Näin kaupassa naisen jolla oli
todella valtavat ryntäät hoikassa kropassa ja ns. pitkät päällä. Jalassa trikoot joista paistoi cameltoe. Nyt vaimo mököttää.
Kommentit (32)
Ai hitto, noi on pahoja. Ei vaan voi olla tuijottamatta. Siinä sit yrität salata sen omalta muijalta, ettei pahottais mieltään.
Ei hätää, vaimosi ajattelee Henry Cavillia tälläkin sekunnilla.
Vierailija kirjoitti:
Ai hitto, noi on pahoja. Ei vaan voi olla tuijottamatta. Siinä sit yrität salata sen omalta muijalta, ettei pahottais mieltään.
Se on ihan sama miten yritätte salata, kyllä me se huomataan. Ei me olla niin i'diootteja mitä te tykkäätte kuvitella :) Itse en kyllä näe mitä pahaa katsomisessa on.
Joo, huomasin kyllä sun tuijotuksen. Creep.
Eikös ex-vaimollasikin ollut, kun hän rakenteli haltija-tonttuja metsään moottorisahalla ?
Zinc
Sykkikö? Tai mitä mä kyselen, tietysti sykki
Vierailija kirjoitti:
Joo, tasan yhtäläiset saumat vaimolla saada Henry Cavill kuin ap:lla se kaupan nainen. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on ihan sama miten yritätte salata, kyllä me se huomataan. Ei me olla niin i'diootteja mitä te tykkäätte kuvitella :) Itse en kyllä näe mitä pahaa katsomisessa on.
Kyllä mulla hiertää se, että pannahan ne haluais. Ja arvaa vaan ketä ne ajattelee sit illalla sun kanssa panohommissa.
-Tyytyväinen sinkku
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, tasan yhtäläiset saumat vaimolla saada Henry Cavill kuin ap:lla se kaupan nainen. :D
Todennäköisesti juurikin näin.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin kuolaan Henry Cavillia vaikka olen heteromies. Ihan käsittämättömän kuuma äijä.
-ohis
Tollo. Uteliaisuus ei kuulu sivistykseen.
Vierailija kirjoitti:
Kun lähtee esiintymään, saattaa saada yleisöä.
Vierailija kirjoitti:
Arvostamme yritystä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun lähtee esiintymään, saattaa saada yleisöä.
Nojoo, totta sekin. Joskus vaan haluaisi, että yleisössä olisi vain kiinnostavia yksilöitä eikä tuollaisia reppanoita kuin ap.
Aika tarkkaan ap "rekisteröi".
Vaimo loukkaantui, mutta ihan turhaan.
Tämähän oli hieno tilaisuus huomata äijän tyhmyys, mikä on peruste lähteä paremmille miesmarkkinoille. Ei kukaan halua tuhlata parhaita vuosiaan saati koko elämäänsä ap:n kaltaisen HMoilasen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin kuolaan Henry Cavillia vaikka olen heteromies. Ihan käsittämättömän kuuma äijä.
-ohis
Mä kuolaan Henry Cavillia vaikka oon (luulin olevani?) lesbo.
Koko maailma kuolaa. Ja ihan syystä.
jätä akkasi. vaikuttaa aivan liian mustasukkaiselta hullulta
Ai että, noi on niin parasta naiskauneutta. Ei voi mennä verkkareissa kauppaan ollenkaan, kun stondishan siellä aina tulee. Jostain syystä pyörii salikissoja täälläpäin enemmänkin.
No huomioi nyt vähän sitä vaimoasikin.