Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen mies saa suomalaiset naiset tekemään aloitteen?

Vierailija
10.10.2020 |

Onko sellaista miestä edes olemassa?

Ja aloitteen tekemisellä en tarkoita sitä että jollekin monen vuoden tutulle vihjaistaan jotain epäsuorasti.

Kommentit (76)

Vierailija
1/76 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko aloite sellainen, että kysytään "muodostaisimmeko parisuhteen"?

Vierailija
2/76 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla kiinnostava. Se, mitä se sisältää, voi ollakin sitten ihan mitä tahansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/76 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kohtuu hyvännäköinen tai ulkkis. Todella komeisiin ei suomitytöt tohdi sekaantua. Ihastelevat vain kaukaa.

Vierailija
4/76 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut useampi työkaveri, joka kiinnosti lähes kaikkia naisia. 

He olivat fiksuja, kiinnostavia, hauskoja, hyvännäköisiä ja hoikkia. 

En yllättynyt siitä, että heistä kiinnostuttiin. 

Vierailija
5/76 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän jokainen suomalainen mies voi saada aloitteen mutta todellinen kysymys on se että minkä tasoiselta naiselta?

Muistan kun ammattikoulussa minua lähestyi useasti koko luokan lihavin ja epäviehättävin nainen.

Myöhemmin sitten kysyi mua tekstarilla kahville. Oliko tuosta aloitteesta hyötyä? Ei.

Vierailija
6/76 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En naisena tekisi aloitetta minkäänlaiselle miehelle.

Vierailija
7/76 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomattavan komea tai julkkis niin naiset tekee aloitteita. 

Vierailija
8/76 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erästä työkaverimiestä on jokainen työpaikan sinkkunainen yrittänyt lähestyä. Varatutkin naiset vähintään katselevat. Mies vaan tuntuu olevan joko yksinkertainen eikä tajua sitä, tai sitten jotain muita ongelmia kun ei homma koskaan edisty. Kaikki ihmetelleet, että missä vika.

Vierailija
9/76 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon kiinnostavalle miehelle, että haluaisin muodostaa kanssasi yhdynnän.

Vierailija
10/76 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin nuo mallityrkyt ja somejulkkistyrkyt itseään tyrkyttävät. IT miljonääreille, jääkiekkoilijoille, rallikuskeille

Vierailija
11/76 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset tekee suoran aloitteen vain jos mies on korkeampaa statusta kuin nainen itse. Ääriesimerkkinä bändärit. Omaa tasoa olevalle vähän ehkä vihjataan ohimenevällä katseella mutta aloite on miehen tehtävä.

Vierailija
12/76 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen klassisen "Chad" arkkityypin näköinen mies. Tiedän, ihmiset vihaa tuota Chad juttua Suomessa, mutta käännetään se suomeksi vaikka Jare mieheksi.

Sellainen Jare Ukkosmuna mies saa naiset lähestymään.

Vierailija
13/76 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä, leveäharteinen, roteva ja komea. Sellaiselle tein aloitteen ja nyt hän on mieheni.

Vierailija
14/76 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää olla kiinnostava. Se, mitä se sisältää, voi ollakin sitten ihan mitä tahansa.

Juuri näin.

Nykyisen miesystäväni tapasin siten, että näin hänen lukevan metrossa erästä lempikirjaani, joka on melko tuntematon. Ensinnäkin kiinnitti huomion se, että hänellä oli kirja. Toiseksi se, mikä kirja. Ja siinä vaiheessa mies oli jo kiinnostava, joten esimerkiksi ulkoisilla seikoilla ei ollut mitään merkitystä. Tavallisen näköinen mies, joka ei välttämättä olisi kiinnittänyt huomiotani ilman sitä kirjaa, muuttui yhtäkkiä silmissäni niin vastustamattomaksi, että oli aivan pakko mennä jutulle. Hyvinhän se meni, oli helppoa aloittaa keskustelu, kun oli tuo kirja yhdistävänä tekijänä.

Vierailija
15/76 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erästä työkaverimiestä on jokainen työpaikan sinkkunainen yrittänyt lähestyä. Varatutkin naiset vähintään katselevat. Mies vaan tuntuu olevan joko yksinkertainen eikä tajua sitä, tai sitten jotain muita ongelmia kun ei homma koskaan edisty. Kaikki ihmetelleet, että missä vika.

Kysehän voi olla sellaisestakin, että nuo ko. naiset eivät vain ole tuon miehen tyyppiä. Ja miksi työkavereiden kesken pitäisi ruveta puuhailemaan.

Vierailija
16/76 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen klassisen "Chad" arkkityypin näköinen mies. Tiedän, ihmiset vihaa tuota Chad juttua Suomessa, mutta käännetään se suomeksi vaikka Jare mieheksi.

Sellainen Jare Ukkosmuna mies saa naiset lähestymään.

Oletan, että olet mies.

Vierailija
17/76 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän jokainen suomalainen mies voi saada aloitteen mutta todellinen kysymys on se että minkä tasoiselta naiselta?

Muistan kun ammattikoulussa minua lähestyi useasti koko luokan lihavin ja epäviehättävin nainen.

Myöhemmin sitten kysyi mua tekstarilla kahville. Oliko tuosta aloitteesta hyötyä? Ei.

Monet kiinnostuvat vertaisistaan.

Vierailija
18/76 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysehän voi olla sellaisestakin, että nuo ko. naiset eivät vain ole tuon miehen tyyppiä. Ja miksi työkavereiden kesken pitäisi ruveta puuhailemaan.

Monilla varmaankin se tilanne, ettei niihin kumppaniehdokkaisiin oikein törmää muualla kuin töissä, etenkin jos ei syty mistää tindereistä.

Vierailija
19/76 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

180 cm pitkätukkainen mies sai minulta aloitteen. Pituus ei ole minulle tärkeä asia, mainitsin sen vain, koska miehille tieto vaikuttaa olevan tärkeä. Minuun teki ulkonäöllisesti vaikutuksen pitkä tukka ja maailman komein naamataulu (siis minä tykkäsin, esim. siskoni ja kaverini ei). Minulla meni kroppa ja aivot sekaisin kun näin hänet :p Pelkkä ulkonäkö ei kuitenkaan saanut minua aloitteen tekoon, vaan tieto, että hän oli tosi ystävällinen ja pitkähermoinen.

Vierailija
20/76 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet kiinnostuvat vertaisistaan.

Millä tavalla se on samanvertaista, jos lihava nainen kiinnostuu hoikasta tai normaalivartaloisesta miehestä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi