muita yli 40v jotka eivät ikinä lasketellut tai käynyt hiihtokeskuksessa?
Minä en ole ikinä sitä tehnyt enkä haluakaan sinne, en pidä talvesta ollenkaan enkä myöskään hiihdä tai luistele.
Kommentit (18)
Minä. Pidän talvesta mutta vihaan kaikkia suksia.
Olen mä Kolilla kerran käynyt, hiihtolomalla. Muu ripariporukka lasketteli mä rämmin maastossa ja nautin kaakaosta. :) Oon mä pari kertaa Hyvinkää Kulomäessäkin piipahtanut jalan, kun asuttiin vieressä..
En ole suksilla ollut 25 vuoteen ja jatkuu toistaiseksi.
Eniten laskettelussa hirvittää korkeet paikat. Sitten suksien tottelemattomuus. Kun ne yhdistää toisiinsa, niin pelkokertoimet on pilvissä.
Tämmösellä äidillä on sitten lumilautaileva lapsi. :)
Täällä. Ihan samat perustelut kuin aloittajalla.
Meillä kotipuolessa tuollainen ihminen olisi harvinaisuus, täällä etelässä ei niinkään.
Terveisiä Kittilään ja Leville ;D
Minä, enkä aio korjata asiaa. Tykkään kovasti kyllä luistella ja käynkin luistelemassa vuosittain, hiihtovälineitä ei ole tällä hetkellä.
Täällä yksi myös. Vihaan talvea, lunta ja talviurheilulajeja.
Hep. En ole koskaan käynyt. Ei kiinnostusta. Ikää 43v. En myöskään luistele, enkä hiihdä. Hiihtänyt ja luistellut viimeksi ala-stella, kun oli pakko.
Mä mielummin ja olenkin lämpimissä paikoissa ja maissa lomilla.
Täälläkin yksi. Uskoisin, että tykkäisin laskettelusta paljonkin, mutta en halua satsata uuteen liikuntaharrastukseen, jota ei voi kuitenkaan kovin säännöllisesti harrastaa ja maksaakin jonkin verran.
Hiihtokeskuksissa on yleensä paljon muutakin kuin talviurheilujuttuja. Me lomaillaan jopa kesällä sellaisissa ja pelataan golfia, käydään vaeltamassa, kylpylässä jne.
Olen viimeksi hiihtänyt ja luistellut 18-vuotiaana. En ole koskaan lasketellut enkä laskettele, vaikka mies on laskettelun opettaja. Mulla on ikää 53.
Melkein. En ole ihan neljääkymmentä ja kävin ensimmäisen ja viimeisen kerran laskettelemassa koulun retkellä. En suosittele. Ei ole täyspäisen hommaa sitoa lautoja jalkoihin ja syöksyä kuolemaa halveksien jyrkkiä rinteitä alas saatanallisessa pakkasessa. Ennemmin vaikka pöllii ostoskärryt, asentaa niihin pienen rakettimoottorin ja lähtee baanalle.
itsekin inhosin talvea, ennen kuin aloitin laskettelun. sitten helpotti kun sai kunnolliset ulkoiluvaatteet ja edes yhden hyvän puolen tähänkin vuodenaikaan :)
Oon käynyt Himoksella ja Tahkolla, mutta en helkkarissa paa suksia jalkaani! Koulussa oli pakko lasketella ja niinpä olen laskenut meidän paikallisen jyrkän pikkunyppylän parin käännöksen jälkeen syöksyllä alas, niin jotta jäi viimeiseksi kerraksi myös tuo...
Minä olen vasta 39v, mutta ei se tästä tule koskaan muuttumaan. Minä olen surkea hiihtämään, en uskalla lasketella, ja minulla on kauhea korkeanpaikankammo, mun painajainen olisi jos pakotettaisiin moiseen paikkaan. En ole koskaan Oulua ja Kuhmoa pohjoisemmassa käynytkään, ei muutenkaan lapin hiihtokeskusten paikat kiinnosta, en ole myöskään baari-ihminen.
Tykkään hiihtää, mutta retkiladut lähimetsissä on tähän mennessä riittäneet ja pulkkamäki.
Mä en ole vielä keksinyt, miksi ilmaisista asioista pitää matkustaa ja maksaa.
Jep en ole koskaan käynyt, enkä varmaan tule koskaan käyneeksikään. En ole hiihtänyt sitten yläasteeen kasiluokan. Periaatteessa voisin kokeilla murtomaahiihtoa jäällä omassa rauhassa, mutta täällä etelässä niin huonot talvet, että tuo jää-juttu on hieman arveluttava =). Asumme myös kuntoladun "keskellä", mutta on niin mäkistä maastoa, etten mä pääsisi suksilla sitä etenemään.
en ole koskaan lasketellut, vaikka lähes asun rinteessä, koska muu perhe on rinteessä vähintään viitenä päivänä viikossa. Hiihdän kyllä.
Minä hiihdän sekä luistelen, mutta en ole ollut ikinä pulkkamäkeä kummallisemmassa laskettelurinteessä. En siis ole koskaan lasketellut.
Tavallaan mieli tekisi opetella, mutta toisaalta pelkään kaatumista.