Millaisia asioita arvostat naisessa?
Täällä on liian usein negatiivisuutta. Kerro mikä on naisessa turn on? Mitä arvostat ja mikä herättää huomiota positiivisessa mielessä?
Kommentit (17)
Älykkyys, viisaus, oma-alotteisuus, se ettei heittäydy avuttomaksi kun tulee joku odottamaton pulma vastaan vaan ratkaisee sen itse.
Mukava ja tasainen luonne, myös kuukauden hankalimmalla viikolla.
Vierailija kirjoitti:
Mukava ja tasainen luonne, myös kuukauden hankalimmalla viikolla.
vähän kuin pyytäisi mielenterveysongelmaista olemaan oirehtimatta.
Ei turn-on seksuaalisessa mielessä mutta arvostan naisessa äitiyttä, erityisesti arvostan yksinhuoltajaäitejä.
(joten se yyhoys ei myöskään ole minulle turn-off)
M
Kiltteys, kohteliaisuus, huomaavaisuus, huumorintaju, hymyileväisyys
Arvostan ystävällistä tapaa kohdella ihmisiä huolimatta siitä millaisia ovat tai mitä esim tekevät työkseen.
Tällaiset kuvailemanne naiset on elämäänsä kyllästyneiden, katkerien naisten inhokkeja.
Älykkyyttä, empatiakykyä, huumorintajua, kiinnostusta henkisiin asioihin (en tarkoita tällä uskovaisuutta), siisteyttä, sivistyneisyyttä, asiallista käytöstä, avarakatseisuutta, hyväntahtoisuutta, anteliaisuutta, sitä, että ei vihaa miehiä, kykyä hyväksyä eriävät mielipiteet ja perustella omansa.
Rehellisyys, ystävällisyys, iloisuus
Vierailija kirjoitti:
Ei turn-on seksuaalisessa mielessä mutta arvostan naisessa äitiyttä, erityisesti arvostan yksinhuoltajaäitejä.
(joten se yyhoys ei myöskään ole minulle turn-off)
M
Onkohan ihan normaali äitisuhde?
Tissivakoa, Talvivauvaa ja Kalevala-koruja. Lisäplussaa tulee siitä jos on ollut jonkun lehdykän kannessa.
Tähä voisi kirjottaa pitkänki listan, mut miust ne kaksi tärkeintä o kiltteys ja ystävällisyys. :) Noi o sellasii, et ne näkee melko hyvin toisessa ekalla kerralla ku tapaa, mut sit jos o vaikka riitoja ja muuta, nii silti o kiltti ja ystävälline. Rauhallisuus! Se et voisi pelata lautapelejä riehumisen sijaa olis tärkeetä. Jos naisella o Pleikkari, nii se o todella hyvä juttu. :) Nii, listaa voisi jatkaa maailman tappiin asti, mut jätän tän ny tähä. :) M25
Intohimoa ja kykyä olla oma itsensä.
Isoja tissejä ja kevytkenkäisyyttä