Lähden tissit paljaina kauppaan. Älkää tuijotelko.
Teen kuten pääministeri, siinä ei ole mitään outoa. Se on normaalia ja naisen oikeus.
Kommentit (23)
Valitettavasti et naisena saa näin tehdä, koska kaksinaismoralismi.
Vain jos omistat Kalevalakorun.
Zinc
Paitsi ettet lähtenyt. Eihän sinusta ole mihinkään.
Mulla on aina tissit paljaana.
Vaatteiden alla kuten pääministerillä.
Ok. Asia selvä. Peitän maskilla myös silmiät.
Mä lähden munasillani kauppaan. Älkää tuijotelko jos teen välillä helikoptereita.
Jos mulla ois ylväät pienet rinnat niin totta hitossa kulkisin ilman rintsikoita kaula-aukko navassa nännit nöpöttäen ihan vaan sen takia et katkerat mammat kihisee kateudesta.
Minäpä en ole missään aikeissa lähteä kauppaan, hahahahaha!
Mä lähden naama paljaan kauppaan. Saan maskillisilta tuijottavia katseita osakseni.
Mene vaan, kunhan laitat maskin kasvoillesi. Tissit eivät tartuta ketään.
Vierailija kirjoitti:
Mene vaan, kunhan laitat maskin kasvoillesi. Tissit eivät tartuta ketään.
Paitsi jos niistä tirskuu maitoa. ;)
Olen kulkenut kulli paljaana kaupassa jo elokuusta asti. Ilmava oli, eikä kukaan enää tuijottakaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä lähden naama paljaan kauppaan. Saan maskillisilta tuijottavia katseita osakseni.
Ja syystä. Arvelevat sun älykkyysosamäärää...
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti et naisena saa näin tehdä, koska kaksinaismoralismi.
Kyllä se on ihan laillista puuhaa. Yläosa paljaana saa olla lain mukaan molemmat sukupuolet niin kauan kun olemiseen ei liity seksuaalista toimintaa. Eli nännejään ei pidä alkaa hipeltelemään kaupassa. Paljaana ne saavat olla kun keskittyy ostoksiin. Tosin kauppa itse voi toivoa asiakkailtaan tiettyä pukeutumista, mutta sitäkään ei voi toivoa vain toiselta sukupuolelta.
Oletko ap jotenkin harhainen? Ei kenelläkään ole ollut tissit paljaana.
Et edes tietäisi hänen olvan ilman alusvaatteita jos ei sitä olisi kerrottu. Se on lööppi tiedätkös. Jonka tarkoitus on provosoida ihmisisä joilla ei ole aivoja. Sellaisia kuin sinä.
Minäkin kävin juuri ilman alaushousuja kaupassa! Siis ihan kamalaa!!!!!
Muuten kyllä oli housut jalassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja syystä. Arvelevat sun älykkyysosamäärää...
Ei tarvi arvella. Olen ylpeästi tyhmä!
Ketään tuskin kiinnostaa aloittajan manboobsit,
joten kulje rauhassa.
Muista käyttää maskia.