Julkkismiehillä aina hoikat naiset
Kun aina sanotaan, että miehillä on tosi laaja ja vaihteleva naismaku, niin minusta tämä ei pidä laisinkaan paikkansa. Ja en tosiaankaan tässä yritä sanoa, että miehellä pitäisi olla ylipainoinen nainen, mutta aika usein näillä julkkismiehillä on nimenomaan alipainoon kallistuvia naisia. Ei ikinä ylipainoon. Että jos olisi oikeasti niin, että miehet pitäisi isommista naisista, niin näkyisihän se jotenkin. Kyllä hoikka malli on se jokaisen miehen naisihanne ja meidän naisten pitää tämä totuus hyväksyä.
Kommentit (51)
Ja koska julkisuuspaineet ovat mitä ovat, niin ehkä nämä ei-alipainoiset vaimot ja tyttöystävät ei niin mieluusti itseään esille tyrkytäkään.
Hoikkuus on myös minun ainut kriteerini mitä naiselta vaadin. Tärkein asia varmasti monelle muullekin joten kannattaa siihen panostaa sen sijaan että yrittää muuttaa muiden makua ja yhteiskunnan normeja
Mikä oli taas aloituksen pointti? Rahalla ja statuksella ne julkkismiehet kuorii kermat päältä.
Pitäisikö jonkun julkkismiehen nyt tyytyä luokattomaan av-mamma-aloittajaan?
Onko julkkismies naisille joku ihmisoikeus?
Muotimaailma vaikuttaa ihmisten asenteisiin. Ovat langanlaihoja, joten siitä syntyy mielikuva, että ovat halutumpia kuin tuhdimmat neidot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko huomanneet, ettei julkkisten, erityisesti urheilijoiden tyttöystävät ole myöskään mitään fittneskissan näköisiä, joka tuntuu palstan mukaan olevan jokaisen miehen unelma? Törmäsin taannoin kuvakokoelmaan rokkistara- (siis näiden kuuluisimpien) jalkapalloilijoiden vaimoista, yksikään ei näyttänyt miltään lihaksikkaalta salimimmiltä, vaan enemmän hoikan muodokkaalta missityypiltä. Ehkä oikea alfa ei sittenkään etsi lihaksikasta, miestä muistuttavaa naista....
Meinaatko että ne hoikan muodokkaat on hoikan muodokkaita ilman treeniä? Joo, onhan noita geenilotossa voittaneita, mutta suurin osa malleista ja misseistä - yllätys yllätys - treenaa salilla. Tuollaiset kommentit paljastavat vain, että salilla ei ole ainakaan kyseinen tyyppi koskaan käynytkään, kun ei tiedä minkä näköisiä naisia siellä treenailee.
:). Mainaatko, että salilla kasvaa rinnat, vyötärön-lantiosuhde ja pitkät sääret? salilla käydään, jotta saadaan lihaksia, muu vartalon muokkaus kyllä on jokseenkin vaikeaa, viitaten edellä mainitsemiini asioihin. Jotka yleensä ovat niitä naisellisia juttuja. Paitsi palsan miesten mielestä, joita kiinnostaa vain tiukka hanuri.
Julkkismiehillä ja -naisilla on vara valita suuresta tarjonnasta parhaat päältä.
No onhan noita julkkisnaisia, jotka ovat muodokkaampia ja silti heillä mies. Ja heti tulee Suomestakin mieleen Sampo Kaulanen. Mikä ongelma? Jokaisella saa olla makunsa. Miksi keskityt negatiivisiin puoliin, etkä mieti positiivisia? Alkaisit seuraamaan vaikka näitä bodypositive-naisia, laihojen naisten miesten sijaan ja syömishäiriöön vaikuttaa muukin kuin laihojen naisten ihannointi ja syömishäiriöitä ilmenee myös muodokkaammilla. En tiedä tuleeko aloitus kateudesta vai aidosta huolesta ihmisten parinvalintaa ja henkistä hyvinvointia kohtaan. Itse ainakin valitsen puolisokseni kokonaisuuden, en painoa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä oli taas aloituksen pointti? Rahalla ja statuksella ne julkkismiehet kuorii kermat päältä.
Niin kuin alotuksessa korostin: en tarkoittanut, että miehellä pitäisi olla ylipainonen nainen, mutta miksi se 2kg pyöreys on maailmanloppu ja sen sijaan 12kg alipaino ei ole mikään ongelma??
Vierailija kirjoitti:
Miten joku voi tajuta aloituksen näin väärin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kuin alotuksessa korostin: en tarkoittanut, että miehellä pitäisi olla ylipainonen nainen, mutta miksi se 2kg pyöreys on maailmanloppu ja sen sijaan 12kg alipaino ei ole mikään ongelma??
Ja miehet on taas homogeeninen massa vai kenestä miehestä puhut?
Julkkiksia piirittää jatkuvasti sadat naiset. Kilpailuasetelma pitää kilot kurissa. Jos laihtua pitäisi vain itsensä tai miehen mieleksi niin eihän se onnistuisi mutta miehen menettäminen olisi nöyryytys ja nöyryytyksen pelko on hyvä motivaattori.
Ja AP:lle tiedoksi, että varo sanojasi. Sama kun kutsuisin sinua läskiksi, kun kutsut Grimesiä keskitysleiriltä karanneen näköiseksi. Olen laiha ja niin on kaikki perheenjäsenetkin eli meillä geeneissä se ettei lihota helpolla ja miksi pitäisi, jos voi hyvin. Toi sun keskitysleirikommentti on ala-arvoinen, joten omilla ulostuloillasi myötätuntoni sua kohtaan laski, koskaan et tiedä mitä siellä kaiken takana on. Tärkeintä että hänellä puoliso, joka rakastaa, ehkä heidän huumorintaju oli se joka liitti heidät yhteen ja sinä se vaan tuijotat painoa ja haukut keskitysleiriläiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko huomanneet, ettei julkkisten, erityisesti urheilijoiden tyttöystävät ole myöskään mitään fittneskissan näköisiä, joka tuntuu palstan mukaan olevan jokaisen miehen unelma? Törmäsin taannoin kuvakokoelmaan rokkistara- (siis näiden kuuluisimpien) jalkapalloilijoiden vaimoista, yksikään ei näyttänyt miltään lihaksikkaalta salimimmiltä, vaan enemmän hoikan muodokkaalta missityypiltä. Ehkä oikea alfa ei sittenkään etsi lihaksikasta, miestä muistuttavaa naista....
Meinaatko että ne hoikan muodokkaat on hoikan muodokkaita ilman treeniä? Joo, onhan noita geenilotossa voittaneita, mutta suurin osa malleista ja misseistä - yllätys yllätys - treenaa salilla. Tuollaiset kommentit paljastavat vain, että salilla ei ole ainakaan kyseinen tyyppi koskaan käynytkään, kun ei tiedä minkä näköisiä naisia siellä treenailee.
:). Mainaatko, että salilla kasvaa rinnat, vyötärön-lantiosuhde ja pitkät sääret? salilla käydään, jotta saadaan lihaksia, muu vartalon muokkaus kyllä on jokseenkin vaikeaa, viitaten edellä mainitsemiini asioihin. Jotka yleensä ovat niitä naisellisia juttuja. Paitsi palsan miesten mielestä, joita kiinnostaa vain tiukka hanuri.
Sä olet kyllä ihan kuutamolla sen suhteen, kuinka paljon nainen voi kroppaansa salitreenillä muokata. Enkä kommentoi "palstamiehenä" vaan salilla treenaavana naisena.
Vierailija kirjoitti:
Tämän kun tiedostatte niin miksi se on sitten niin vaikeaa pysyä hoikkana. Mikään ei nosta naisen tasoa enemmän kuin hoikkana pysyminen, helppoa on elämä naisilla.
Miten selität sen, että lihava kaverini saa niin hyviä miehiä, etten itse edes uskaltaisi sellaisista haaveilla? Ollaan samanpituiset eli 167, mutta siinä missä itse painan 55, kaveri painaa lähes kaksin verroin. Hänellä kuitenkin on aina koulutettu, varakas, komea ja pitkä mies, kun taas itse olen kaikille miehille täysin näkymätön. Ja näin se on on ollut koko aikuisikämme ajan eli viitisentoista vuotta, kaveri on nyt toista kertaa menossa naimisiinkin ja itse vaan tulen aina ghostatuksi jos sitäkään.
Laittakaahan nyt siis ne tasonne jo jonnekin. Makuja on monia, jotkut miehet tykkäävät muhkummasta ja joistakin naisista ei tykkää juuri kukaan, vaikka miten olisivat hoikkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä olet kyllä ihan kuutamolla sen suhteen, kuinka paljon nainen voi kroppaansa salitreenillä muokata. Enkä kommentoi "palstamiehenä" vaan salilla treenaavana naisena.[/quo
juu-u, olet siis ainakin omasta mielestäsi muokannut salilla itsestäsi povekkaan ja pitkäsäärisen kaunottaren, joka kelpaisi mille tahansa urheilija-idolille. Onnitteluni :)
Olen ikiläski, enkä haluaisi muutenkaan julkkismiestä. En haluaisi sellaisia paineita, olla ainut ylipainoinen jossain illanvietossa. Kun muut naiset ovat alipainoisia.
Sellaista kulmaa ei löydy, että näyttäisin hyvältä jossain ryhmäkuvassa. Inhoan muutenkin itsestäni otettuja valokuvia.
Minulla oli yksi rikas piireissä oleva mies. Heti toisen deittikerran jälkeen alkoi arvostelu vaatteista ja painosta. Juttu kaatui siihen. Ahdistuin niin, että masennuin. No ei olisi muutenkaan tullut jutusta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli yksi rikas piireissä oleva mies. Heti toisen deittikerran jälkeen alkoi arvostelu vaatteista ja painosta. Juttu kaatui siihen. Ahdistuin niin, että masennuin. No ei olisi muutenkaan tullut jutusta mitään.
Hassua, että mies oli itse vielä tukevahko ja ei harrastanut mitään liikuntaa. Jos arvostelee toista painosta, pitäisi itse näyttää esimerkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän ne läskitkit naiset hoikistuisivat jos ei tarvitsisi käydä töissä ja joku muu kokkaisi ruuat, puhumattakaan personal trainereista. Rahalla saa jne.
Kuinkahan köyhillä on varaa syödä itsensä XXXXL-kokoiseksi, kun vähemmällä ruualla pärjää hyvin ja ruoka on kallista.
Olen ap ja ihan nainen olen kyllä. Ja runsas olen itsekin. Kieltämättä mustakin on outoa, miksi miehet ei viehäty laisinkaan edes terveellä tavalla muodokkaista, koska vaikka olen täysin heteronainen, niin minä viehätyn enemmän niistä runsaammista naisista kuin vaikka Grimesin tapasista kuin suoraan keskitysleiriltä karanneista naisista.