Suosittele hyvää silmälääkäriä pääkaupunkiseudulta, glaukoomaa suvussa.
Oma silmälääkärini jäi ylättäen eläkkeelle. Tarvitsisin hyvän silmälääkärin, joka tietää glaukoomasta. Meillä on se sukurasitteena ja siksi joudun käymään säännöllisin väliajoin mittauttamassa paineita. En haluaisi valita summa mutikassa ketään, kun ne kuitenkin ovat aika kalliita käyntejä. Tuurillani valitsisin jonkun uunon tapauksen.
Kommentit (13)
Osaisiko se sun nykyinen lääkäri auttaa?
Kävin Aurora Heickelillä Citykäytävän Silmäasemalla. Hän teki mielestäni hyvää työtä.
Kyllä ne lääkärit osaavat silmänpaineet mitata, se on ihan perustaito, jonka ovat varmasti opetelleet. Nykyisin on vielä kevyet laitteet käytössä, joilla mittaus on nopeaa ja kätevää, lähes mahdotonta mokata.
Hahaa. Tiedättekö mikä tuohon tautiin on paras ja toimiva lääke?
[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 15:18"]
Osaisiko se sun nykyinen lääkäri auttaa?
[/quote]
Etkös osaa lukea, ap:n silmälääkäri on jäänyt eläkkeelle.
Marja Naukkarinen, Helsingin Aavassa Manskun toimipisteessä. Todella huolellinen, tekee perusteelliset tutkimukset ja mukava. En sitten tiedä, miten perusteellisuus vaikuttaa hintaan, mutta tämän lääkärin tapauksessa kannattaa maksaakin. (En itse ole ollut maksajana, kun olen käynyt.) Suosittelen!
Kristina Jämsen, Helsingin Yksityinen Silmäsairaala. Erikoistunut glaukoomaan. Käyn itse hänellä.
Glaukooma ei muuten selviä pelkästään silmänpaineen mittauksella. Vaikka ei olisi painetta, voi silti olla glaukooma. On tärkeää, että lääkäri osaa tutkia silmät muutoinkin. Olikohan, että silmänpohja pitää osata katsoa. Mutta anyway, pelkkä paineen mittaus ei riitä!
Pääsetko jolleen sairaalassa olevalle käymään. Voi olla hankala tauti
Onko ihan tohon erikostuneita?469
Eikö kukaan osaa auttaa?