Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Katsokaa kultamussukoidenne Ask-tilejä

Vierailija
02.01.2014 |

Ask.fm -palvelussa on todella iljettäviä viestejä. Tiedän lapsia, joiden käytösnumerot ovat ydin ja kymppiä ja Askissa näemmä haukutaan luokkakavereiden ulkonäköä ja viljellään v-sanaa.

Muutaman vuoden päästä voivat jatkaa teiniäiteinä ja -isinä tänne av:lle keskustelemaan.

Kasvattaakseen lapsianne! Olen todella vihainen huomattuani miten lastani kiusataan somessa ja keinovalikoima asiaan puuttumiseen on olematon. Jos olisin lapsellinen, solvaisin anonyyminä näitä kiusaajia, haukuttavaa nimittäin riittää - muutama on onnettoman huono koulussa, kaksi poikaa säälittävän lyhyitä ja ilkeitä räkänokkia, yksi tyttö puhuu seksin tarjoamisesta 12-vuotiaana jne. Tietenkään en tee näin, koska olen aikuinen ja pidän ilkeät ajatukseni itselläni.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäikäinen sun lapsi on? Miksi annat sen temmeltää siellä?

Vierailija
2/8 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee nyt hyvänen aika ainakin ls-ilmo siitä lapsihuorasta jos tiedät kuka hän on!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni on 13. Ei ole Facebookissa, mutta onhan nämä Kikit ja Whatsuppit ihan normiarkea tuon ikäisillä.

Tuo 12- vuotias tyttö on ihan hukassa, äiti naapurikaupunginosan ostarin pubiruusu, lapsia kolmen miehen kanssa ja tyttö erityisluokalla. Seksiä näyttää tarjoavan WA:ssa luokkansa cooleimmille pojille, jotka nauttivat huomiosta. 

Ei ollut minun nuoruudessa/ lapsuudessa tällaista. Enkä koe olevani henkinen vanhus.

Vierailija
4/8 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, hyvä että sinä tarkkailet lapsesi toimintaa somessa. Luvan kanssa? Toivottavasti :)

Vierailija
5/8 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsenko tähän luvan? Alaikäisen lapsen äitinä?

Vierailija
6/8 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä pitäisi puhua koulussa ja vanhempainilloissa. Minua pelottaa millaisia aikuisia näistä solvaamisen tulee. Hyviä vanhempia ja mahtavia työkavereita. 

Toivottavasti saavat ansioidensa mukaan onnea ja hyvää elämää :). 

Vierailija
7/8 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo Ask yleisesti käytössä? En ole koskaan kuullut tästä. Minkä ikäisille se on tarkoitettu?

Vierailija
8/8 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka! 15v poikana, itse askiin kuulumattomana, voin sanoa, että vanhempien kannattaa oikeasti vähän vakoilla lasten tilejä esim. Askissa.

Hävettää monien luokkalaisteni puolesta ne jutut mitä siellä on.

Olis aika mielenkiintoista kuulla mitä vanhemmat ajatteleekaan :)