Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomaatteko, kuinka YLE ja HS ovat selvästi hallituksen äänitorvia maskigatessa?

Vierailija
10.10.2020 |

Ja yrittävät selittää asiat hallutuksen kannalta parhain päin?

Minusta hallitus ja etenkin STM menettelivät törkeästi vääristellessään maskien haittoja ja hyötyjä koskevaa tietoa. On ihan selvää, että vääristelyn syy oli poliitikkojen ja virkamiesten mokailujen vähättely ja peittely.

Hienoa, että oppositio on nyt nostanut tämän hallituksen ja viranomaisten iljettävän toiminnan valokeilaan ja julkiseen keskusteluun.

Mutta mitä tekeekään itseään luottomediaksi kutsuvat YLE ja HS? Pyrkiväy selittämään asiat hallitukselle parhain päin. Nämä “tiedonvälittäjät” eivät ole poliittisesti riippumattomia ja objektiivisia, vaan vasemmiston ja vihreiden asialla. Tämä on jälkeen kerran todistettu!

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

on hyvä ohjelma olen seurannut. raikasta kuunneltavaa!

Vierailija
22/24 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

YLEpettymysJaHalveksunta kirjoitti:

Suosittelen seuraamaan Sanna Ukkolan juontamaa ohjelmaa. https://alfatv.fi/ohjelmisto/sanna-ukkola-live/ 

Ihan outoa, että keskustelemassa on eri mieltä olevia henkilöitä ja hankalia kysymyksiä pommitetaan kummallekin puolelle. 

Tämä on oikeaa, ammattitaitoista,  objektiivista, journalismia, missä kuulija itse muodostaa mielipiteensä. Aivan toista kuin esim. Sannikan ohjelmat, jotka ovat normi YLEn mielipiteiden muokkaus lässytystä. Ukkola ei ole myynyt mielipiteitään, kuten suurin osa toimittajista.

En tiedä, enkä oikeastaan edes halua tietää, mitä kanavan taustalla on. Se on sivuseikka, kun kunnioittavat erilaisia mielipiteitä, se riittää toistaiseksi. 

Sananvapaus pitää saada taas kunniaan Suomessa, tämän vuoksi äänestän Perussuomalaisia ensi keväänä, se on ainoa tapa, jolla mielestäni edistän sananvapautta. "En ole samaa mieltä mistään mitä sanot, mutta puolustan täysin oikeuttasi ilmaista sanomaasi." Voltairen.

Sanna Ukkola on todellakin tehnyt ryhtiliikkeen, kun lähti pois Yleltä. Löysin hänen toimittaman Koronalive ohjelman keväällä Alfalta. Todella avointa, kriittistä ja kiinnostavaa keskustelua. Ja eri kantoja edustavien kanssa. Ja jatkoa seurasi Sanna Ukkola Live ohjelmassa. Näin käy, kun ei Yle enää rajoita sanomisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

YLE veron poisto olisi mahtava juttu. Miten ihmeessä joku media saa veroja kansalaisilta? Voin minä maksaa netin käytöstä tai tilaamastani lehdestä, mutta pitää saada itse valita. Pakkosyöttö ärsyttää vietävästi!

Joutuisivat tekemään oikeasti hyvää journalismia, kun ei palkka tulisi veroeuroista, teki työnsä kuinka huonosti tahansa.

Vierailija
24/24 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka jaksaa enää maskigatea. Rapatessa roiskuu.