Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siskonpeti TV2:lla

Vierailija
02.01.2014 |

Kattoko muut? Mitä mieltä? Oli ihan hauska, ei kaikki ollut hauskaa, mutta ihana Pirjo Heikkilä korvasi vähän.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eiks kukaa av:lainen oo kattonu? Mä kuvittelin et täällä ois keskustelu käymässä ohjelmasta.

Vierailija
22/31 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

millon tullu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkäsin. ponille kyytiä -vaikutuksen huomasi, mutta niin oli ilmeisesti tarkoituskin. se kuukautisside-juttu oli hauska, ja muutenkin oli ihan hauskoja juttuja, vaikka kaikki ei tietenkään naurattanut.

mutta toivottavasti meininki pysyy samana (tai miksei tietty voisi parantuakin), aion kyllä katsoa seuraavatkin jaksot.

Vierailija
24/31 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piristävän hauska oli. Epätasainen, mutta mukana helmiä.

Vierailija
25/31 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään ysiltä tuli. eiköhän tuo löydy areenasta ja uusintanakin varmaan tulee.

Vierailija
26/31 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 22:07"]

millon tullu?

[/quote]

Tänään klo 21

Vierailija
27/31 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tuli deja vu fiilis, että olen nähnyt kaikki sketsit ennemminkin.

Vierailija
28/31 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska oli. Itseasiassa naiset tekevät nykyään hyviä sketsiohjelmia. Myös Kätevä emäntä oli hyvä ja draamasarjoista naisten tekemä Tahdon asia oli huippu.

Vierailija
29/31 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katoin, en ihan alusta asti nähnyt. Jotain hauskaa oli, mutta aika paljon ei-hauskaa mukana. En jaksa huvittua hirveästi Krissen tyylistä enää, kun se vetää joka kerran sitä samaa roolia samalla lailla. Se vessakoppijuttu oli hyvä. Se musiikkipätkä jossa ne meni taksilla Benin kanssa oli todella tylsä. Tässä näkyi kyllä vaikutteita mun mielestä siitä Kätevä Emäntä -sarjasta. 

Vierailija
30/31 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän hyvä. Pelkäsin sen olevan feministi sontaa, kun sen Hirviniemen akan takia. Se sais pysyä kameran takana sössötyksineen.

Pirjo on hyvä, Krisse nähty, Stellanista en osaa sanoa..

Yllätyskyykky! Veskisketsi, silikonit toimistossa, opettajanhuone syöminen (= naisten ryhmäpaine), nauratti.

Niin ja tietty kakun kutsu, kun itse olen koko päivän taistellut jätskin ottamista vastaan ja oho se kutsu oli niin vahva just ysiltä. Olin just laittanut mulle ja tyttärelle komeet annokset...:D

Vierailija
31/31 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirjo ja Krisse ♥

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi