Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palstan naisten tarve olettaa muista kirjoittajista kaikkea sellaista, mikä ei mitenkään käy suoraan ilmi toisten kirjoituksista

Vierailija
10.10.2020 |

Oletteko huomanneet tällaisen ilmiön? Mistä se johtuu? Kyseessä on raivostuttava ilmiö, joka laskee palstan tasoa huomattavasti. On omituista olettaa, että kaikissa kommenteissa olisi jonkinlaisia piiloviestejä, kun suurin osa kirjoittajista tarkoittaa vain sitä, mitä kommenttiriveiltä on luettavissa.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muutaman kerran jotkut miehet kuvitellut minua tekstieni perusteella naiseksi. Vastasivat viestiini, että kun saisin kunnolla munaa niin järkiintyisin. Eihän tommoseen paskaviestiin silloin viitsinyt edes kommentoida, edes mainita olevani mies.

Sen kerran kirjoitin ilman nimimerkkiä saati muuta sukupuolen korostusta, niinpä naisena joku Ulio minua varmaan nytkin pitää.

Jatkakaa olettelua ja antakaa palaa täydeltä laidalta, itsensähän siinä vain tekee tyhmäksi.

Vierailija
22/34 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstan naisten denialismi on loputonta. Tuomas Enbuske nimesi palstan jo vuosia sitten miesvihapalstaksi. 

Tuomas Enbuskea EI OLE OLEMASSA joten miehen sanomisilla ei ole mitään painoarvoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikon perusteella vastaan (yes!!!), että kukaan ei sua pakota täällä olemaan jos ihmiset oikeesti niin paljon siellä meisselissä hiertää.

Vierailija
24/34 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pahimpia olkiukkoilijoita täällä on noi tasojankkarit. Ja ne on tasan varmasti miehiä.

Vierailija
25/34 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, huomaatko itse tekeväsi samaa jo otsikossa?

Puhut "palstan naisista". Minä olen tällä palstalla kirjoitteleva nainen, mutta en harrasta mainitsemaasi olettamista. Sen sijaan minusta kyllä oletetaan kaikenlaista vain siksi, että olen nainen. Otsikkosi yhtenä esimerkkinä. Toinen hyvin tyypillinen esimerkki on se, kun miespuolinen keskustelija olettaa automaattisesti minun syttyvän pitkistä laatikkoleukaisista miehistä, vaikka se ei ole totta. Ei pysähdytä ottamaan asiasta selvää, oletetaan vain.

Onhan se rasittavaa ja muodostaa esteen aidolle keskustelulle. Suosittelen että korjaat asennettasi, niin saadaan palsta ainakin yhden kirjoittajan osalta paremmaksi paikaksi meille kaikille.

Puhuin nimenomaan naisista, koska miehillä ei ole tapana argumentoida naisia vastaan täysin tuulesta temmatuilla, hyökkäävillä oletuksilla siinä, missä naisilla. Olen sen huomannut täällä monta kertaa, sinä ilmeisesti et ole.

Väitteesi ei pidä paikkaansa. Olen itse törmännyt lukuisia kertoja tällä palstalla miesten hyökkääviin ja henkilökohtaisuuksiin meneviin kommentteihin.

eri kirjoittaja

Vierailija
26/34 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on niin totta... aika monta kertaa olen itse kirjoittanut johonkin julkkista haukkuvaan ketjuun jonkun överiksi menneen postausta kritisoiden, niin eikös siellä näppiksen ääressä syty HYVIN himmeä lamppu: kommentoijan on pakko olla just tuo julkkis, koska kaikki muut av-mammat ovat kirjoittajan kanssa samaa mieltä. Aivan kuin tämä palsta olisi joku kekomieli...

Vierailija
27/34 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstan naisten denialismi on loputonta. Tuomas Enbuske nimesi palstan jo vuosia sitten miesvihapalstaksi. 

Naisvihapalsta pikemminkin. Hyvinä esimerkkeinä karuselli- ja tasojankkaajat.

Vierailija
28/34 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset harrastavat enemmän tuollaisia kommentin numero 2-tyylisiä avautumisia. Varsinkin, jos erehtyy mainitsemaan jotain tasoista. 😄

Vierailija
29/34 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otsikon perusteella vastaan (yes!!!), että kukaan ei sua pakota täällä olemaan jos ihmiset oikeesti niin paljon siellä meisselissä hiertää.

Aloitus ei koskenut sitä, kannattaako palstalla olla vai ei.

Vierailija
30/34 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisvihapalsta pikemminkin. Hyvinä esimerkkeinä karuselli- ja tasojankkaajat.

Naisvihaketjut poistetaan täältä lähes heti. Miesvihaketjuja ei välttämättä ollenkaan. Ja ei, tasoista keskusteleminen ei ole naisvihaa, vaikka sinä et siitä pitäisikään.

Vierailija
31/34 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki palstalaiset ovat yksiköitä, mutta palstamiehiä on vain yksi.

Vierailija
32/34 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdasmielisyyttä

Vierailija
33/34 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaijai, joku veti palstan "auktoriteetiksi" Tuomas Enbusken, joka on osoittanut käytännössä omalla elämällään mikä sovinistinen ääliö ja keskenkasvuinen äidin mammanpoika siellä kaljun alla lymyää.

Vierailija
34/34 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkiukottaminen on jo pitkään ollut palstan normitapa ja tämän takia en enää viitsi käydä täällä kovin usein. Mutta täällähän on nykyään ymmärtääkseni myös paljon miehiä, joten ei tästä tarvitse mitään sukupuolikysymystä tehdä. Ja olen muuten itsekin mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä