Nyt meni sitten pikkujoulutkin, ainoa syksyn valopilkku peruttiin
Kommentit (48)
Mukavaa että pikkujoulut perutaan. Itseäni on aina ärsyttänyt pikkujoulut. Omalla insinöörityöpaikalla ne on aina jotkut makkarabileet, joissa ollaan mökillä tai firman toimistolla, juodaan kaljaa ja pelataan xboxia ja kilpaillaan puheissa sillä kuka osaa eniten tekniikkaa. Todella tylsiä juhlia yleensä. Toisaalta jossain kirurgipankkiirien työpaikoilla pikkujoulut ilmeisesti tarkoittaa sitä, että varataan keskustan yökerho koko porukalle yksityisbileisiin, ja sitten kirurgipankkiirit panee joukolla firman sihteerejä ja markkinointimuijia ja hoitsutyttöjä. Tämä ärsyttää ihan yhtä paljon kuin meidän surkeat insinöörijuhlat.
Todellakin mukavaa että pikkujoulut on peruttu.
M/40
Meillä ei työnantaja ole koskaan järjestänyt mitään joulukahveja kummempaa. Joskus ollaan sitten juhlittu omalla kustannuksella. Nyt sitten ei. Enemmän harmittaa hirvipeijaisten peruuntuminen.
Mulle on ollut jo elokuusta selvää että pikkujouluja tuskin tulee. Ehkä jossakin alle 30 hengen firmassa voi olla eri juttu mutta meilläkin vajaa 300 henkeä.
Eipä ole suuri menetys kun pikkujoulut kielletään.
Vierailija kirjoitti:
Jollain on näköjään vielä työpaikka.
Näin. Joku myös kuvittelee olevansa töissä vielä joulun alla 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon alle 100 hengen firmassa töissä ja meillä pikkujoulut tullaan viettämään työajalla verkossa. Firma kustantaa kaikille vapaavalintaista noutoruokaa.
no wau, vähänniiku s24:ssä tsättäilis
Kalsarikännit ja sekoilua etäyhteydellä? Mahtista! Muista perseennäyttö kameraan, muuten tulee pettymys.
No voithan itse järjestää kaveriporukalle?
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tuo kohta peruta tuo isokin joulu. 12/2020 päivätartunnat huitelee näillä Marinin toimilla yli (parissa) tuhannessa.
Miten meinaat että joulu perutaan? Marin kieltää viettämässä joulua?
Vierailija kirjoitti:
Mä oon alle 100 hengen firmassa töissä ja meillä pikkujoulut tullaan viettämään työajalla verkossa. Firma kustantaa kaikille vapaavalintaista noutoruokaa.
Kuullostaa ankealta, läppärin ääressä noutoruokaa
Vierailija kirjoitti:
Totta kai. Mitä ihmiset oikein kuvittelevat? Että korona häviää kun ei tehdä mitään?
Myös joulu tulee olemaan erilainen. Toisaalta nyt ne, jotka täällä ovat ahdistuneena tuskailleet sukujoulujensa kauheutta voivat nyt hyvällä syyllä viettää joulunsa perheen kanssa kotona rentoutuen. Edes pukkia ei tarvitse hommata, koska korona.
Joulua voi viettää ihan samalla tavalla kuin ennenkin jos haluaa. Siihen ei korona vaikuta.
Pikkujoulut on ihan turhia kumminkin
Vierailija kirjoitti:
Oliko tämä vitsi :D
Ehkä ne virkistyskassan rahat voitaisiin maksaa työntekijöiden tileille tai ostaa liikuntaseteleitä tms?
Sekin on hyvä, että linnanjuhlat on peruttu, yhteiskunta säästää nekin rahat vaikkapa jonojen purkamiseen terveydenhuollossa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sa tanan tylsä suunnitelma kiusus
Vierailija kirjoitti:
Ai. Meillä pikkujoulut peruttiin jo alkukeväästä. Ei ole ollut mitään valopilkkuja tiedossakaan.
Mutta odotan innolla ensi kevään mahdollisia lomamatkoja.
Älä odota, tulet pettymään. Ei korona lähde kevääseen mennessä pois.
Meillä yhdistettiin aiemmin pidetyt kolmet pikkujoulut yhdeksi isommaksi tilaisuudeksi, jotta vältytään liiallisilta tilaisuuksilta. Kiva nähdä eri työyksiköiden porukkaa, kun nyt yhdet isot juhlat.
Ehkä sitten ensi vuonna voi järjestää pikkujoulut. Talvi, kevät ja kesäkin menee vielä tässä koronapelossa.
Mä suren sitä että jos en pääse joulukirkkoon ja kauneinpiin joululauluihin. Joulumyyjäisistäkin tykkään.
Onko jossain ne pikkujoulut olleet pakolliset?
Kun ootte niin helpottuneita, ettei nyt tarvi niihin mennä?
Mitä turhia valitat - voithan mennä ihan niin lähelle kuin turvavälisuositus sallii.