Sir David Suchet (Hercule Poirot)!
Onnea uusimmasta arvonimestänne, Sir David Suchet (Hercule Poirot)! Oikeaan osoitteeseen osuu.
https://www.dailymail.co.uk/news/article-8824825/Arise-Sir-Hercule-Poir…
Kommentit (26)
"Just eilen mietin, onko meillä suomessa mitään vastaavaa arvonimeä? Tai minkäänlaista palkitsemista arvonimillä yleensäkään?"
Ei ihan vastaavaa ole.
En tiedä, pitäisikö olla.
Elton John, Roger Moore, Sean Connery ja Paul McCartney ainakin ovat saaneet saman huomionosoituksen kuningattarelta.
Meillä taitaa olla vaan nää itsenäisyyspäivinä jaettavat mitalit? Kyllä tuo arvonimi on kivempi, sitä pystyy käyttämään joka päivä, vaikka tyypillistä englantilaista konservatismia.
David Suchet ei vain esittänyt Hercule Poirot´ia - hän oli Hercule Poirot.
Siinä todellisen näyttelijän korkein mahdollinen rima, jonka David ylitti suvereenisti.
Tämä on erittäin harvinaista, Suomesta ei tule yhtäkään näyttelijää mieleen, jota voisi verrata Siriin.
Onnittelut!
Myös onnittelut Dame Mary Berrylle ja Sir Attenboroughille!
Hercule Poirot kutittelee mulla kiusallisella tavalla jalkovälissä. Selittäkää -_-
Luin omaelämäkerrastaan, että jos ohjaajan kanssa tuli erimielisyyksiä Poirot´n suhteen, ohjaaja sai lähteä, ei Suchet. Kertoo, mikä merkitys Sirillä oli noissa tv:n Poirot-sarjoissa.
Vierailija kirjoitti:
Hercule Poirot kutittelee mulla kiusallisella tavalla jalkovälissä. Selittäkää -_-
Tällainen alatyylinen moukkamaisuus ja Sir Suchet EIVÄT kuulu yhteen.
Nyt ollaan porvariston hillittyä charmia!
Onhan nämä kaikki kolme arvonimen saanutta ihan mahtavan karismaattisia ihmisiä! Harmitti kun Dame Mary jäi pois koko Britannia leipoo ohjelmasta, oli niin valovoimainen. Tosin alkaa varmaan ikä kasivitosena pikkasen painaa : )
Myös Sir Cliff Richard. Täyttää muuten 80 v. 14.10-20.
Katson naulittuna hänen suoritustaan Poirotina. Hän on ainoa, oikea Poirot! Kun tv:ssä näytettiin jakso, jossa Poirot kuolee, oli se koskettavaa ja huippusuoritus koko jakso taas kerran.
Ei meillä osata tai haluta olla hienoja ja arvokkaita.
Meillä on vaan "paljastan tissivakoni" pääministeri ja muut semmoset.
Kyllä mä ole briteille vähän kateellinen :)
Muakin rupes ihan itkettämään kun se jakso alkoi sillä, että vanhaa Poirottia kuvattiin pyörätuolissa takaa. Tosi surullinen jakso.
Samat sanat 17, mutta ollaan tässä letjussa edes pikkasen konservatiiveja. Ihanaa edes onnitella näitä arvonimen saaneita. Tulee ylevä olo itsellekin(vaikka tää pikkasen pelleilyä onkin).
Vierailija kirjoitti:
Ei meillä osata tai haluta olla hienoja ja arvokkaita.
Meillä on vaan "paljastan tissivakoni" pääministeri ja muut semmoset.Kyllä mä ole briteille vähän kateellinen :)
Pidetään tämä ketju arvokkaana, kiitos. Kyseisestä aiheesta on jo monta ketjua.
Just eilen mietin, onko meillä suomessa mitään vastaavaa arvonimeä? Tai minkäänlaista palkitsemista arvonimillä yleensäkään?