Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruma ja lihava.

Vierailija
01.01.2014 |

Moikka. :) Olen 15-vuotias, ylipainoinen tyttö painoni on 69.4kg ja olen 160cm.. Olen monesti ajatellut laihduttavani, mutta perheessäni herkutellaan PALJON. En uskalla kertoa muille, että haluan laihtua ja herkkuja ei saa syödä silloin kun minä olen paikalla. :/

Leikkasin pari viikkoa sitten myös hiukset lyhyiksi.. Aluksi mun hiukset oli rintojen alapuolella ja nyt just ja just korvat peittyy. Leikkasin hiukset, koska halusin vaihtelua. Mutta arvatkaas, kun nämä ei sovi mulle yhtään niin vähänkö vi*uttaa. :(

En osaa meikata ja kasvot todella kuivat. Laitan ripsiväriä, huulirasvaa, meikkivoidetta ja puuteria ja oon laittanu aurinkorasvaa kosteusvoiteen sijasta enkä tiiä toimiiks tää ollenkaa. :\

Niin ja mulla on klipseillä kiinnitettävät pidennykset, mut voin vaa sanoo et päässä niin hemmetin epämukavat et en tykkää käyttää.

Pojatkaan ei tykkää musta muutakun kaverina ja usein jotkut haukkuu läskiksi.

Miten saan itsestä nätin ja normaalipainosen? Haluisin niin kovasti olla ainaki alle 60kilonen!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota pari fitspo blogia seurattavaksi, kaikkea terveellisistä herkuista jumppavinkkeihin.

Nyt kun hankit lihakset niin se kantaa koko loppuelämän, tutkimusten mukaan

Hae inspiraatiota!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän