Mihin te naiset saatte niin suunnattomasti katoamaan WCPAPERIA?
Itselläni yksi rulla kestää parisen viikkoa. Kun naisystävä käy viikonloppukylässä niin sillä aikaa katoaa vähintään yksi rullallinen.
Mihin te saatte yksittäisellä wckäynnillä kulutaan montakymmentä arkkia wcpaperia?!
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla menee 8 palaa kerralla kun sipaisen sillä kevyesti emätintä.
Emätintä?? No tuo on jo outoa.
Häh?
Käytätkö vain lainasanaa etkä suomalaista, sitä vekotinta parhaiten kuvaavaa sanaa.
Minulla ei ole tapana pyyhkiä emättimestä asti.
Me ollaan taikureita kaikki, kun oikein tarkkaan katsotaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häh?
Käytätkö vain lainasanaa etkä suomalaista, sitä vekotinta parhaiten kuvaavaa sanaa.
Kusireikä on ihan emättimen vieressä.
Ainakin naisilla.
Vierailija kirjoitti:
Pyydän ensi alkuun anteeksi että olen olemassa! Mulla menee rulla päivässä. Tätä kauhistelee naisetkin , miehet pyörtyy. Olen pikkulikasta treenannut pyllyä eli KK kalpenee mun peräsimen rinnalla , toki itseäkin keljuttaa asia mutta kyläpaikkaan vien käsilaukussa oman rullan : D Joo oma mies tykkää mun pyllystä (voi olla että naapurikin).
Treenannut paskantamista vai mitä tuo nyt tarkoittaa ja miten se tähän liittyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häh?
Ainakin naisilla.
Heh, onnea anatomian opintoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyydän ensi alkuun anteeksi että olen olemassa! Mulla menee rulla päivässä. Tätä kauhistelee naisetkin , miehet pyörtyy. Olen pikkulikasta treenannut pyllyä eli KK kalpenee mun peräsimen rinnalla , toki itseäkin keljuttaa asia mutta kyläpaikkaan vien käsilaukussa oman rullan : D Joo oma mies tykkää mun pyllystä (voi olla että naapurikin).
Treenannut paskantamista vai mitä tuo nyt tarkoittaa ja miten se tähän liittyy.
Ilmeisesti p*ska leviää ympäri sitä jättiahteria, en ymmärrä miten sen koko muuten olisi oleellinen tässä asiassa.
Minä käytän vessapaperia nenäliinan asemasta, pyyhin vessapaperilla vessan peilin ja käytän sitä myös pesualtaan ja pytyn putsaamisessa normikäytön lisäksi.
Ehkä ne yrittää pissata seisaaltaan ja rulla hupenee jälkien siivoamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häh?
Ainakin naisilla.
Heh, onnea anatomian opintoihin.
Tämä.
Mulla se väli on noin 10cm.
Vierailija kirjoitti:
Vakavasti puhuen.Olennainen,osa-aikatilahuoltaja ja ihmettelen samaa asiaa.
Naisten vessassa on varmuudella toinen rulla tyhjä ja toinen loppumaisillaan,kun käyn siellä siis siivoamassa joka toinen päivä.
Miehiä ja naisia on suunnilleen saman verran.Lisäksi on yksi yhteinen vessa ja miesten vessa.
Lisäksi toisaalla yksi yhteinen vessa.
Missään muualla ei kulu sillä määrällä kuin tässä pelkässä naisten vessassa.
Käsipyyhkeet ovat myös aina loppu,kaksi pakkausta mahtuu telineeseen ja aina on rippeet jäljellä,kun menen töihin.Näin korona-aikaan tuon ymmärrän,mutta aina se on niin ollut.
Eihän asia minulle kuulu,itse paprunsa maksavat,minä vaan täydennän.
Mutta kun tuota aloitteen tehnyttä miestä tuossa lynkataan,niin naisena vastaan,että ihmettelen minäkin.
Itse laitan hiukan paperia vessaistuimen renkaalle kun istun siihen ja sitten pyyhin mitä on tarpeen.
Menkka-aikaan menee tietysti enemmän,no ei enää mulla,kun ovat jo onnellisesti ohi.
Onko tosiaan niin,että paperia tungetaan pönttöön,ettei äänet kuulu.
Mielipiteenäni sanon,että idiotismia.Kai jokainen selväpäinen tietää,mitä ääniä veskissä kuuluu.
Toiset myös vissiin vuoraavat koko vessan kun sinne menevät.
Mitä sitävuoraamaan,jos ei näkyvää likaa ole eikä ne mahdolliset p----arannut pytystä ylös kohoa,jos sellaisia olisikin.
Ja mitä ihmeen poimuja naisen alapäässä,reisiää ym.En minäkään mikään ihan hoikka ole,mutta ei mun tartte reisiltä k...ipisaroita poistaa.
Vakavasti, nainen, kokopäiväinen laitoshuoltaja vastaa.
Kulutuksen erot selittyvät eroilla pissaamis- ja käsienpesutekniikoissa (ravistus - ei paperia).
20 vuotta sairaalassa on opettanut myös, että huonosti kätensä pesevä nainen käyttää paperia, huonosti kätensä pesevä mies ei - hän kun ei käytä vettäkään. Pääaulan asiakaswc:t siivotaan asiakkaiden läsnäollessa, sekään ei letkukäsiä häiritse.
Tässä ympäristössä naisten wc on paperinkulutuksestaan huolimatta se siistimpi, vaikka toimistoissa asia saattaa olla toisinpäin, olen ymmärtänyt.
Omituinen kysymys. Meillä asia on toisin päin. Kun asuin yksin, mulla kului yksi rulla puolessatoista viikossa. Nyt asun miehen ja hänen poikansa kanssa. Yksi rulla kestää päivän.
Mulla kuluu paperia paljon, koska käyn vessassa vähintään kerran tunnissa ja aamupäivällä useamminkin. Yöllä käyn myös pari kertaa.
Kuvittele, että sen ulokkeesi nupin sijaan pissareikäsi sijaitsisi karvaisessa syvennyksessä haarojen välissä.
Käytti bideetä tai ei, niin paperia kuluu väkisinkin enemmän, ellei tosiaan halua jättää alapäätään kosteaksi.
mulla menee 1-1,5 rullaa päivässä. käyn paskalla 2-6 x päivässä ja pissallakin yli 10 x. siihen vielä valkovuodot, menkkavuodot yms limat päälle. N31
Vessapaperi maksaa 0,40-0,50 euroa per rulla, halvemmallakin saa. Ihme nillitystä muutamasta kymmenestä sentistä.
Kusisen, karvaisen rämemajavan kuivaamiseen, urpå.
Saat ap aivan ilmaisen vihjeen (josta naisystäväsi vetää kyllä porot nokkaan): hanki riistakamera huussisi seinälle. Siitä sitten yksinäisinä iltoina selailet naisystäväsi touhuja.
Vierailija kirjoitti:
Norsu?
Rulla päivässä!?Tuota ei kyllä usko kukaan.
Trololololol.
Jos oikeasti noin olisi olisi varmaan syytä hakeutua hoitoon.