Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi haluaa, haluaa, haluaa..

Vierailija
03.01.2014 |

Olemme juuri muuttaneet uuteen omakotitaloon jonne mieheni lapset saivat valita huoneidensa sisustukset, käsittäen matot, huonekalut, verhot, maalit, tapetit, valaisimet. Olemme ennättäneet asua talossa 3 päivää kun lapsi on alkanut pommittaa isäänsä viestein että haluaisi äitinsä luokse uuden maton ikeasta. Mieheni kieltäytyi tästä sillä ei koe tarvetta ostaa sisustus tavaroita myös exänsä kotiin, nyt myös lasten äiti on alkanut pommittaa asiasta. Eikö tämä mene jo hieman hyvän maun rajojen ulkopuolelle.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa lapsen ja eksän haluta. Jos eksä haluaa omaan kämppäänsä maton, niin ihan voi itse ostaa.

Vierailija
2/5 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu aina saa haluta mutta tietenkään ette osta. Jos jäi vanhoja yli niin tokihan voitte kysäistä kelpaavatko ne? Selittäkää lapselle että isä tarjoaa elinolosuhteet kun ollaan isällä, äitin luona taas äiti tarjoaa olosuhteet. Jos haluaa jonkun tietyn maton äitin luokse, on sitä pyydettävä äitiltä.:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan sitä voi haluta. Isukki sanoo nyt kerrankin lapsukaiselleen, että ei, osta itse mattosi omilla säästöilläsi jos haluat. Avainsana tässä on EI. Ja että isi ihan itse sanoo sen - onko sana tuntematon teillä?

Vierailija
4/5 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon on lapset saaneet vaikuttaa remonttiinne. Ei olisi onnistunut meillä. Nyt jo viimeistään on aika sanoa EI.

Vierailija
5/5 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 08:13"]

Aika paljon on lapset saaneet vaikuttaa remonttiinne. Ei olisi onnistunut meillä. Nyt jo viimeistään on aika sanoa EI.

[/quote]

Kyseessähän on lasten huone, on se kumma jos vanhempien pitää siitäkin sanoa miltä se näyttää... Vanhemmat antaa budjetin ja sen rajoissa valitaan sopivaa laatua, ulkonäkö on sitten lasten asia, hehän siellä aikaansa viettää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi