Nainen, oletko kokeillut Satisfyer Pro 2:sta?
Kommentit (33)
Kyllä! Kivaa vaihtelua välillä ottaa mukaan, joko omaan tai yhteiseen kivaan.
N28
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mutten tykkää tästä kauheasti! Koska se vaan stimuloi k littaa ja itse haluan tuntea jotain myös emättimessä. Sitten käytänkin yleensä tätä ja dil doa ja se on hankalaa. Lisäksi tällä tulee paikat kipeäksi. Oli pettymys.
N47
Miksi alapeukku? Ei tämä ole ollenkaan niin hyvä kuin väitetään. Dild o jossa myös klito riskiihotin samassa on paljon parempi. Tämä sopiii ehkä parhaiten sellaisella joka ei ehkä ole saanut koskaan or kkua ja vasta harjoittelee. Tai sitten partnerin kanssa käytettäväksi.
N47
Itse olen ainakin tykännyt tuosta ja kyllä, olen saanut orgasmeja ennenkin (olen myös 30+), joten aika turhaa rajata noihin ryhmiin, joille tuo sopisi "parhaiten". Toiset vain tykkää erilaisesta stimulaatiosta, joten jos sinulle se ei toimi niin hyvin, niin toiselle sitten voi toimia paremmin, onhan jokaisen keho erilainen
Ai että naurattaa aina kun joku räkänokka luulee keksineensä seksuaalisen vapautumisen. Säälittää että se sit tarkoittaa niille jotain älypuhelimella ohjattavia pillupäristimiä. Huoh.
Loistovehje. Suosittelen pukin konttiin kaikille yli 12v naisenaluille ja sitä kypsemmille. Ehdoton hitti!
Vierailija kirjoitti:
Loistovehje. Suosittelen pukin konttiin kaikille yli 12v naisenaluille ja sitä kypsemmille. Ehdoton hitti!
Eiköhän noille teineille riitä ihan omat kädet ja tyynynkulma.
En luultavasti koskaan kokeilekaan, en pidä värinästimulaatiosta enkä pelkän klitoriksen kärjen hyväilystä.
Oma suosikkiseksivälineeni on Fun Factoryn Share-dildo kumppanin kanssa käytettynä.
Sellaisia me keski-ikäiset ollaan.
N42
En pitänyt, outoa ryskytystä. Minulla on jo monta vuotta ollut Womenizer, jota käytän yhdessä jellydildon kanssa, ja tämä yhdistelmä toimii minulle. Olen 62 - vuotias nainen.
Liikaa melua tyhjästä, turha laite
Saahan sillä nopean ja hyvän orgasmin.
En oikein tykkää. Orgasmi tulee nopeasti, mutta on nopea ja terävä. Klitoris tulee kipeäksi sen kanssa.
Mieheni suu on paras, nuolee täydellisen ihanasti ja saa tehtyä pitkiä pehmeän voimakkaita orgasmeja minulle ja kuinka mahtavaa onkaan heti perään saada kova kulli orgasmista turpeaan pimppaan.
Mikäli miestä ei olee useampaan päivään tarjolla käytän perinteistä klitorisvibraa pahimpaan puutteeseen, mutta ei se ikinä korvaa miehen suuta.
Jos hankkisin jonkin seksilelun, niin dildo olisi tarpeellisempi. Klitorista voi stimuloida niin helposti ilman välineitäkin.