Voiko miehen silmissä kaunis nainen olla samalla seksuaalisesti vetovoimaton?
Eli onko miehen mielestä kauniin naisen kanssa aina kemiaa vai voiko mies nähdä mielestään kauniin naisen kuitenkin sillä tapaa vetovoimattomana?
Kommentit (44)
Fyysinen kauneus on kyllä sinänsä seksikästä... Mutta ei se ihan noin yksinkertaistakaan ole.
Fyysistä kauneutta on useanlaista, ja maut sen suhteen myös vaihtelee.
Seksikkyys muodostuu myös muustakin, esim. tyylistä ja käytöksestä.
T. mies
Ei ainakaan minulla. Se on ihan tavallista, että jos näen kauniin naisen niin täytyy iskeä silmät tiukasti kiinni ja hokea "Jeesus myötä, kiristä vyötä" noin 25 kertaa ennen kuin helpottaa ja huomaan ajattelevani raparpereja ja kastematoja kukkien ja mehiläisten sijaan. Monesti noin käy rumienkin naisten kanssa.
Ikäväähän tässä onkin se, että en edes pidä kauniista naisista ja pidän heitä pahempina mulkkuina kuin mulkkua itseään, mutta kai se yksinkertaisuudesta johtuu, että haluaa töpseliään sellaisiin pistokkeisiin sovittaa.
Terveisin Naispelko22
Eihän kAikki kauniit ole karismaattisiakaan. Esim bill clintonin sanotaan olevan todella karismaattinen livenä. Ja rumahan se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän tarkalleen mitä AP tarkoittaa. Loistava esimerkki on laulaja Jenni Vartiainen: kaunis mutta ei millään lailla seksuaalisesti kiihottava, eikä kukaan mies haluaisi häntä panna vaikka osa nättinä pitääkin.
https://mycosmo.fi/data/mycosmo/media/news/image/32/62/91/8/56673/daa3c…
http://www.helsinginuutiset.fi/sites/default/files/styles/article/publi…--
No, kyllä minä voisin ihan mielellään Jennin kanssa olla.
Jenniä nyt ei nussisi kuin sokeat ja kuurot rekkalepakot ja maksusta.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 11:22"]
[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 11:00"]
Voi olla. Varsinkin sellaiset viileällä, etäisellä tavalla kauniit naiset on usein semmoisia ettei miehet heistä ainakaan ensitapaamisella seksuaalisia ajattele eivätkä esim. baarissa välttämättä mene sellaisen luokse vaan voivat valkata vaikka vähemmän kauniin ja vähän ylipainoisenkin ennen, jos tämä on rempseämpi ja helpommin lähestyttävä.
Kyse ei le vetovoimattomuudesta, vaan siitä, että miehet uskovat olevansa liian tasottomia tälle kauniille.
Ohis: Monesti myös huomattavan kaunista pidetään lähtökohtaisesti ylimielisenä. Miksi?
Oletko itse muuten tuollainen viestissäsi jälkkimmäisenä mainittu? :D
En, minua on kyllä sanottu ensimmäisenä mainituksi. Olin nuorempana oikea seinäruusu, jota kukaan ei lähestynyt ainakaan alle 2 promillen humalassa. Uskoin että olen niin jumalattoman ruma, ettei kukaan huoli siksi, ja yritin meikata ja laittautua ja pukeutua niin hyvin kuin mahdollista.
Lopulta aloin kuitenkin suhteeseen erään minua kunnon kännissä lähestyä uskaltaneen miehen kanssa, ja kysyin häneltä joskus tuota että miksi minua ei kukaan lähesty. Hänen mielestään olin valtavan kaunis mutta etäinen jääkuningatar, jota ei vaan uskalla lähestyä. Kertoi että kaverinsakin yleisesti pitivät minua kylmänä ja ylimielisenä ja he olivat joskus vitsailleetkin siitä että kuka uskaltaa tulla minua pokaamaan. Ja samaan aikaan oikeasti minä olin kylmän ja vaikean näköinen, koska vatvoin masentuneena päässäni ajatuksia "miksi minä en kelpaa kellekään, miksi minä olen kuin joku ruttotautinen jota kaikki hylkii, pääsisinpä johonkin kauneusleikkauksiin että minusta saataisiin edes ihmisen näköinen niin että joku huolisi"...
No et sitten itse viitsinyt lähestyä ketään miestä? Itse olen lähestynyt noin noin puolia kumppaneistani. Jos kaipaan seuraa, haen sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän tarkalleen mitä AP tarkoittaa. Loistava esimerkki on laulaja Jenni Vartiainen: kaunis mutta ei millään lailla seksuaalisesti kiihottava, eikä kukaan mies haluaisi häntä panna vaikka osa nättinä pitääkin.
Jenniä nyt ei nussisi kuin sokeat ja kuurot rekkalepakot ja maksusta.
Joo ei tuo Jenni kyllä seksikäs ole millään lailla.
Aina kun näen jonkun kauniin naisen niin ihailen häntä sen muutaman sekunnin ja sen jälkeen mietin että mikähän luonnevika hänessä on...
Aivan varmasti voi. Mies
(ja mikä se kaunis nainen on, kun makuja on niin monia)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla. Varsinkin sellaiset viileällä, etäisellä tavalla kauniit naiset on usein semmoisia ettei miehet heistä ainakaan ensitapaamisella seksuaalisia ajattele eivätkä esim. baarissa välttämättä mene sellaisen luokse vaan voivat valkata vaikka vähemmän kauniin ja vähän ylipainoisenkin ennen, jos tämä on rempseämpi ja helpommin lähestyttävä.Kyse ei le vetovoimattomuudesta, vaan siitä, että miehet uskovat olevansa liian tasottomia tälle kauniille.
Ohis: Monesti myös huomattavan kaunista pidetään lähtökohtaisesti ylimielisenä. Miksi?Oletko itse muuten tuollainen viestissäsi jälkkimmäisenä mainittu? :D
En, minua on kyllä sanottu ensimmäisenä mainituksi. Olin nuorempana oikea seinäruusu, jota kukaan ei lähestynyt ainakaan alle 2 promillen humalassa. Uskoin että olen niin jumalattoman ruma, ettei kukaan huoli siksi, ja yritin meikata ja laittautua ja pukeutua niin hyvin kuin mahdollista.
Lopulta aloin kuitenkin suhteeseen erään minua kunnon kännissä lähestyä uskaltaneen miehen kanssa, ja kysyin häneltä joskus tuota että miksi minua ei kukaan lähesty. Hänen mielestään olin valtavan kaunis mutta etäinen jääkuningatar, jota ei vaan uskalla lähestyä. Kertoi että kaverinsakin yleisesti pitivät minua kylmänä ja ylimielisenä ja he olivat joskus vitsailleetkin siitä että kuka uskaltaa tulla minua pokaamaan. Ja samaan aikaan oikeasti minä olin kylmän ja vaikean näköinen, koska vatvoin masentuneena päässäni ajatuksia "miksi minä en kelpaa kellekään, miksi minä olen kuin joku ruttotautinen jota kaikki hylkii, pääsisinpä johonkin kauneusleikkauksiin että minusta saataisiin edes ihmisen näköinen niin että joku huolisi"...
No et sitten itse viitsinyt lähestyä ketään miestä? Itse olen lähestynyt noin noin puolia kumppaneistani. Jos kaipaan seuraa, haen sitä.
En todellakaan uskaltanut. Ei sellaista minun lähipiirissäni kukaan tehnyt. Naiset oli silloin tyrkyllä ja odottelivat että miehet tulee juttelemaan. Ja koska mulle ei yleensä tullut kukaan, vaikka kavereita vietiin vierestä, niin päättelin vielä että olen ällöttävä ja ruma, ja ei sellainen ainakaan kehtaa itseään kellekään tyrkyttää. Minä vaan sitten join kaljaa vitutuksen poistamiseen :D
Vierailija kirjoitti:
Ihan varmasti olisi aika valtavasti miehiä jotka tuota haluaisivat panna... Mutta Jenni on kieltämättä tietyllä tavalla arvokkaan ja "ei-helpon" näköinen, sellaisia on vaikeampi uskaltaa lähestyä kuin tavallisempia ja avoimemman näköisiä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, julkkiksista esim. Beyonce ja Julia Roberts ovat todella kauniita mutta mun mielestä ei silleen seksuaalisesti vetovoimaisia.
