Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Gugguu-lastenvaatteista?

Vierailija
03.01.2014 |

Osaako kukaan sanoa, vastaavatko miten kokoaan? Toivottavasti ovat ainakin laadukkaita, kun hintaa on reippaasti. Toki mielellään kannatan kotimaista käsityötä.

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni minttu body ekassa pesussa pilalle, pieniä reikiä ilmaantui saumojen viereen. En jaksa reklata kun vastaukset firmalta on ollut suorastaan asiattomia. Sen vaan päätin ettei meiltä enää euroakaan tuohon yritykseen kanneta. Tympii koko Gugguu.

Vierailija
22/70 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän että merkillä kuin merkillä voi joskus tulla heikompaa laatua. Gugguun aspa vaan mokaa nyt täydellisesti syyttämällä asiakasta kaikista laatu ongelmista. Asiakkaan aliarviointi ei ole kestävä tie, omalta osalta lastenvaaterahat menevät muille valmistajille jatkossa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisinpa lukenut tämän ketjun aiemmin, siis ennenkuin menin ostamaan Gugguuta. Reikäisiä vaatteita tuli, asiakaspalvelun mielestä oma vika tai lapsi rikkonut. Hölmö minä, en tajunnut tarkistaa ennen ekaa käyttöä!! 

Vierailija
24/70 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä suosin nykyään lastenvaatteissa ihan henkkamaukkaa. Vaatteet ihan hintansa väärtejä todellakin ja nättejäkin. Kerran tilasin tuolta gugguulta verkkarit, oli kalliit ja huonot, reikiä tuli nopeasti ja kutistuivat. En jaksanut reklata, mutta en kyllä ole sen koommin heidän vaatteitaan katsellut.

Vierailija
25/70 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä laadusta, tosi vaihtelevaa ja vikoja löytyy. Nekin sietäisi, mutta kun aspa on ihan järkyttävän huonoa. Todella paha mieli jää asioinnista, vaikka aiheesta reklaa. Ei auta vaikka vaatteet olisi kuinka kivoja, jos aspa ei reilusti ota vastuuta vioista. Toimiva aspa ja tyytyväiset asiakkaat ovat yrityksen käyntikortti, Gugguu ei ole sitä näköjään tajunnut.

Vierailija
26/70 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vaihteeksi taas oli kohu gugguun hypetys kirpalla. Tällä kertaa joku kirpalla olija avautui gugguun aw15 kuvauspalkkioista. Kuvauksissa olleet olivat saaneet toivoa väriä ja kokoa palkkioksi. Osa sai sen mitä toivoivat, toiset sai väärää kokoa tai väriä. Jotkut sai lahjakortin + vaatetta. Jotkut sai pelkän lahjakortin. Jotkut sai likaisena kuvauksessa käytetyn vaatteen. Eli ei mennyt gugguulla nallekarkit tasan kuvauspalkkioita jaettaessa.

Jälleen kerran tuli gugguulta selvitys kirpalle, jossa pahoittelivat että kun jotkut ovat olleet tyytymättömiä palkkioihin ja saivat nyt vaihtaa palkkionsa lahjakorttiin. Kirppiksellä tästä pahoitteluviestistä oli jätetty viimeinen lause pois. Mikä se lause oli? Tietääkö joku :)

Tuolla kirpallahan ei saa sanoa mitään negatiivistä gugguusta vaan pitää koko ajan hypettää merkkiä 100 lasissa. Huoh.
Onneksi siellä on kuitenkin ihmisiä jotka ei kaikkea purematta niele ja uskaltavat avautua.
Taitaa olla itsellänäkin merkin vaihto edessä.

Terveisin utelias ja pettynyt asiakas.

Vierailija
27/70 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laatu ollut meillä ihan kuraa. Ekat gugguut ostin vissiin ekasta mallistosta, saumat hajoilivat useasta kohtaa. Samoin uudemmissa ollut saumojen, taskujen, värejen jne kanssa ongelmaa. 2/3 vaatteista ollut sellaista missä vikaa!! Että ohjaan kyllä rahani tästä lähtien muualle.

Vierailija
28/70 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niissä vaatteissa oo mitään ihmeellistä, en tajuu miten jengi kyttää uusia droppeja, kun ne on kuitenkin niitä samoja retkuja eri väreissä. Ja siis ne hinnathan on ihan tajuttomat collegesta!!

Vierailija
29/70 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinku kuka maksaa satasen verkkareista? ;) 

Vierailija
30/70 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta vaikuttaa että ne rahoittaa toimintansa ottamalla enemmän tilauksia kun mitä sitä tavaraa on, sit tehdään aina lisätilaus vasta kun asiakkaan rahat on sisällä. Ei vaan voi olla ettei ne opi tekemään isompia eriä vaan aina tavara lopppuu kesken. Veikkaan siis ongelmia rahoituksessa, ne tuotteet kun pitänee maksaa tehtaalle tilauksen yhteydessä. 

Vierailija
31/70 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan paskaa laatua. Väri lähti pesussa ja 1500e on kaapissa nudea valmiina odottamassa 98 kokoon asti. Tyttö nyt 68!

Vierailija
32/70 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyvät Gugguulta lukemassa sitä face-ryhmää, nyt kun siellä on kymmenittäin valituksia samoista asioista, muuttui ääni kellossa ja väittävät taas muuta :/. Asiakkaita todellakin aliarvioidaan, tuo on niin läpinäkyvää kun selitykset vaan vaihtuu. Parasta mitä tuollaisessa tilanteessa voisi tehdä, on myöntää reilusti ongelma ja pyrkiä se korjaamaan. 

Vierailija
33/70 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista naurettavinta on se kun yp ei siedä jos vähän sanoo poikkipuoleisen sanan. "Ei sanota nimiä" " Eipä aleta ketään haukkumaan" "muistakaa keskustella asiallisesti" hahahaaaa sanon minä. Mistä vetoa että gugguu lähettää noille ylläpitäjille ilmaisia vaatteita että pysyvät tyytyväisinä gugguun hypettäjinä..

Vierailija
34/70 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon samaa mieltä, ne yp:t tulee aina väliin puolustelemaan ja kehumaan merkkiä, kritiikki (asiallinen) koitetaan hiljentää. Ja parasta on kun ne vielä aina sanoo et ei kannata reklata vaikka selviä virheitä.. Ihan satavarmana ne saa ilmaista kamaa tuosta hyvästä..

Vierailija
35/70 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenkin mietityttää mitä miljonäärejä ne ihmiset siellä on. Kauheen kasan ostaa aina vaatetta. Mä ku ostin yhestä dropista 5 vaatekappaletta hintaa tuli yli 200€. Ja jotkut oli ostanu yli 10 vaatekappaletta. Onkohan yp:llä joku oma alekoodi verkkokauppaan?

Vierailija
36/70 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakaspalvelu niillä on huonoa jos joudut jostain reklamoimaan. Aina syytetään asiakasta :(. 

Muutenkin nuo uudet vaatteet ei vaan kestä käytössä.  

Vierailija
37/70 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutta Nude-keississä, sen kankaan Gugguun mukaan kuuluukin harmaantua. Siis VMP! eivätkä tietenkään korvaa. 

Vierailija
38/70 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

OSta Gugguu, jos haluat helkkarin kalliita verkkareita, jotka ei kestä käyttöä ;).

Vierailija
39/70 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman ohis, mutta mulla vastaava kokemus Noshin lastenvaatteista. Hinta ja laatu ei kohtaa ja kun valitin järkystä reiästä saunan ratkeamisen johdosta (kerran vaate päällä) sain ylimieliseltä aspalta hyvityksenä 10 euron lahjakortin nettikauppaan. Saivat pitää lahjakorttinsa. Ei se ole korvaus rikkinäisestä tuotteesta, että minun olisi pitänyt ostaa heiltä lisää!!!!!

Vierailija
40/70 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä uusissa (viime syksyn ja tän kevään) malleissa on ollut runsaasti ongelmia. Saumojen vieressä on paljon pieniä reikiä ja viimeistely osittain ollut huolimatonta. Tän hintaluokan (=KALLIS) tuotteissa ei mun mielestä noin noloja vikoja sais olla :/ Ei tosiaan laatu oo noin korkeen hinnan arvoista 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi