Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä palstalla saatte myytyä lasten kenkiä?

Vierailija
02.01.2014 |

Vinkkejä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä olen joskus ostanut, kun on ollut nouto ja myyjä lähellä. Mutta vain hyväkuntoisia ja halvalla. Jos asuu harvaan asutulla alueella, ei ostajia lähialueelta paljoa löydy, mutta isolla kaupunkialueella onnistuu varmaan paremmin. Tavalliset kirpparitkin voivat olla hyviä, niissä on helpompi tarkastaa kengän koko, malli ja kunto.

Ykköskengät haluan lapselle hankkia uutena, syistä joita nelonen mainitsi, mutta vara- ja juhlakenkiä olen ostanut käytettynä, kun ei niille käyttökertoja montaa tule. Mutta en siis noista paljoa ole valmis maksamaan, kun ei paljoa käytetä. Eli hinta kohdilleen, jotta sopivat varakenkien etsijöiden budjettiin.

Vierailija
2/6 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 03:12"]Lastenkenkiä ei kannata ostaa käytettynä. Lapsen jalka kasvaa, kehittyy ja muokkautuu koko ajan. Käytetyt kengät ovat muokkautuneet käyttäjänsä mukaan ja saattavat muokata seuraavalla käyttäjällä jalkaa "väärään" suuntaan ja malliin.

Lastesi vanhat kengät eivät varmaan tästä hyvästä syystä mene kaupaksi. Vanhemmat ovat nykyään valveutuneita, eivätkä pilaa lapsensa jalkaa käytetyillä valmiiksi muokatuilla kengillä, vaan ostavat kaupasta uudet, niin kuin kuuluukin.

[/quote]

Mä sitä vaan ihmettelen, kun ihan pienten kengät menee ehkä 2kk jalkaan, niin ei ne kyllä lintassa voi olla.

No joo, mutta huutiksessa olen paketteina myynyt. Vikingit, tepsut ja kuomat tekee kauppansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kyl kengät kiertää koko pesueen läpi, varsinkin pienten kengät. Ei ne 70€ maksaneet goret ihan hetkessä ole mihinkään muotoutuneet. Jos 3v käyttää marraskuusta maaliskuulle kenkiä, niin ei ne roskiskamaa ole.

Vierailija
4/6 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutiksessa.

Vierailija
5/6 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postikulut kengille on aika paljon, joten on oltava hyvät kengät, että netin kautta menee. Ellei joku sitten nouda. Itse olen Huutonetissä myynyt.

Vierailija
6/6 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastenkenkiä ei kannata ostaa käytettynä. Lapsen jalka kasvaa, kehittyy ja muokkautuu koko ajan. Käytetyt kengät ovat muokkautuneet käyttäjänsä mukaan ja saattavat muokata seuraavalla käyttäjällä jalkaa "väärään" suuntaan ja malliin.

Lastesi vanhat kengät eivät varmaan tästä hyvästä syystä mene kaupaksi. Vanhemmat ovat nykyään valveutuneita, eivätkä pilaa lapsensa jalkaa käytetyillä valmiiksi muokatuilla kengillä, vaan ostavat kaupasta uudet, niin kuin kuuluukin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän