Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin te naiset saatte niin suunnattomasti katoamaan WCPAPERIA?

Vierailija
10.10.2020 |

Itselläni yksi rulla kestää parisen viikkoa. Kun naisystävä käy viikonloppukylässä niin sillä aikaa katoaa vähintään yksi rullallinen.

Mihin te saatte yksittäisellä wckäynnillä kulutaan montakymmentä arkkia wcpaperia?!

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee 8 palaa kerralla kun sipaisen sillä kevyesti emätintä.

Vierailija
22/60 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vessapaperia kuluu sinun eritteidesi siivoamiseen vessan lattialta, vessanpöntön päältä ja pesualtaan pinnoilta. Käytän sitä myös kissan oksennuksen siivoamiseen ja keittiön lattialle tippuneiden suurimpien ruokajätteiden ja kissankarvojen pyyhkimiseen aina kun olet käyttänyt loppuun talouspaperin jota minä ostan varta vasten tuota varten.  

Minulla ei ole kissaa, joten se sinun fantasioistasi.

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

wc-pönttöön meillä paperi laitetaan. sinne menee paskan mukana.

Vierailija
24/60 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te miehet käytätte vessapaperia takapuolen pyyhkimiseen aivan liian nuukasti. Valitettavasti omassakin lähipiirissä näitä äijiä, joista löyhähtää paskan haju kakkosella käynnin jälkeen, kun ei ole viitsitty pyyhkiä kunnolla. En tajua!

Vierailija
25/60 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kurkkaa hameen alle, niin tajuat että naisen vehkeet on hiukan erilaiset kuin miehen... Siinä reisien sisäpuolella on ihoa, jonka jälkeen tulee vako, sitten taas uloke ja taas syvempi kolo ja sama käänteisessä järjestyksessä kihti toista sisäreittä. Se, että saa ihan vaan kuset kuivattua joka lärpäkkeestä ja poimusta, kuluu n. kuusi palaa yhdellä kertaa. Menkkojen aikaan jopa 16, että tulee puhdasta. Olisiko haiseva ja lotiseva daami kivempi hä?

Oletko bideesuihkusta kuulluut?

Sitten vasta paperia meneekin, jos veden kanssa alkaa lotrata..

Japanialaisissa teknovessoissa ei ole paperia ensinkään. Bidee pesee ja konetuuli kuivaa.

Kyllä siellä paperiakin on.

Vierailija
26/60 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, väännetään lisää rautalankaa. Viestissä 11 kuvattiinkin hyvin, että naisen anatomia on erilainen (olet varmaan huomannut). Sen kuivaamiseen menee enemmän paperia kuin siihen, että sinä parilla lapulla kuivaat hepin pään, jos teet sitäkään. Lisäksi kun naisen virtsaputki on todella lyhyt, jo se pyyhkiminen itsessään saattaa provosoida lisää vessahätää ja pissaa, ja kuivaaminen aloitetaan alusta. Ja kuten tuossa sanottiinkin, jos pesee paikkansa käsisuihkulla, sitten vasta paperia kuluukin että saa paikat kuivaksi.

Ihmisten numero kakkoset ovat myös kovin erilaisia. Joku voi käydä kolmen päivän välein vääntämässä jäykän setin, ja jo ekalla pyyhkäisyllä todeta että puhdastahan siellä on. Toinen voi käydä esim IBS:n takia viisi kertaa päivässä löysällä ripulilla, ja pyyhkiä pyyhkimistään ennen kuin tahrat loppuvat. Ja jälleen, jos käyttää käsisuihkua, sitten vasta kuivaamista onkin.

Tähän päälle voi tosiaan tulla se, että nainen joutuu käyttämään paperia ensin paikkojen siivoamiseen, jos vessasi on sottainen. Lisäksi hän voi ajatella, että olet sitä miestyyppiä joka järkyttyy että nainenkin kusee ja paskoo, ja saattaa siksi vuorata pönttöä ettei äänet kuulu.

Vierailija
27/60 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

no esim. siihen, että suoleni toimii keskimäärän kolme kertaa aamulla. Loppupäivän aikana vielä pari kertaa.

Vierailija
28/60 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no esim. siihen, että suoleni toimii keskimäärän kolme kertaa aamulla. Loppupäivän aikana vielä pari kertaa.

Joo kuulostaa naisten ongelmalta.

Vierailija
29/60 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakavasti puhuen.Olennainen,osa-aikatilahuoltaja ja ihmettelen samaa asiaa.

Naisten vessassa on varmuudella toinen rulla tyhjä ja toinen loppumaisillaan,kun käyn siellä siis siivoamassa joka toinen päivä.

Miehiä ja naisia on suunnilleen saman verran.Lisäksi on yksi yhteinen vessa ja miesten vessa.

Lisäksi toisaalla yksi yhteinen vessa.

Missään muualla ei kulu sillä määrällä kuin tässä pelkässä naisten vessassa.

Käsipyyhkeet ovat myös aina loppu,kaksi pakkausta mahtuu telineeseen ja aina on rippeet jäljellä,kun menen töihin.Näin korona-aikaan tuon ymmärrän,mutta aina se on niin ollut.

Eihän asia minulle kuulu,itse paprunsa maksavat,minä vaan täydennän.

Mutta kun tuota aloitteen tehnyttä miestä tuossa lynkataan,niin naisena vastaan,että ihmettelen minäkin.

Itse laitan hiukan paperia vessaistuimen renkaalle kun istun siihen ja sitten pyyhin mitä on tarpeen.

Menkka-aikaan menee tietysti enemmän,no ei enää mulla,kun ovat jo onnellisesti ohi.

Onko tosiaan niin,että paperia tungetaan pönttöön,ettei äänet kuulu.

Mielipiteenäni sanon,että idiotismia.Kai jokainen selväpäinen tietää,mitä ääniä veskissä kuuluu.

Toiset myös vissiin vuoraavat koko vessan kun sinne menevät.

Mitä sitävuoraamaan,jos ei näkyvää likaa ole eikä ne mahdolliset p----arannut pytystä ylös kohoa,jos sellaisia olisikin.

Ja mitä ihmeen poimuja naisen alapäässä,reisiää ym.En minäkään mikään ihan hoikka ole,mutta ei mun tartte reisiltä k...ipisaroita poistaa.

Vierailija
30/60 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kotona 2 vessaa. Mies käyttää yhtä, minä ja 2 tytärtä toista. Miehen vessassa paperi loppuu yleensä aina nopeammin.

Vierailija
31/60 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysypä asiaa siltä naisystävältäsi. Hänhän voi vaikka pestä sillä vessanpyttysi ja pesualtaan.

Pidän wc:ni puhtaana ihan muutenkin, kiitos kysymästä.

Naisystäväsi voi olla eri mieltä siisteystasosta.

Vierailija
32/60 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja että pyyhkiminen saa aikaan lisäpissan tulon.

Mikä ihmeen kummajaisnainen minä olen ollut jo 61 vuotta,kun en mistään tunnista tuollaisia juttuja.

Ja miten se pissa joutuu pytyllä istuissa reisille ja yleensäkin leviää.

Olen vaan edelleen tyhmä tilahuoltaja.

Vierailija
33/60 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kurkkaa hameen alle, niin tajuat että naisen vehkeet on hiukan erilaiset kuin miehen... Siinä reisien sisäpuolella on ihoa, jonka jälkeen tulee vako, sitten taas uloke ja taas syvempi kolo ja sama käänteisessä järjestyksessä kihti toista sisäreittä. Se, että saa ihan vaan kuset kuivattua joka lärpäkkeestä ja poimusta, kuluu n. kuusi palaa yhdellä kertaa. Menkkojen aikaan jopa 16, että tulee puhdasta. Olisiko haiseva ja lotiseva daami kivempi hä?

Oletko bideesuihkusta kuulluut?

Sitten vasta paperia meneekin, jos veden kanssa alkaa lotrata..

Kangaspyyheliina, mukava ja miellyttävä! Ei kai kukaan paperia käytä kuivaamiseen?

Vierailija
34/60 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydän ensi alkuun anteeksi että olen olemassa! Mulla menee rulla päivässä. Tätä kauhistelee naisetkin , miehet pyörtyy. Olen pikkulikasta treenannut pyllyä eli KK kalpenee mun peräsimen rinnalla , toki itseäkin keljuttaa asia mutta kyläpaikkaan vien käsilaukussa oman rullan  :  D  Joo oma mies tykkää mun pyllystä (voi olla että naapurikin).

Vierailija
35/60 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koskaan koittanut kuivata märkää moppia talouspaperilla?

Vierailija
36/60 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emätintä?? No tuo on jo outoa.

Vierailija
37/60 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme kuljeskele ympäriinsä paskaraita housuissa. Siksi.

Vierailija
38/60 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomannut saman, todella tuhoisaa luonnolle järjetön paperin tuhlaaminen.

Vierailija
39/60 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emätintä?? No tuo on jo outoa.

Häh?

Käytätkö vain lainasanaa etkä suomalaista, sitä vekotinta parhaiten kuvaavaa sanaa.

Vierailija
40/60 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ao:lla on vakuuttava yhden hengen otos 😆

No ei ole ainut. Samaa olen ihmetellyt itsekin. Itse ostan vessapaparia ehkä parin vuoden välein...