Syökö kukaaan vielä kiisseliä tänä päivänä?
Kommentit (58)
Kyllä mä toisinaan syön. Viimeksi tein mustikasta ja mukaan vanilija jäätelöä. Sitä ennen raparperistä ja mansikoista ja sitä laitoin esimerkiksi aamupuuroon.
Äitini 74 vuotta tekee. Minä en koskaan. En edes silloin kun mun lapset oli pieniä. Jotenkin menneen ajan jälkiruoka.
Seniorikansalaiset. Olen vanhainkodissa töissä ja jokaisella aterialla on kiisseliä sitä haluaville.
Tuo on mannapuuuron lisääksi opetettu jo päiväkodista lähtien suomalaiset syömään.
Kyllä, omena - punaherukka kiisseliä ja vaniljamaissi vanukasta.
Makeuttamatonta karpalokiisseliä syön, itetehtyä.
Jotenkin meni maku kiisseleistä kun kerran söin sellaista kiisseliä jossa oli klimppi, sellanen limanen paakku.
Maitokiisseli vaniljalla. Vähän ohi mutta myös ternimaidosta tehty uunijuusto.... 😳
Sitä kaupan kiisseliä ostan kun olen kipeä, jotenkin lohduttaa.
Mies keittelisi jatkuvasti jotain kiisseliä, jos en harhauta sitä muilla tehtävillä. Syövät siskonsa kanssa vaikka kattilallisen kerralla.
Psykiatrisessa sairaalassa on kiisseliä tarjolla jälkiruoaksi eli potilaat saattavat kyllä syödä.
Juuri eilen ajattelin, että pitäisi tehdä paahtokiisseliä.
Se oli lapsena harvinaista, mutta ihanaa herkkua. Ja niin on edelleenkin...
Vierailija kirjoitti:
Maitokiisseli vaniljalla. Vähän ohi mutta myös ternimaidosta tehty uunijuusto.... 😳
Hyi en edes muistanut maitokiisseliä, en ymmärrä. Ja jos joku kommentoi creme brulee on myös maitokiisseli, sillä on vaan hienompi nimi, yök.
Työpaikalla useimmiten on jälkiruokana kiisseliä joten tulee syötyä paljon.
Raparperi- tai punaviinimarjakiisseli ovat ihania kerman kanssa!
Kiisselit on parasta ja terveellisempiä kuin mitkään Skyrit ja proteiinivanukkaat.
Kyllä syön mielelläni jos vain on vegaanista. Ihan parasta superfoodia!
Minä silloin tällöin. Tykkään!