Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei ainuttakaan normaalia suhdetta miehen kanssa

Vierailija
10.10.2020 |

Ei kaveri-, ei parisuhde eikä sukulaissuhdetta. Lapsena hyväksikäyttöjä, nuorempana uhkailua ja h'orittelua, sylkemistä ja lyömistä. Parisuhdetta olen yrittänyt mutta jo viisi miestä on pakottaneet tai yrittäneet pakottaa seksiin. Terapiassa kävin monta vuotta mutta unohtaa en voi. Rakastan itseäni mutta miten saan miehen joka rakastaa minua, on tasapainoinen ja mieleltään terve?

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla olisi haaveena "parantaa" kaltaisesi nainen, mutta olen palstamammojen mielestä varmaan pahimman luokan pervo.

En tarvitse parannusta enkä parantajaa. Olen käynyt vuosia terapiassa ja saanut apuja. Tarvitsen rakkautta. Ap

Ailahteleeko mielesi ees-sun-taas kovastikin päivän aikana, kääntyykö asiat päälaelleen aina kun päässäsi "sakkaa" ?

Mieleni ei ailahtele eikä päässäni sakkaa. Järkeä käytän, en ole sekaisin. Ap

Onko kaikki muut silti aina hulluja ja/tai pahoja? Syytteletkö ja kiitteletkö samoista asioista vuorotellen riippuen päivästä tai vuorokauden ajasta? Ehkä ne kaikki miehet ei ollu hulluja ennen sua.

Vierailija
42/59 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä se ongelman ydin tässä on? Et löydä kunnollista miestä? Oletko ollenkaan itse aktiivinen? Eihän se mies tipahda taivaan lahjana syliisi? Käytkö tinder deiteillä? Ootko jossain harrastuksissa missä edes teoreettisesti voisit löytää kiinnostavan, hyvän tyypin? Shakkikerho? Meditaatioryhmä? - Jokin harrastus mikä vaatii älyä ja itsetuntemusta... 

Yhdyn tähän koska k*sipäitä löytää ainaa baareista, sen sijaan sellaiset harrastukset jossa kehitetään itseä = siellä olevat miehet täysin eriä ihmistyyppiä. Älä ap luovuta vaan etsi eri paikoista kuin olet aikasemmin. Aivan varmasti löytyy joku hyvä tasapainoinen mies sulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No Ap nyt on ilmiselvästi kousipäämagneetti. Before you self-diagnose depression, make sure you are not surrounded by assholes. Älä hillu jossain räkälöissä odottaen että sieltä jonkun helmi miehen löytäisit. Mene eri harrastuksiin äläkä baariin. Katso rohkeasti peiliin ja ota vastuuta tilanteestasi. Kyllä hyviä miehiä löytyy, mut sä etsit vääristä paikoista, ja tulos on sen mukainen.

En juo enkä käy baareissa. Ap

Vierailija
44/59 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vain erikoistarkka seuraavan miehen hankinnassa. Pyydä vaikka kavereilta mielipiteitä miehestä ja elä tee liian äkkinäisiä ratkaisuja

mies52v

Vierailija
45/59 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomailla. Tuskin suomessa. Muutama mukava voi löytyä suomestakin, mutta pitää jo aluksi osata katsoa pinnan alle, ettei pelkän hymyn mukaan mene. Tuntea toinen, ei mennä suoraan suhteisiin. Sinkkuna pärjäät hyvin myös.

Vierailija
46/59 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ohisohis kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä27148 kirjoitti:

Kannattaa ap laittaa jo seuranhakuilmoitukseen, ettei parisuhteessakaan sitten halua seksiä.

Samaa mietin, että tuo kannattaisi varmaan ilmoittaa heti. Suurinosa kuitenkin haluaa harrastaa kumppanin kanssa seksiä.

M38

Kuules parisuhde on eri asia kuin seksisuhde. Ap tuskin hakee sellaista.

No mun parisuhteissa on kyllä harrastettu seksiä. Sulla ei ehkä näin, ihan fine jos molemmille ok.

M38

Vierailija
47/59 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota noin.. Mitä mies saa sinulta? Aloita siis sillä, jos sinulla ei ole antaa miehelle oikein mitään, niin ei kenelläkään ole oikein syytä alkaa hengaamaan sinun kanssasi.

Olet kokenut paljon pahaa, mutta luulen, että suhtautumisesi on tulevaisuudessakin hieman outo ja aika harva mies haluaa olla mikään kuuntelija ja ymmärtäjä toistaiseksi.

Oudon paljon sait alanuolia. Jos olisit sanonut tuon "mitä annettavaa sinulla on" miehelle olisit saanut enemmän tykkäyksiä.

Vierailija
48/59 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa miehistä on huonoja, ja miesten kanssa pitää olla tosi kova, että heitä jaksaisi. Normaalin kiltin naisen ei edes kannata ajatella miestä kumppaniksi. Avioliitot on niille, jotka aidosti pitävät kamppailulajeista.

Tämä!!

Tämän kun opettaisivat jo nuorille tytöille, olisi paljon vähemmän traumatisoituneita ja rikkinäisiä naisia maailmassa.

Vierailija
49/59 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et ota naista?

Mulla oli sama ongelma, vaihdoin joukkuetta -ongelma poistui.

Miksi homot ei vain ryhdy heteroiksi?

Vierailija
50/59 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsuuden ja nuoruuden traumat altistavat myöhemmälle kaltoinkohtelulle. En tiedä, mistä tämä johtuu - ehkä epäterveessä ympäristössä kasvanut ihminen ei osaa lukea varoitusmerkkejä. Älä kuitenkaan vaivu epätoivoon äläkä syytä itseäsi. Ehkä voisit olla jonkin aikaa ilman seurustelusuhteita? Jatka terapiaa ja harrasta itsetutkiskelua. Ehkä jonain päivänä löydät hyvän miehen. 

Siitä on tutkimus, että traumaattisen lapsuuden elänyt luottaa enemmän epäluotettaviin ja vahingollisiin ihmisiin kuin hyvää tarkoittaviin. Hyvää tarkoittaviin traumatisoitunut suhtautuu epäluottamuksella. Eli kyky tunnistaa vahingolliset ihmiset on täysin rikottu jo lapsuudessa. Nämä sitten päätyy toistuvasti suhteisiin missä tulee hyväksikäytetyksi ja pahoinpidellyksi.

Tämä on kyllä niin totta kuin olla voi. Tietynlaisten miesten lähellä tulee heti hyvä olo, vaikka en tuntisi yhtään. Oon oppinut pitämään sitä varoitusmerkkinä ja tiedän pysyä kaukana. Edistystä sinänsä, mutta ongelmana on juuri tuo etten luota hyvää tarkoittaviin. Tai oikeastaan se etten tunnista sellaisia. Oon kamalan epäluuloinen miehiä kohtaan jotka pyrkii lähelle. Karkoitan sillä ne hyvät pois.

Vierailija
51/59 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
52/59 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsuuden ja nuoruuden traumat altistavat myöhemmälle kaltoinkohtelulle. En tiedä, mistä tämä johtuu - ehkä epäterveessä ympäristössä kasvanut ihminen ei osaa lukea varoitusmerkkejä. Älä kuitenkaan vaivu epätoivoon äläkä syytä itseäsi. Ehkä voisit olla jonkin aikaa ilman seurustelusuhteita? Jatka terapiaa ja harrasta itsetutkiskelua. Ehkä jonain päivänä löydät hyvän miehen. 

Siitä on tutkimus, että traumaattisen lapsuuden elänyt luottaa enemmän epäluotettaviin ja vahingollisiin ihmisiin kuin hyvää tarkoittaviin. Hyvää tarkoittaviin traumatisoitunut suhtautuu epäluottamuksella. Eli kyky tunnistaa vahingolliset ihmiset on täysin rikottu jo lapsuudessa. Nämä sitten päätyy toistuvasti suhteisiin missä tulee hyväksikäytetyksi ja pahoinpidellyksi.

Tämä on kyllä niin totta kuin olla voi. Tietynlaisten miesten lähellä tulee heti hyvä olo, vaikka en tuntisi yhtään. Oon oppinut pitämään sitä varoitusmerkkinä ja tiedän pysyä kaukana. Edistystä sinänsä, mutta ongelmana on juuri tuo etten luota hyvää tarkoittaviin. Tai oikeastaan se etten tunnista sellaisia. Oon kamalan epäluuloinen miehiä kohtaan jotka pyrkii lähelle. Karkoitan sillä ne hyvät pois.

Siis onko tuossa nyt syy siihen, miksi naiset aina rakastuvat renttuihin? Ei luoteta hyvää tarkoittavaan mieheen?

Vierailija
53/59 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa miehistä on huonoja, ja miesten kanssa pitää olla tosi kova, että heitä jaksaisi. Normaalin kiltin naisen ei edes kannata ajatella miestä kumppaniksi. Avioliitot on niille, jotka aidosti pitävät kamppailulajeista.

Tämä on ihan totta. Rajat on pakko asettaa erittäin tiukasti. Ei mitään neuvottelua ja periksi antamista. Jos niin tekee, huomaa pian olevansa kotiorja, joka maksaa kaikki elämisen kulut ja kiitokseksi kuuntele v*ttuilua ja muuta keskenkasvuista löpinää.

6 vuotta nyt ollaan asuttu yhdessä, ja alkaa riittää. Pitäisi muuttaa omaan asuntoon, ja sinne en yhtäkään ukkoa ota nyt enkä ikinä!!

Vierailija
54/59 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa muuta sanoa kuin, että feel you. En ole koskaan tavannut ketään ns. hyvää miestä. Avoliitoissa olen ollut ja treffeillä käyn, mutta tarjolla on vain todella tunnevammaisia miehiä. Olen jäänyt lapsettomaksi, koska kukaan ei ole halunnut kanssani lapsia. Vain maksattaa elämisen minulla tai käyttää vakipanona. Miehillä ollut myös väkivaltaa, alkoholiongelmaa ja huumeongelmaa. Näennäisesti kaikki tapaamani miehet ovat "kunnollisia". Haluaisin terapiaan, mutta se on aivan liian kallista. En haluaisi elää yksin loppuelämää.

Vierailija
55/59 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa unohtaa parisuhteet kokonaan. Sinä vedät huonoja miehiä puoleesi. Oman terveytesikin tähden on parempi viettää loppuelämä yksin. 

Tai miksi et ota ulkomaalaista. Itse otin irakilaisen ja en ole katunut. Välillä käy vikittelemässä teinityttöjä kauppakeskuksissa sekä tupakoi vartin välein, ei käy töissä sekä polttelee kannapista päivittäin. Muuten täydellinen, enkä vaihtaisi Suomi-sikaan enää mistäön hinnasta. Ansaitset parempaa!

Vierailija
56/59 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M G T O W  =)

Vierailija
57/59 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et ota naista?

Olen homomies ja nuorena ja naiivina pakotin itseni ympäristön paineesta (joka osoittautui pitkälti kuvitelmaksi) parisuhteeseen naisen kanssa. Huhhuh, sitä draamaa, nalkutusta ja typeryyttä. En keksi yhtäkään syytä, miksi haluaisin olla enää naisten kanssa suhteessa, tai ylipäätään missään tekemisissä. Miesten kanssa aivan kaikki on paljon helpompaa. 

Vierailija
58/59 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et ota naista?

Olen homomies ja nuorena ja naiivina pakotin itseni ympäristön paineesta (joka osoittautui pitkälti kuvitelmaksi) parisuhteeseen naisen kanssa. Huhhuh, sitä draamaa, nalkutusta ja typeryyttä. En keksi yhtäkään syytä, miksi haluaisin olla enää naisten kanssa suhteessa, tai ylipäätään missään tekemisissä. Miesten kanssa aivan kaikki on paljon helpompaa. 

Tämä on kyllä ihan totta. Itse olen valitettavasti hetero, mutta olen valinnut helpon tien, eli elämän ilman naisia. Omin käsin onneen. 

M41

Vierailija
59/59 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsinkö oikein, että ap:n toiveissa on mies joka "rakastaa ap:tä, on tasapainoinen ja mieleltään terve" mutta joka ei kuitenkaan halua seksiä ap:n kanssa? Tässä tuntuu olevan melko sovittamaton ristiriita. Ei ihme ettei ap ole löytänyt tarpeeksi hyviä miehiä. Hedelmällisempää voisi olla keskittää voimavarat yksisarvisen etsintään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä