidasta? Ja 70€ huppareista?! Ihan peruskamaa vielä, joku vino sauma laitettu siihen. Kyllä mikään ei ole helpommin rahastettava kuin wt-mamma lastenvaateostoksilla!

Me saatiin vauvalle lahjaksi jumpsuit ja pidin lahjasta paljon. Itse en ollut raskinut ostaa Gugguu-merkiltä vaatetta. Odotin, että laatu olisi ollut tosi hyvä. Petyin kuitenkin siinä vaiheessa, kun laitoin pukua vauvan päälle. Toinen pettymys tuli pesun jälkeen.

Yleisesti ottaen minäkään en ostaisi kaikkia lasten vaatteita näin kalliilta merkiltä. Joskus, kun tiedän että laatu on oikeasti hyvä ja kyseessä on vaate, jolla on paljon käyttöä, sen voi kierrättää tai myydä eteenpäin, voisin ostaakin jonkin kalliimman tuotteen. Myös kotimaisuus on sellainen asia, mikä on plussaa tuotteelle. Suomalaista työtä haluaa kuitenkin tukea...

T. Viestin 51 kirjoittaja

Vierailija
57/70 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

köyhän ei ole vara ostaa halpaa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me saatiin vauvalle lahjaksi jumpsuit ja pidin lahjasta paljon. Itse en ollut raskinut ostaa Gugguu-merkiltä vaatetta. Odotin, että laatu olisi ollut tosi hyvä. Petyin kuitenkin siinä vaiheessa, kun laitoin pukua vauvan päälle. Toinen pettymys tuli pesun jälkeen.

Yleisesti ottaen minäkään en ostaisi kaikkia lasten vaatteita näin kalliilta merkiltä. Joskus, kun tiedän että laatu on oikeasti hyvä ja kyseessä on vaate, jolla on paljon käyttöä, sen voi kierrättää tai myydä eteenpäin, voisin ostaakin jonkin kalliimman tuotteen. Myös kotimaisuus on sellainen asia, mikä on plussaa tuotteelle. Suomalaista työtä haluaa kuitenkin tukea...

T. Viestin 51 kirjoittaja

Siis viestin 52 kirjoittaja...

Vierailija
58/70 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsimessuilla tällä gugguun kojulla kävi ihan älytön kuhina. Menin itsekin uteliaana kurkkaamaan ja meinasin tippua takalistolleni kun sain kuulla että "ihan kiva" huppari maksoi jotain 70€.. Jonot olivat kassalle pitkiä ja useimmilla ihmisillä oli syli täynnä vaatteita. Eka kertaa kuulin tästä merkistä ja olen edelleen hämmästänyt tästä ilmiöstä ja etenkin jos vaatteet ovat samaa laatua kuin kaikki muukin.

Vierailija
59/70 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsimessuilla tällä gugguun kojulla kävi ihan älytön kuhina. Menin itsekin uteliaana kurkkaamaan ja meinasin tippua takalistolleni kun sain kuulla että "ihan kiva" huppari maksoi jotain 70€.. Jonot olivat kassalle pitkiä ja useimmilla ihmisillä oli syli täynnä vaatteita. Eka kertaa kuulin tästä merkistä ja olen edelleen hämmästänyt tästä ilmiöstä ja etenkin jos vaatteet ovat samaa laatua kuin kaikki muukin.

Sinänsä kyllä ymmärrän hinnan, jos on hyvä, suomalainen, eettisesti tehty vaate. Ja voisin jopa olla valmis maksamaan. Mutta sitä en ymmärrä, miksi näistä collegeista haalenee värit heti. Eihän monesta muustakaan collegesta vaalene.

Vierailija
60/70 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sille mitään, mutta minua alkaa lähes naurattaa aina kun näen jonkun lapsella Gugguuta. Koska oma käsitykseni on että ne ovat laadullisesti huonoja ja omiin silmiini järkyttävän rumia. Mieleeni tulee automaattisesti, että äiti on pukenut lapselleen statussymbolit ihan vain koska luulee kaikkien haluavan ylikallista merkkiä.. Yritän sitten muistaa, että toki makuja on monia ja ehkä se nakinkuorelta näyttävä frillamekko voi jonkun mielestä olla söpö...

Toisinsanoen en ymmärrä gugguu-hypetystä yhtään.

Kotimaisuus, ekologisuus ja kestävyys jos on mielessä, niin paljon muitakin vaihtoehtoja on. Itse mieluummin ostan vaikka Melliä, Marlonia, Paapiita, Noshia, Metsolaa, Vimmaa jne (osa valmistetaan Suomessa, osa muualla Euroopassa).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä