Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kos, Kreeta vai Korfu?

Vierailija
02.01.2014 |

Noita kohteita olen katsonut.  Jos on omakohtaista kokemusta niin kuulisin mielelläni.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista kolmesta ehdottomasti Korfu. Viela syksyllakin vehrea ja kaunis saari. Kreetalla eniten historiaa

Vierailija
2/7 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korfu on näistä täysin erilainen kuin muut. Ei perinteisen kreikkalainen. Kos ja Kreeta suhteellisen samanlaisia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan edellisiä eli ehdottomasti Korfu! Niin kaunis ja vehreä saari.

Vierailija
4/7 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kesänä olimme Korfun vastarannalla lomalla ja ajattelimme että mahdollisesti sinne sitten parin vuoden päästä. Ehkä jopa jo ensi kesänä vaikka pari yötä sielläkin puolella rajaa ja muuten Albaniassa.

Vierailija
5/7 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kos ehdottomasti. Olen kiertänyt Kreikkaa 12 eri paikassa ja Kos on jäänyt parhaiten mieleen. Se on ainoa paikka jonne palaan vielä joskus. Jos tykkäät pyöräilystä niin loistava valinta! Korkeimpiin vuoristokyliin täytyy kyllä pyörää taluttaa ellei ole superkunto. Mutta alaspäin kiva lasketella. Itse tein noin 70 kilsan lenkkejä per päivä. Näki kyllä hyvin koko saaren, se on niin pieni.

Vierailija
6/7 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Santorini

Vierailija
7/7 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista. Tässä jo ehdin ostaa välissä matkan. Oikeastaan kaksikin. Kesällä olemme viikon Kreetalla ja viikon Korfulla.

t. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme