Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaksaako sun puoliso kuunnella sua?

Vierailija
10.10.2020 |

Mä joskus vielä erehdyn kertomaan jotain juttua tai aloittamaan keskustelun mua kiinnostavasta asiasta.
Mies muuttuu heti, siitä näkee että ei voisi vähempää kiinnostaa, muuttuu välinpitämättömäksi, kuin ajattelisi että "lopeta jo, lopeta jo".
Se on vaan hiljaa, ja kun mä sitten lopetan puhumisen, niin alkaa pian puhua jostain ihan muusta.

Joka kerta tuo sattuu sydämeen. Usein en enää aloita mitään pidempää, koska en halua tuota tunnetta.

Tuntuu että mun puhe ja jutut on jotenkin ahdistavaa ja vastenmielistä, on aihe sitten mitä tahansa.

Jos kommentoin lyhyesti, se on ok ja juttu voi jatkua.
Näinä hetkinä aina päätän että kunhan lapset ovat omillaan, meidän tiet eroaa heti.

Oon myös ajatellut, ja sanonutkin, hankkivani jostain treffipalstalta keskustelukaverin, mutta se nyt on käytännössä aika hankalaa.

Mä en vaan tajua, sanoo rakastavansa, ei muuten oo paha, ei puhu tunteista ym.

Ja mä en todellakaan oo mikään pälättäjä.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, onko puheesi usein jotain negatiivista tai valitusta?

Vierailija
2/38 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi keskustelukaveri pitää olla treffipalstalta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksaa kai se kuunnella, mutta ei useinkaan kuule.

Vierailija
4/38 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksaa ja haluaa kuunnella

Vierailija
5/38 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mikään pälättäjä... niinhän ne suupaltit aina sanoo. Oli sitten kyseessä mies tai nainen.

Vierailija
6/38 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikein jaksa tai jonkin verran mutta ei tarpeeksi. Mä yleensä kuuntelen puolisoni juttuja enkä tiedä onko se riittävää. 😶😕

Vierailija
7/38 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on varmaan yleensä sellaisia että eivät pälätä samalla tavalla kuin naiset 😟

Vierailija
8/38 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata hankkia miestä keskustelukaveriksi.. oon huomannut ettei saa yhtä hyvää keskustelukumppania kuin naisista.

Vierailija
9/38 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo eine miehet oo ennenkään naisia kuunnellut. 7-vuoden liitossa huomannut että päivä päivältä vähemmän kuuntelevat 😄

Vierailija
10/38 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksaa, sillä puhelen asioista kuulijan mukaan. Meikeistä, käsitöistä, vaatteista ja ihmissuhteista puhun kavereille, äidille terveydestä ja miehestäni, isälle rahasta ja auton remonteista ja miehelleni puhun mieltäni painavista asioista, yhteisistä kodin jutuista ja yhteisistä kavereista. Näin saan haluamani vastakaiun parhaiten. Hyvin harvoin siis kysyn mieheltä miten meikkaisin naamani tai miten sukan kantapää kannattaisi kutoa, sillä a) hän ei tiedä ja b) häntä ei kiinnosta. Musta tuntuu, että tätä taitoa ei välttämättä osata nykyään niin hyvin, vaan kaikki sälytetään puolisolle huomioimatta lainkaan sitä, onko aihe häntä kiinnostava tai hänen hallinnassaan.

Vierailija
11/38 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on tosi kurja tilanne! Miehet on marsista ja naiset venuksesta!

Vierailija
12/38 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä päätän aina samoin, että kun kapset ovat omillaan, niin tiemme eroavat.

Ei kertakaikkiaan kestä tuota moottoriturpaa.

Puheenaiheen lytää vaikka kivestä.

Pälä pälä pälä ihan koko ajan🙉

Vierailija
13/38 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja varmaan ne aiheet mistä aletaan puhumaan. Minun miestäni ei kiinnosta kaveridraamat eikä muutkaan turhanpäiväiset aiheet jotka eivät häneen liity.

Vierailija
14/38 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moottoriturvan vaimo kirjoitti:

Minä päätän aina samoin, että kun kapset ovat omillaan, niin tiemme eroavat.

Ei kertakaikkiaan kestä tuota moottoriturpaa.

Puheenaiheen lytää vaikka kivestä.

Pälä pälä pälä ihan koko ajan🙉

No tulipa minulle nyt kirjoitusvirheitä.

" lapset" ja " löytää"

Vaikea keskittyä kun eräs puhuu tuossa tauotta, enkä viitsi uloskaan juosta.

Vierailija
15/38 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan kuunnellut. Yhdessä kuusi vuotta

Vierailija
16/38 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normi mies, tuntuu joskus että on kuuro ei ole kuullutkaan vai kka olen sanonut monta kertaa jonkun asian.

En minäkään aina sitä kuuntele kun puhuu metsästyksestä ne samat jutut.

Joskus ottaa päähän mutta useimmiten ei, ollaan oltu yli 40 v. yhdessä.

Hullummankin miehen olis voinut valita 😬

Vierailija
17/38 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti löydätte yhteisiä puheenaiheita.. sen lisäksi olisi hyvä olla muita ystäviä joiden kanssa puhua muista asioista! Se on kyllä valtata siunaus jos on kuunteleva puoliso ja hyviä ystäviä sitten jaksaa hyvin, kun on niitä ketkä välittää! ☺

Vierailija
18/38 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa varsin tutulta. Mun keskustelunaloitukset ei nappaa miestä yhtään, varsinkaan mikään sellainen hiukankaan syvällisempi pohdiskelu tai joku missä kaipaisin yhteistä asioiden suunnittelua/ideoiden pallottelua. Hän itse saattaa puhua pitkään ja jaaritellen omista asioistaan ja mun pitää jaksaa kuunnella keskeyttämättä koko monologi loppuun. Vaikka jossain kohtaa haluaisin tarkentaa ja heittää väliin jotain kysymyksiä tai omia ajatuksia niin keskeyttää ei saa. Ero on mielessä usein... Tuntuu ettei mulla ja mun ajatuksilla ole mitään väliä.

Vierailija
19/38 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäisyys parisuhteessa ei ole kiva juttu ☹ Pitää tulla kuulluksi, ymmärretyksi ja rakastetuksi jotta voi voida hyvin. ☺

Vierailija
20/38 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko AP:lla antaa esimerkkejä mistä miehelle juttelee?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi