Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen mies saa suomalaiset naiset tekemään aloitteen?

Vierailija
10.10.2020 |

Onko sellaista miestä edes olemassa?

Ja aloitteen tekemisellä en tarkoita sitä että jollekin monen vuoden tutulle vihjaistaan jotain epäsuorasti.

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä ja komea.

Vierailija
62/76 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Lukioaikainen poikaystävä. Hyväkäytäksinen, ujo, erittäin älykäs, urheilullinen, komea ja pitkä. Urheilullinen myös.

2. Yliopistossa asuin poikaystävän kanssa, joka oli myös älykäs, hyväkäytöksinen, mutta sosiaalinen. Komea, urheilullinen ja pitkä.

Nyt asun ulkomailla jossa tapana on, että miehet pyytävät aina naiset ulos. Silti olen parisuhteessa ihan samantyylisen miehen kanssa, kuin mitä olen itsekin pyytänyt.

Olen myös itse korkeakoulutettu ja joka voisin sanoa fiksu, sekä urheilullinen ja hyväkäytöksinen ja ihan hyvännäköinen ja hyväkroppainen. Olen tosi sosiaalinen myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

rikas

Vierailija
64/76 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, joka saa minun polvet veteläksi 😁

Vierailija
65/76 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai saakeli, olisi se varmaan hienoa kokea aito oikea aloite naiselta. Siis sellainen suora pyyntö jonnekin että putkiaivokin tajuaa eikä mitään mystillisiä kiehnäämisiä ja hihittelyitä.

Vierailija
66/76 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän jokainen suomalainen mies voi saada aloitteen mutta todellinen kysymys on se että minkä tasoiselta naiselta?

Muistan kun ammattikoulussa minua lähestyi useasti koko luokan lihavin ja epäviehättävin nainen.

Myöhemmin sitten kysyi mua tekstarilla kahville. Oliko tuosta aloitteesta hyötyä? Ei.

Monet kiinnostuvat vertaisistaan.

Millä tavalla se on samanvertaista, jos lihava nainen kiinnostuu hoikasta tai normaalivartaloisesta miehestä?

Hän piti sinua vertaisenaan, mutta sinä et pitänyt häntä vertaisenasi.

Pidän mielenkiintoisena sitä, että vanhoista, rumista ja lihavista komeimpiin miehiin kaikki miehet pitävät vertaisinaan kauniita, hoikkia ja nuoria naisia. Eipä riitä missukoita kaikille, mikä on harmillista. 

Vierailija
67/76 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai saakeli, olisi se varmaan hienoa kokea aito oikea aloite naiselta. Siis sellainen suora pyyntö jonnekin että putkiaivokin tajuaa eikä mitään mystillisiä kiehnäämisiä ja hihittelyitä.

Piristää mieltä aina kun nainen iskee. Plus voit olla varma että hän on kiinnostunut juuri sinusta, etkä ole varasijalla. Nettideittailussa naiset jotka tekevät aloitteen nousevat heti muutaman "tason" ylöspäin ja ainakin minulla tulee paljon suurempi kiinnostus tutustua häneen.

Välillä live tilanteessa "säikäyttää" kun nainen iskee. Sitä ei koskaan odota ja tulee joka kerta tullut täysin puskista, joten itse ainakin menen hämilleni ja punastun. Baarissa harvemmin naiset tulee iskeneet ja siellä ei kyllä aiheuta tuollaisia tuntemuksia (toisaalta kerran vuoteen, pikkujouluissa vaan käyn baareissa). Ehkä johtuu siitä että kyseiset naiset ovat yleinsä kaatokännissä silloin.

Vierailija
68/76 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisin poka istui seksikkäästi. Lähestyin.

Istunta meni naaman ohi 😍

Vierailija
69/76 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies johon olen ihastunut. Tämä edellyttää että tunnen miestä jonkin verran, tiedän että hän on mukava ja viihdyn hänen seurassaan. Lisäksi minun tulee kokea hänet fyysisesti puoleensavetäväksi.

Vierailija
70/76 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nainen tee aloitetta ikinä! Se on geeneissä. Parisuhteen muodostaminen on täysin miehen vatassa. Tasa-arvoako?

Vierailija
71/76 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ollut useampi työkaveri, joka kiinnosti lähes kaikkia naisia. 

He olivat fiksuja, kiinnostavia, hauskoja, hyvännäköisiä ja hoikkia. 

En yllättynyt siitä, että heistä kiinnostuttiin. 

Erästä työkaverimiestä on jokainen työpaikan sinkkunainen yrittänyt lähestyä. Varatutkin naiset vähintään katselevat. Mies vaan tuntuu olevan joko yksinkertainen eikä tajua sitä, tai sitten jotain muita ongelmia kun ei homma koskaan edisty. Kaikki ihmetelleet, että missä vika.

Minkähänlaisia nämä lähestymiset ovat olleet? Näitä naisten vihjeitä ei helposti ymmärrä varsinkin jos työkaverille jutellaan että se on lähestymisyritys , Baarissa ymmärtää jos nainen lähestyy.

Vierailija
72/76 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt suoran aloitteen useammalle miehelle. Kaikki ovat olleet hoikkia ja treenattuja, erittäin komeita, hyväryhtisiä, itsevarmoja, iloisen näköisiä, hymyileviä ja heillä oli pilkettä silmäkulmassa. Yhden kanssa menin naimisiinkin.

Vierailija
73/76 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa: tikotiko.

Aasiasssa: tavis suomimies (omakohtaisia kokemuksia on).

Vierailija
74/76 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erästä työkaverimiestä on jokainen työpaikan sinkkunainen yrittänyt lähestyä. Varatutkin naiset vähintään katselevat. Mies vaan tuntuu olevan joko yksinkertainen eikä tajua sitä, tai sitten jotain muita ongelmia kun ei homma koskaan edisty. Kaikki ihmetelleet, että missä vika.

Voi olla yksinkertainenkin mutta luultavasti itsetunto-ongelmia, tunnelukkoja , ujo yms. Tai sitten ei vaan halua sutinaa työpaikalla.

Vierailija
75/76 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavalle ja huumorintajuiselle, joka vielä miellyttää silmää. Ei tarvitse olla komistus, mutta sellainen miellyttävä katsella. Pituudelle ei ole muuten väliä, kunhan ei ole minua lyhyempi.  Olen ollut aloitteellinen kaikissa suhteissani. 

Vierailija
76/76 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No todennäköisesti fiksuna ei halua sotkeentua työkaveriin.  Siitä ei välttämättä hyvää seuraa, jos sitten sukset meneekin ristiin. Tai voihan hänellä olla jo sutinaa muualla, mutta ei siitä ole teille kertonut.