Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis onko jonkun mielestä toi Oltermanni Cheddar muka jotenkin ihmeellistä?

Vierailija
02.01.2014 |

Pahaa ja kuivaa känttyä. En osta enää ikinä. 

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta Polarin Aromikasta, se oli hyvää :)

Vierailija
2/13 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön aina sellasta isoa juustoa, olisko nyt arkijuustoa, joten mun juustomaku ei ole kummoinen. Cheddarin tultua markkinoille ostin sitä ja oltermanin tavallista. Mun mielestä se olterman tavallinen maistuu paljon enemmän ja paremmalle. Cheddar oli tosi mauton. Olin pettynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaukana oikeasta cheddarista...

Vierailija
4/13 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en tykkää minäkään.

Vierailija
5/13 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se on muuttunut jotenkin: ei murene, mut eipä maistukaan.

Vierailija
6/13 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen tosiaan miksi se on päästetty kauppoihin asti, ei kukaan ole kehittelyvaiheessa tajunnut kuopata ideaa sutena..?!

Vierailija
7/13 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavis Oltermannistakin on maku hävinnyt. Kermaisa makua ihan - ei ole. Samaa suolarasva huttua kuin xtra juusto yms.

Joten en ole edes uskaltanut maksaa cheddar versiosta.. Muutenkin ei ole pkseudulla vielä cheddaria vastaan tullutkaan. Sellaista oikein aromikasta ja oranssia, mitä tuntuu saavan mistä vaan muualta maailmasta.

Suomessa juusto hemmetin kallista ja liian mietoa. Ok, aura on hyvää ja muata emmenthal kuten pitäs.

Vierailija
8/13 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen myös, mikä siitä tekee cheddaria. Ei ainakaan siltä maistu kuin muut cheddarit, ehkä vähän suolaisemmalta Olttermannilta.

Vierailija
9/13 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 23:56"]

Tavis Oltermannistakin on maku hävinnyt. Kermaisa makua ihan - ei ole. Samaa suolarasva huttua kuin xtra juusto yms.

Joten en ole edes uskaltanut maksaa cheddar versiosta.. Muutenkin ei ole pkseudulla vielä cheddaria vastaan tullutkaan. Sellaista oikein aromikasta ja oranssia, mitä tuntuu saavan mistä vaan muualta maailmasta.

Suomessa juusto hemmetin kallista ja liian mietoa. Ok, aura on hyvää ja muata emmenthal kuten pitäs.

[/quote]

Ketä käskee asua jossain pk-seudulla tai muilla syrjäkylillä? Muuta vaikka Tornioon, niin on Ruottin kaupat ihan vieressä ja juustovalikoimatkin vähän toista luokkaa ja myös hintaluokkaa kuin Suomessa.

Vierailija
10/13 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset ovat tottuneet mietoihin makuihin: lauantaimkkara, edam jne. Itse ostan svedujen juustoja, niistä on makua.

Vierailija
11/13 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 23:56"]Muutenkin ei ole pkseudulla vielä cheddaria vastaan tullutkaan. Sellaista oikein aromikasta ja oranssia, mitä tuntuu saavan mistä vaan muualta maailmasta.

[/quote]

Stockan Herkussa ja Kampin K-Supermarketissa on hyvät cheddar-valikoimat. Wykefarms maistuu mulle parhaiten. Se oranssi väri on muuten ihan vain väriainetta.

Vierailija
12/13 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltermannin  cheddar on aika kamalaa.

Vierailija
13/13 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat cheddarit on valkoisia ja murenevat. Yleensä en pidä maustetuissa juustoista, mutta konjakicheddaria oli prismassa ja se oli tosi hyvää. Pidän myös double gloucesterista, mutta sitä saa harvoin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme