Miehen sukulaiset antaa " neuvoja"
Juttelin tossa mieheni isosiskon kanssa ja rupes taas keittamaan...Valitin lapsen vaikeeta uhmaa ja kommentti oli etta kai sa tajuut etta se johtuu siita etta se on ainoa lapsi. No oon ihan samaa mielta etta sisaruksia on hyva olla mutta meilla se toisen lapsen teko ois aika riskaabelia (lapselle, ei mulle) enka haluais siihen siksi ruveta ja taa kaly tietaa sen hyvin. Kaski adoptoida. Ei oo musta riitava syy ruveta adoptoimaan...Ja sitten kyseli viela onko poika VIELAKIN vaipoissa...kun kesa ois niin hyvaa aikaa oppia kuivaks. Juu juu, niin on, sen nyt tajuaa tyhmempikin, mutta kun se on niin kiukkunen koko ajan muutenkin niin en viitsi pakottaa juuri nyt. Mies sanoo etta anna menna toisesta korvasta sisaan ja toisesta ulos ja niin tietysti pitais. Arsyttaako ketaan muita miehen sukulaisten hyvaa tarkoittavat " neuvot" ???
Kommentit (2)
Jos se etta uhmaikainen on hankala eika viela oppinut kuivaksi on ihmeellista niin kerro mulle missa meni pieleen....
Sen verran ihmeellisiä nuo sun selostukset, että voisin minäkin antaa pari neuvoa, vaikka en sukua olekaan...