Päinvastainen tilanne on esim. Susanna Indrenillä joka ei nyt niin nätti ole mutta jota tikkaisi vaakaan, pystyyn ja vinottain vaikka nahattomaksi asti
Tietenkin voi!
Ei kauneus tarkoita automaattisesti seksuaalista vetovoimaa. Kauneus on vain ulkoista, toki antaa miehelle ensimmäisen visuaalisen kipinän mutta ei välttämättä muuta. Joissain ihmisissä sitä sex appealia ei vain ole.
Mun mies joskus sanoi, että hänestä näin todellakin on. Julia Roberts on hyvä esimerkki tai Kiira Korpi. Sinällään nättejä. Sitten taas toisessa ääripäässä on kuulemma Katja Ståhl, joka ei ole kaunis, mutta ehdottoman seksikäs.
Vierailija kirjoitti:
Eikä kukaan mies.....jaa, tais olla sarkasmia. Kuvahakuun kun laitoin niin Jennihän on (ainakin minulle) "unelmanainen" ulkonäöltään.
Tiedän kyllä naisia jota sanotaan kauniiksi jotka ei herätä minussa himoja, ja kauniskasvoisia mutta lihavia (estää halut), kuitenkin jos itse kutsuisin naista kauniiksi niin hän on mielestäni myös seksikäs.
Vierailija kirjoitti:
Eikä kukaan mies.....jaa, tais olla sarkasmia. Kuvahakuun kun laitoin niin Jennihän on (ainakin minulle) "unelmanainen" ulkonäöltään.
Tiedän kyllä naisia jota sanotaan kauniiksi jotka ei herätä minussa himoja, ja kauniskasvoisia mutta lihavia (estää halut), kuitenkin jos itse kutsuisin naista kauniiksi niin hän on mielestäni myös seksikäs.
Oisko nyt quote toiminto kohillaan? Tämä Vauvan tagien piilottelu on aika typerää.
Söpöt ja nätit ovat paljon seksikkäämpiä kuin kauniit naiset! Ja tämä on fakta!
Vierailija kirjoitti:
Voi olla. Varsinkin sellaiset viileällä, etäisellä tavalla kauniit naiset on usein semmoisia ettei miehet heistä ainakaan ensitapaamisella seksuaalisia ajattele eivätkä esim. baarissa välttämättä mene sellaisen luokse vaan voivat valkata vaikka vähemmän kauniin ja vähän ylipainoisenkin ennen, jos tämä on rempseämpi ja helpommin lähestyttävä.
Kyse ei le vetovoimattomuudesta, vaan siitä, että miehet uskovat olevansa liian tasottomia tälle kauniille.
Ohis: Monesti myös huomattavan kaunista pidetään lähtökohtaisesti ylimielisenä. Miksi?
Oletko itse muuten tuollainen viestissäsi jälkkimmäisenä mainittu? :D
Se, että miehesi pitää sinua todella kauniina tarkoita, että sinä olisit yleisesti miesten mielestä liian kaunis :D Että osa naisista on naiiveja ja uskovat kaiken mitä pari miestä niille uskottelee.
Oikeasti kaunis nainen ei baareissa ole ilman jatkuvasti iskeviä miehiä, totuus.
Piti kirjoittaa vastaus mutta joku olikin jo sen kirjoittanut sanasta sanaan;
Vierailija kirjoitti:
Omasta mielestäni kaunis ja seksikäs ovat kaksi eri asiaa vaikka ei toisiaan pois sulkevia. Näin kärjitetysti (siis minun mielestäni) kauneus lähtee kasvoista ja seksikkyys vartalosta.
Eli kaunis nainen voi kyllä olla seksuaalisesti vetovoimaton.
Tosin seksuaalinen vetovoima on myös osittain luonteessa, ei pelkästään ulkonäössä.
Sellainen androgyyninen laiheliini varmaan. Sekä miehet että naiset voivat olla sellaisena kauniita ja kelvata mallin töihin, mutta ei niitä kukaan taida kovin seksikkäinä pitää.