Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Huomenta!

Sitten kun
10.10.2020 |

Ja joka aamuinen pakkoleikitys ja -viihdytys kÀyntiin taaperolle.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.10.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Oi niitĂ€ aikoja â˜ș Mulla ne on enÀÀ kaukainen muisto. N58

Vierailija
2/5 |
10.10.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Huomenta. Muistan kyllĂ€ itsekkin noi ajat. Aika menee liian nopeasti ja yhtĂ€kkiĂ€ huomaakin ettĂ€ lapset on jo aikuisiađŸ€· Nauti tuosta ajasta kun se vielĂ€ on mahdollista, ei sitĂ€ kauan kestĂ€. Joskus toivoisin ettĂ€ voisin palata siihen aikaan kun lapset olivat pieniĂ€. Tekisin joitakin asioita toisin. Mukavaa pĂ€ivÀÀ teille😊

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.10.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ton takia lapset kannattaa tehdÀ nuorena, kun vielÀ jaksaa niitten kanssa jo kukonlaulun aikaan aamupuurojen, pesujen ja pukemisten jÀlkeen ryhtyÀ viihdytys-, ja askartelu-mestariksi. Mulla ei enÀÀ nelikymppisenÀ riittÀisi virtaa.

Vierailija
4/5 |
10.10.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ton takia lapset kannattaa tehdÀ nuorena, kun vielÀ jaksaa niitten kanssa jo kukonlaulun aikaan aamupuurojen, pesujen ja pukemisten jÀlkeen ryhtyÀ viihdytys-, ja askartelu-mestariksi. Mulla ei enÀÀ nelikymppisenÀ riittÀisi virtaa.

Ei se fyysinen jaksaminen ole mielestÀni se pointti, vaan se, jos on tottunut omaan vapauteen pitkÀÀn.

KyllÀ saa teinejÀ repiÀ sÀngystÀ ylös aamuisin. Ei nÀytÀ virtaa olevan, vaikka ovat nuoria.

Vierailija
5/5 |
10.10.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se fyysinen jaksaminen ole mielestÀni se pointti, vaan se, jos on tottunut omaan vapauteen pitkÀÀn.

KyllÀ saa teinejÀ repiÀ sÀngystÀ ylös aamuisin. Ei nÀytÀ virtaa olevan, vaikka ovat nuoria.

Teinit 😂 NiillĂ€ on krooninen lorvikatarri josta ihmeellisesti parantuvat tossa parinkympin korvilla 😁

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: seitsemÀn seitsemÀn yhdeksÀn