Tinder huijaus
Kävin eilen treffeillä Tinder -mätsin kanssa. En pidä itseäni erityisen pinnallisena miehenä, mutta kyllä näki heti, että kuvat eivät ihan vastanneet todellisuutta. Profiilikuvassa naisella oli pitkät kirkkaan punaiset hiukset ja vaikutti ihan normaali vartaloiselta (ei ylipainoa, mutta ei laihakaan). Tullessani treffipaikalle pöydässä istui nainen, jolla oli tummat maatiaishiukset ja yli viisi kiloa ainakin ylipainoa. Mikä ei sinänsä ole totaalinen turn-off, mutta hämmentävän eri näköinen kuin profiilikuvassa.
Ilta oli ihan mukava, juotiin ja höpöteltii tavallisia juttuja. Kuitenkin piti äsken laittaa viestiä, että ehkä haemme hieman erilaista seuraa keskenämme. Sinänsä vähän harmittaa kun ihan kivalta likalta vaikutti. Kuitenkin, miksi naiset tekevät tällaista? Jos profiilissa on punaiset hiukset niin kyllä mies odottaa niitä myös livetapaamisessa. Ja jos ei ole mainintaa ylipainosta niin mies odottaa normaalivartaloista naista. Kuluu vaan kaikkien aikaa näin....
Kommentit (26)
Tinderiin kannattaisi aina laittaa mahdollisimman monta kuvaa. Minusta olisi epämiellyttävää tavata livenä joku, joka kokisi minun olevan luonnossa ihan eri näköinen. Tai että hän olisi ihan erinäköinen.
Siksi laitoin itsestäni tinderiin kasvoista, vartalosta, edestä ja takaa kuvia. Toki olen valinnut kivat ilmeet, vaatteet ja taustat kuviin. Mutta kuvat olivat max vuoden vanhoja (kesä- ja talvikuvia).
Mutta nyt onnellisesti deittailen erästä osumaani, joten ei tarvitse näitä pohtia. Nykyisellä miesystävälläni oli tinderissä kolme kuvaa: kasvot, puolivartalokuva, koko kuva, joten sain hyvän etukäteiskuvan hänestä. Lisäksi oli muutamalla merkillä ilmaissut lasten määrän ja harrastuksensa. Ihanaa olla nyt parisuhteessa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et pidä itseäsi pinnallisena? Reality check - olet pinnallinen. Hiusten väri?! Kokonaista viisi (!!) kiloa ylipainoa!
No, nainen väisti luodin.
Eli pituudestaan ja tuloistaan valehtelevat miehet ovat myös täysin ok, ja väistävät luodin, kun nainen ei innostukaan valehtelijan seurasta?
.
Hiukset voi värjätä ja 5 kiloa voi pudottaa viikossa, mutta pituutta ei voi muuttaa. Jos haluaisin tanssia kanssasi, mutta oletkin liian lyhyt, niin eihän siinä auta mikään.
Aapee mokasi.
Peluri olisi käyttänyt tämän jaon kortit toisin ja tokaissut heti kärkeen, että: "Wau. Olet luonnossa eri näköinen". Sitten vielä oveloinut jos tyri pakit itselleen, että: "En ollut tasollani - sori. Olin vaan niin hämmentynyt kun näytit niin paljon kauniimmalta ja menin kipsiin. Uusiksi?".
Kaikki ei vaan osaa.
Naiset värjäävät hiuksiaan, jotkut useinkin. Ehkä sinun kannattaa vähintään kysyä asiasta, ennen treffejä.
JhS kirjoitti:
Aapee mokasi.
Peluri olisi käyttänyt tämän jaon kortit toisin ja tokaissut heti kärkeen, että: "Wau. Olet luonnossa eri näköinen". Sitten vielä oveloinut jos tyri pakit itselleen, että: "En ollut tasollani - sori. Olin vaan niin hämmentynyt kun näytit niin paljon kauniimmalta ja menin kipsiin. Uusiksi?".
Ja luonnollisesti jatkanut: "Laitaisitko vaikka verkkarit ja olisit vähemmän tyrmäävä niin en vallan jäädy".
Nää on näitä, jedijuttuja. Jotkut handlaa sapelin, toiset ei saa sitä edes esiin.
Minulle on käynyt noin myös miesten kanssa. Olen tavannut siis kaksi miestä tinderin kautta. Ensimmäinen oli kasvoiltaan yhtä komea kuin kuvissakin. Tosin kuvissa ei näkynyt hampaita ja se rivistö olikin sitten aika persoonallinen, ehkä kuitenkin söpöllä tavalla. Kuvissa mies näytti hyväkuntoiselta, mutta kyllä ne kuvat taisivat olla ainakin viiden vuoden takaa. Mies itse kysyi mittojani ennen tapaamista, seksiä molemmat lähtökohtaisesti haimme. Kertoi siis kyllä jo vastaavasti itse olevansa hieman ylipainoinen (itse olen juuri ja juuri normaalipainoissa), mutta kuvittelin kuitenkin vastaavan kuvia. Ei vastannut, oli lihavampi, mutta eipä se mitään. Livenä oli keskustelutaitoisempi ja kiinnostava, joten ei se siihen kaatunut.
Toisen miehen tapasin myöhemmin tinderin kautta. Hänkin kysyi jo ennen ensitreffejä pituuttani koska ilmeisesti oli vähän epävarma kelpaisiko kauniille naiselle mahdollisesti itseään lyhyempi mies. No mies oli kuitenkin minua pidempi, muttei varmaankaan ihan sen pituinen kuin oli jostain syystä väittäbyt olevansa. Myös silmät olivat siniset ja kasvoissa juonteita vaikka eri valossa otetuista kuvista kuvittelin toisin. Ylävartalo vastasi kuvia, mutta hyvin hoikat jalat yllättivät. Nämä olivat kuitenkin lähinnä positiivisia paljastuksia, mies oli enemmän mieleeni livenä kuin kuvissa.
Kuvista on aika vaikea päätellä todellisuutta. Minulle on sanottu, että näytän kuvissa pidemmältä kuin olen. Luulen, ettei ole kehdattu sanoa, mutta kyllä silmänalusenikin ovat tummemmat kuin kuvissa...