Rumimmat tyttöjen nimet
Kommentit (302)
[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 23:47"]
Minna, Laura, Jonna, Oona, Soile, Sofia, Kaisa, Noora, Lilli, Katja, Katariina, Pia, Meri, Milla, Maija... Lista on loputon.
[/quote]
Sanoo äiti, jonka tyttö on aivan varmasti Janica :D
T.Milla
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 14:27"]
[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 02:15"]Mielipiteitä nimistä Kacper ja Casper? [/quote] Onko jonkun nimi muka oikeasti Kacper? :D Sehän lausutaan kakper.. :D
[/quote]
C lausutaan kyllä tuossa ässäksi.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 19:44"]
Ei ne etunimet henkilöä pahenna, mutta aivan sopimattomat sukunimet, jotka eivät pelitä keskenään: Yvonne Hämäläinen, Letitcia Lahtinen jne. tällaiset mauttomuudet :)
[/quote]
Entä sitten vaikka sopisikin etunimi ja sukunimi keskenään. Tyttöhän ei voi naimisiin mennessään muuttua sukunimeltään? Esim Gabriella Watsonista Gabriella Virtaseksi?
Mun lapsilla on suomalaiset nimet, mutta isä britti ja isänsä sukunimi. Ai kamalaa, jos olisivat saaneet brittinimet ja menneet suomalaisen kanssa naimisiin..
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 02:23"]
Vuokko (kuka haluaa olla leinikkikasvisukua, siis sukua kasville?)
[/quote]
Ei se nimen perusteella vielä ole sukua kellekkään.. Vai voiko kukka ja ihminen lisääntyä?
Muutenkin muka hauskoja selityksiä..
Mä en sanois että rumimpia, mutta omalle en antaisi oman ikäluokan suosikkinimistä ainakaan Minnaa, Saria, Sannaa, Hannaa, Jonnaa, Maria... Jättäisin antamatta myös seuraavat nimet: Pirkko, Pipsa, Päivi, Vuokko, Raija, Pirjo, Aulikki, Kyllikki, Sinikka, Raili, Reija, Tarja, Kaija, Kaisa, Erja, Mervi, Arja... Sekä Lumia, Melena, Janissa, Sinna, Jadessa, Jasmina, Jessica, Janica jne.
Ripsa, Pipsa, Peppi, Titta, Tytti, Sari, Sarita, Pirkko, Pirjo, Hannele, Hanne, Paula, Tyyne, Impi
Kaikki Jasminet, Jasminat, yasminat tms. Halvan kuuloisia nimiä.
Milma ja Omelia. Ihan älyttömiä nimiä, joista tulee huonoja mielleyhtymiä esim. Milma --- Lima
Niin, ja Pälvi on ruma nimi!
Tyyni Impi Ihanelma - eikös olisikin ihastuttava pikkutytön nimi? Tai Vieno Tuuli Armeliaana?
Maku voi myös muuttua, aiemmin ajattelin että Kerttu, Martta, Lyyti, Tyyne, Hilma, Vilma, Rauha, Lahja ym.on aika rumankuuloisia, nyt nw on ihan ok.
Ois helpompi varmaa kysyä ne lempinimet :D
Terhi, Tarja, Tuire
Jostain syystä ällöttää nimet, joissa T ja R.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 19:19"]
Nämä keski-ikäisten naisten nimet, kuten Tuula, Pirkko, Pirjo, Hannele, Ritva jne. Sitten väännökset ja "prinsessanimet", kuten Jasmin, Jessica, Jasmina, Jasmine, Jemina, Jannica, Jade, Jadessa, Juliaana... Monet J:llä alkavat väännösnimet ovat kamalia!
[/quote]Mun nimi on Jasmin ja tykkään siitä kovasti :) Mistä nimi Jasmin on väännös? Itse miellän Yasmine nimen väännökseksi enemmänkin
Ritva. Sen edelle ei mene mikään (edes Jeminat, Jennat tai muut kammotukset :D).
Nella, Nelli, Anni, Sanni