Jos miehellänne on lapsi/a edellisestä liitosta...
älkää estäkö heitä tapaamasta isäänsä!!! Älkääkä pistäkö nokkaanne lapsiin liittyviin asioihin, ne ovat heidän lapset!
Siskoni lasten isä ei pidä lapsiinsa yhteyttä, kiitos sen uuden akan. :/
Kommentit (5)
vai onko ap:n mielestä kaikki miehet tahdottomia vätyksiä, jotka toimii tasan niin kuin kulloinenkin vaimo käskee?
Kyllä aikuisella on vastuu teoistaan.... turha uutta vaimoa syytellä.
(ja itse en elä uusioperheessä tms, eli asia ei koske minua. ketuttaa vaan kun aikuisesta ihmisestä tehdään " viaton uhri" asiassa mikä on vain omasta tahdosta kiinni)
Miehelläni on edellisestä suhteesta lapsi. Olen erittäin kiintynyt tähän, ja ymmärtääkseni lapsikin tykkää minusta.
Mies antaa komentaa ym, jos tarvetta. Ikinä en voisi estää miestäni näkemästä lasta, vaikkakin inhoan tämän äitiä.
Ei se silti lapsen vika ole jos äiti on mitä on.
Äidit ovat uskomattoman mustasukkaisia lapsistaan ex-miestensä uusille kumppaneille. Kuka tahansa naapuri tai tarhantäti saa kyllä rakastaa lasta, mutta jos äitipuoli tykkää lapsista, se on pahinta, mitä äiti tietää. Näin yleistyksenä... Joillakin tämä menee ohi, kaikilla ei.
mulle mies aikoinaa sano että lapset on etusijalla ja tähän olen tyytynyt!!! en ole koskaan estänyt isää tapaamasta lapsiaan enkä ole koskaan puuttunut kasvatus asioihin paitsi silloin kun lapset ovat meillä ja pitää komenta yms. ja jos olemme kaikki (siis lapset ja heidän äiti ja me) samoissa juhlissa saa äiti olla äiti ja minä en puutu niihin asioihin!!
ja onneksi miehelläni ja lasten äidillä on hyvät välit nii kommunikointi sujuu hyvin!!
aikuiset ihmiset osaa tehä omat päätökset joten pitäisi miehen tietää mitkä asiat pistää etusijalle, eikä siitä syytetä uutta kumppania! todellakin tuli mieleen että turhaa kyseistä naista haukutaan ku mies voi ihan hyvin käyttää tekosyynä..
on sallittua, aina voi kaiken pistää naisen syyksi.