Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei ainuttakaan normaalia suhdetta miehen kanssa

Vierailija
10.10.2020 |

Ei kaveri-, ei parisuhde eikä sukulaissuhdetta. Lapsena hyväksikäyttöjä, nuorempana uhkailua ja h'orittelua, sylkemistä ja lyömistä. Parisuhdetta olen yrittänyt mutta jo viisi miestä on pakottaneet tai yrittäneet pakottaa seksiin. Terapiassa kävin monta vuotta mutta unohtaa en voi. Rakastan itseäni mutta miten saan miehen joka rakastaa minua, on tasapainoinen ja mieleltään terve?

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuuden ja nuoruuden traumat altistavat myöhemmälle kaltoinkohtelulle. En tiedä, mistä tämä johtuu - ehkä epäterveessä ympäristössä kasvanut ihminen ei osaa lukea varoitusmerkkejä. Älä kuitenkaan vaivu epätoivoon äläkä syytä itseäsi. Ehkä voisit olla jonkin aikaa ilman seurustelusuhteita? Jatka terapiaa ja harrasta itsetutkiskelua. Ehkä jonain päivänä löydät hyvän miehen. 

Vierailija
22/59 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa miehistä on huonoja, ja miesten kanssa pitää olla tosi kova, että heitä jaksaisi. Normaalin kiltin naisen ei edes kannata ajatella miestä kumppaniksi. Avioliitot on niille, jotka aidosti pitävät kamppailulajeista.

TÄMÄ!

Meille jotka haluaa elää sopuisasti sopii sinkkuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaalit miehet on harvinaisuus.

Normaali ei koskaan ole harvinaisuus. Haluamasi kaltainen mies voi olla harvinaisuus.

Niin tervepäinen ja hyvin kohteleva mies on harvinaisuus. 

Ikävää, jos sinun elämässäsi on näin. Minulla on ihan erilainen kokemus. Toivottavasti elämässäsi on sitten tervepäisiä ja hyvin kohtelevia naisia.

Vierailija
24/59 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsuuden ja nuoruuden traumat altistavat myöhemmälle kaltoinkohtelulle. En tiedä, mistä tämä johtuu - ehkä epäterveessä ympäristössä kasvanut ihminen ei osaa lukea varoitusmerkkejä. Älä kuitenkaan vaivu epätoivoon äläkä syytä itseäsi. Ehkä voisit olla jonkin aikaa ilman seurustelusuhteita? Jatka terapiaa ja harrasta itsetutkiskelua. Ehkä jonain päivänä löydät hyvän miehen. 

Siitä on tutkimus, että traumaattisen lapsuuden elänyt luottaa enemmän epäluotettaviin ja vahingollisiin ihmisiin kuin hyvää tarkoittaviin. Hyvää tarkoittaviin traumatisoitunut suhtautuu epäluottamuksella. Eli kyky tunnistaa vahingolliset ihmiset on täysin rikottu jo lapsuudessa. Nämä sitten päätyy toistuvasti suhteisiin missä tulee hyväksikäytetyksi ja pahoinpidellyksi.

Vierailija
25/59 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ei ole sinun vikasi, että sinua on käytetty hyväksi ja kohdeltu kaltoin. Mutta koska olet altistunut sellaiselle jo lapsena, sinusta on tullut magneetti, joka houkuttelee puoleensa huonoja miehiä. Et tee sitä tiedostaen, joten se ei ole sinun syytäsi, mutta jos haluat tilanteen muuttuvan, sinun pitää pyrkiä muuttamaan alitajuisia käsityksiäsi.

Onko sinulla sellainen rahatilanne, että voisit mennä uudestaan terapeutin puheille ainakin vähäksi aikaa? Keskittyisit siellä nimenomaan miesasioihin. Self help -materiaalistakin voi olla apua, mutta pitää osata valkata ne laadukkaat opukset pinnallisen höpötyksen joukosta.

Vierailija
26/59 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuota noin.. Mitä mies saa sinulta? Aloita siis sillä, jos sinulla ei ole antaa miehelle oikein mitään, niin ei kenelläkään ole oikein syytä alkaa hengaamaan sinun kanssasi.

Olet kokenut paljon pahaa, mutta luulen, että suhtautumisesi on tulevaisuudessakin hieman outo ja aika harva mies haluaa olla mikään kuuntelija ja ymmärtäjä toistaiseksi.

Milloin mies antaa minulle? Minä olen antanut ihan liikaa mutta minua ei kukaan kohtele oikein eikä hyvin rakkaudesta puhumattakaan. En halua hengaussuhdetta vaan rakkauden täyteisen parisuhteen terveen ja tasapainoisen miehen kanssa. Aloituksessa en kertonut mutta minulla on paljon annettavaa. En vatvo mennyttä suhteissani eikä mies ole mikään terapeutti. Ap

Oikein kylmää miten kirjoituksesi muistuttaa mielenterveysongelmaisesta ex-kumppanistani jonka mielestä kaikki muut olivat hulluja ja kohtelivat häntä huonosti. Aina vain sattui tapaamaan tällaisia miehiä. Vaikka olisi itse tarvinnut hoitoa enemmän kuin kukaan muu. Joskus se voi olla kipeä paikka myöntää, mutta työntämällä vielä aikuisenakin vastuu omasta hyvinvoinnistaan muille ihmisille ei muuta kuin siirtää ongelmaa eteenpäin.

Muita syyttelemällä ei pitkälle pötkitä. En syyttele muita ja yritän elää mahdollisimman normaalia elämää. Sinä et näytä päässeen yli exästä ja asia vaivaa sinua vieläkin, mutta kuten sanoin niin turhaan vertaat minua exääsi.

Vierailija
27/59 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuota noin.. Mitä mies saa sinulta? Aloita siis sillä, jos sinulla ei ole antaa miehelle oikein mitään, niin ei kenelläkään ole oikein syytä alkaa hengaamaan sinun kanssasi.

Olet kokenut paljon pahaa, mutta luulen, että suhtautumisesi on tulevaisuudessakin hieman outo ja aika harva mies haluaa olla mikään kuuntelija ja ymmärtäjä toistaiseksi.

Milloin mies antaa minulle? Minä olen antanut ihan liikaa mutta minua ei kukaan kohtele oikein eikä hyvin rakkaudesta puhumattakaan. En halua hengaussuhdetta vaan rakkauden täyteisen parisuhteen terveen ja tasapainoisen miehen kanssa. Aloituksessa en kertonut mutta minulla on paljon annettavaa. En vatvo mennyttä suhteissani eikä mies ole mikään terapeutti. Ap

Oikein kylmää miten kirjoituksesi muistuttaa mielenterveysongelmaisesta ex-kumppanistani jonka mielestä kaikki muut olivat hulluja ja kohtelivat häntä huonosti. Aina vain sattui tapaamaan tällaisia miehiä. Vaikka olisi itse tarvinnut hoitoa enemmän kuin kukaan muu. Joskus se voi olla kipeä paikka myöntää, mutta työntämällä vielä aikuisenakin vastuu omasta hyvinvoinnistaan muille ihmisille ei muuta kuin siirtää ongelmaa eteenpäin.

Oikein kylmää tuollaiset epäempaattiset mukaviisaat typerykset. Ap hanki hyvä ja kunnioittava ulkomaalainen mies.

Vierailija
28/59 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali parisuhde = ei seksiä. Tämä ei pidä paikkaansa.

Vierailija
29/59 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä27148 kirjoitti:

Kannattaa ap laittaa jo seuranhakuilmoitukseen, ettei parisuhteessakaan sitten halua seksiä.

Samaa mietin, että tuo kannattaisi varmaan ilmoittaa heti. Suurinosa kuitenkin haluaa harrastaa kumppanin kanssa seksiä.

M38

Vierailija
30/59 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muita syyttelemällä ei pitkälle pötkitä. En syyttele muita ja yritän elää mahdollisimman normaalia elämää. Sinä et näytä päässeen yli exästä ja asia vaivaa sinua vieläkin, mutta kuten sanoin niin turhaan vertaat minua exääsi.

Jopa tuossakin viestissäsi vaan vahvistat sitä kutinaa, ettet kykene tutkiskelemaan peilikuvaasi vaan näet jokapuolella vain epätasapainossa olevia "vastustajia". 

En näe asiaa noin ja sait aivan väärän käsityksen ja sen pohjalta niputat kaikki samanlaiseksi. Väärässä olet. En voi muuttaa mennyttä mutta tulevan voin. Totuus on etten ole aiemman kirjoittajan exä emmekä ole samasta puusta veistetyt.

Vierailija
31/59 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä27148 kirjoitti:

Kannattaa ap laittaa jo seuranhakuilmoitukseen, ettei parisuhteessakaan sitten halua seksiä.

Samaa mietin, että tuo kannattaisi varmaan ilmoittaa heti. Suurinosa kuitenkin haluaa harrastaa kumppanin kanssa seksiä.

M38

Kuules parisuhde on eri asia kuin seksisuhde. Ap tuskin hakee sellaista.

Vierailija
32/59 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olisi haaveena "parantaa" kaltaisesi nainen, mutta olen palstamammojen mielestä varmaan pahimman luokan pervo.

Vierailija
33/59 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä saat olla miehistä (tai kissoista tai Jupiterin kuista) mitä mieltä tahansa. Voit kuitenkin kysyä itseltäsi, tuottaako nykyinen käsityksesi sinulle hyvinvointia. Minusta vaikuttaa siltä, että se että sekä haluat miehiä että samaan aikaan pidät heitä vihollisina, on sinulle pahoinvointia tuottava ajatustapa. Voisit luultavasti paremmin, jos luopuisit joko miehiin kohdistuvasta halusta tai ajatuksesta, että miehet ovat pahoja.

Itse henkilökohtaisesti olen kokenut, että elämänlaatuani parantaa se, että oletan jokaisen ihmisen lähtökohtaisesti olevan fiksu ja hyväntahtoinen. Vasta sitten, jos konkreettisesti huomaan olleeni jonkun yksittäisen ihmisen kohdalla väärässä näistä asioista, mutta mieltäni mutta vain suhteessa häneen, en muihin ihmisiin. Sellaisten ihmisten kanssa minulla ei ole tarvetta olla tekemisissä enempää kuin työ tai muut sosiaaliset "välttämättömyydet" vaativat. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, että kaikkien tulisi ajatella samalla tavalla. Jokainen valitkoon itse, miten kanssaihmisiinsä suhtautuu.

Vierailija
34/59 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä saat olla miehistä (tai kissoista tai Jupiterin kuista) mitä mieltä tahansa. Voit kuitenkin kysyä itseltäsi, tuottaako nykyinen käsityksesi sinulle hyvinvointia. Minusta vaikuttaa siltä, että se että sekä haluat miehiä että samaan aikaan pidät heitä vihollisina, on sinulle pahoinvointia tuottava ajatustapa. Voisit luultavasti paremmin, jos luopuisit joko miehiin kohdistuvasta halusta tai ajatuksesta, että miehet ovat pahoja.

Itse henkilökohtaisesti olen kokenut, että elämänlaatuani parantaa se, että oletan jokaisen ihmisen lähtökohtaisesti olevan fiksu ja hyväntahtoinen. Vasta sitten, jos konkreettisesti huomaan olleeni jonkun yksittäisen ihmisen kohdalla väärässä näistä asioista, mutta mieltäni mutta vain suhteessa häneen, en muihin ihmisiin. Sellaisten ihmisten kanssa minulla ei ole tarvetta olla tekemisissä enempää kuin työ tai muut sosiaaliset "välttämättömyydet" vaativat. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, että kaikkien tulisi ajatella samalla tavalla. Jokainen valitkoon itse, miten kanssaihmisiinsä suhtautuu.

En näe jokaista miestä pahana. Vain ne miehet jotka ovat minua satuttaneet olivat pahoja mutta en leimaa kaikkia ihmisiä pahoiksi. Ap

Vierailija
35/59 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla olisi haaveena "parantaa" kaltaisesi nainen, mutta olen palstamammojen mielestä varmaan pahimman luokan pervo.

En tarvitse parannusta enkä parantajaa. Olen käynyt vuosia terapiassa ja saanut apuja. Tarvitsen rakkautta. Ap

Vierailija
36/59 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On rasittavaa olla suhteessa toisen kanssa, joka on ihan rikki menneisyyden takia. Kovin normaalia suhdetta voi olla vaikea saada, mutta onnea sellaisen miehen etsintään, joka on valmis tuollaiseen suhteeseen.

On kuule meitä pahasti rikkinäisiä miehiäkin olemassa.

Vierailija
37/59 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta eräänkin asiallisen kommentoijan tuolla edellä heti leimasit, ettei ole päässyt yli exästään ? 

En näe jokaista miestä pahana. Vain ne miehet jotka ovat minua satuttaneet olivat pahoja mutta en leimaa kaikkia ihmisiä pahoiksi. Ap

Vierailija
38/59 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Ap nyt on ilmiselvästi kousipäämagneetti. Before you self-diagnose depression, make sure you are not surrounded by assholes. Älä hillu jossain räkälöissä odottaen että sieltä jonkun helmi miehen löytäisit. Mene eri harrastuksiin äläkä baariin. Katso rohkeasti peiliin ja ota vastuuta tilanteestasi. Kyllä hyviä miehiä löytyy, mut sä etsit vääristä paikoista, ja tulos on sen mukainen.

Vierailija
39/59 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tarvitse parannusta enkä parantajaa. Olen käynyt vuosia terapiassa ja saanut apuja. Tarvitsen rakkautta. Ap

Ailahteleeko mielesi ees-sun-taas kovastikin päivän aikana, kääntyykö asiat päälaelleen aina kun päässäsi "sakkaa" ?

Mieleni ei ailahtele eikä päässäni sakkaa. Järkeä käytän, en ole sekaisin. Ap

Vierailija
40/59 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se ongelman ydin tässä on? Et löydä kunnollista miestä? Oletko ollenkaan itse aktiivinen? Eihän se mies tipahda taivaan lahjana syliisi? Käytkö tinder deiteillä? Ootko jossain harrastuksissa missä edes teoreettisesti voisit löytää kiinnostavan, hyvän tyypin? Shakkikerho? Meditaatioryhmä? - Jokin harrastus mikä vaatii älyä ja itsetuntemusta... 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan