Tampereeella sairastuu lemmikki yöllä: lähin lääkäri tunnin ajomatkan päässä!
Miten voi olla, että yli 200000 asukkaan kaupungissa ei ole omaa eläinlääkäripäivysystä yöaikaan, vaan lemmikit ohjataan HATTULAAN - missä vitussa se on ja miten sinne autoton lemmikin omistaja pääsee?!
Kommentit (46)
Soita 112 ja sano että mun gerbiilillä on ilmavaivoja.
Mulla jos sairastuu lehmä tai koira tai jopa se kissa yöllä saan sille kotiin päivystäjän kattomaan. Mutta jos itse tai lapsi sairastuu yöllä ajan kolmenkymmenen kilometrin päähän aluesairaalaan..mutta kun tämä uudistus tulee onkin matka sata kilometriä.
Miten teillä siellä ruuhka-Suomessa ei homma pelaa jos meillä täällä Pohjosessakin pelaa?? Päivystävä eläinlääkäri on olemassa ja hän tekee kotikäyntejäkin keskellä yötä, mutta se varmasti maksaa.
Hohhoi, hauska katsoa kun vastaatte ap:lle naamaanne aukoen, mutta lukutaidottomuutennne tyssää jo vuosilukuihin. Halojaa, ap:lle on turha vastata: ketju kun on aloitettu jo v. 2014. Olette kaksi vuotta myöhässä aukomassa päätänne.
Lähin pätevä eläinsairaala on HELSINGISSÄ. Muu Suomi on yksityisten ja kuntien eläinlääkärien varassa. Siitä sitten vaan Utsjoelta tuomaan Kanelia kopterilla saamaan tarvittavaa hoitoa. Maksaahan se. Jos et halua maksaa, opiskele itse eläinlääkäriksi.
Vierailija kirjoitti:
Mulla jos sairastuu lehmä tai koira tai jopa se kissa yöllä saan sille kotiin päivystäjän kattomaan. Mutta jos itse tai lapsi sairastuu yöllä ajan kolmenkymmenen kilometrin päähän aluesairaalaan..mutta kun tämä uudistus tulee onkin matka sata kilometriä.
Miten teillä siellä ruuhka-Suomessa ei homma pelaa jos meillä täällä Pohjosessakin pelaa?? Päivystävä eläinlääkäri on olemassa ja hän tekee kotikäyntejäkin keskellä yötä, mutta se varmasti maksaa.
Meillä tuo toimi niin että eläinlääkäri ilmoitti mihin aikaan hän on päivystysalueensa yhdessä toimipisteessä paikalla, mies ajoi kissan kanssa sitten sinne 20 km.
Tässähän ei ole mtn ongelmaa kun tuhatjalka päivystää Tampereella keskustassa 24/7
Ihmeellistä kun aikuiset ihmiset ei osaa selvittää asioita kunnolla.
USKOKAA JO, TUHATJALKA PÄIVYSTÄÄ TAMPEREELLA, EI TARVII MENNÄ HATTULAAN. IHME JANKKAAMISTA.