Mikä on paras tapa torjua baarissa lähestyvä mies?
En ole parisuhteessa, enkä haluakaan olla, mutta en myöskään tahdo loukata mahdollisten lähestyjien tunteita. Kuinka heidät voi torjua ystävällisesti?
Kommentit (60)
Lyöt paistinpannulla naamaan. You go girl!<3
Heh. Ongelma, joka on vain naisilla; liikaa lähestymisyrityksiä.
Vierailija kirjoitti:
Heh. Ongelma, joka on vain naisilla; liikaa lähestymisyrityksiä.
Nojaa. Kyllä naisten aktiivisuus voi muodostua ongelmaksi myös miehelle.
akalla on ongelma, josta miehet voivat van haaveilla
Vaikeaa se on. Jos olet ystävällinen, jotkut alkaa jankata, ilmeisesti kuvitellen, että ystävällinen on kynnysmatto, eikä osaa lopulta kieltäytyä. Olen joskus kokeillut sitäkin, että sanon pelaavani eri jengissä, mutta siitäkin osa vain innostuu.
Kysyt että miksi h e l v e t i s s ä hän ei ole M G T O W
Rupea rykimään TODELLA kovaa, loppuu lähestymishalut.
Ilmoitat selvästi mutta kohteliaasti, että et ole kiinnostunut.
Mulle on riittänyt ihan kohtelias ei kiitos tai vastaava. En tiedä tepsiikö muihin. Ikävintä on saada heti haistattelua.
M38
Vierailija kirjoitti:
Ilmoitat selvästi mutta kohteliaasti, että et ole kiinnostunut.
Näin olen ajatellutkin toimivani, mutta pelkään, että tämä kyseinen ihminen ottaisi asian liian henkilökohtaisesti ja kuvittelisi että kieltäytyminen johtuu joistakin ulkoisista syistä, millä ei ole minulle ollenkaan väliä. En tahtoisi pilata jonkun itsetuntoa tai lähestymisyritystä vain siksi, että en osaa kieltäytyä tarpeeksi kohteliaasti.
AP
"Vaikutat ihan mukavalta, mutta en etsi nyt seuraa. Ei tuhlata toistemme aikaa enempää kun meillä on selvästi eri intressit. Onnea metsästykseen!"
Tms.
Kilisytä avaimia. Jos ei tehoa niin ojenna kämmen kohti miehen kasvoja.
Jos ei kiitos ei riitä niin paras tapa on sanoa, että on mies kotona odottamasa.
Yskäise dramaattisesti muutama kerta, ja ala kovaan ääneen epäilemään koronaa.
Ei tarvitse