Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ostaisitko rintapumpun kirppikseltä?

Vierailija
01.01.2014 |

Oon menossa myymään kaikkea lastentarviketta ja -vaatetta kirppikselle, mutta koska en ikinä käy tai myy kirppiksellä, oon ihan pihalla siitä mitä siellä voi ja kannattaa myydä. Mulla on esim muutaman kerran käytetty Aventin rintapumppu, mut ostaako joku ihan oikeesti käytettyä rintapumppua? Itse en ikinä ostais mitään tollasta kirppikseltä, mut toisaalta tuntuu jotenkin oudolta heittää roskiinkaan enkä oo sitä tyyppiä joka tuputtelee facessa rintapumppuja kavereilleen. Entä paljonko tollasesta pitäis pyytää? Uutena maksoin pumpusta ja pulloista jotain 50-80e, jos oikein muistan.

Ja paljonko voi pyytää vauvojen bodyista? Ovat ihan ketjukamaa, eli jotain Benettonia, Marimekkoa, Ristomattiratiaa jne.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta ostaisin jos vielä tarvitsisin. Omani ostin käytettynä kaverilta. Niitä kamoja steriloidaan joka päivä, ei pelota pöpöt.

Vierailija
2/19 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin, maksoin muistaakseni 15€ sähkökäyttöisestä aventin pumpusta. Käytin sairaalassakin rintapumppua jota muutkin oli käyttänyt. Mikäs siinä. Ne osathan keitetään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin ostin käytettynä, miksen olisi ostanut? Ostamani värkin sai purettua atomeiksi ja desinfioiduksi, joten en näe estettä käytölle.

Vierailija
4/19 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ostaisi, sillä se on muovista tehty, ja muovi kolhiintuu ajan saatossa, ja pöpöt kertyy siihen sitten herkemmin. Voi olla myös bisfenoli A:ta siinä muovissa. Ja varsinkin pienten vauvojen kanssa on tärkeää, että ravinto on "puhdasta".

Vierailija
5/19 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo oon ostanu mut hajos tosi pian joten aion seuraavan ostaa uutena raskauden loppupuolella kun haluun et laite varmasti toimii... toki jos nään kirppiksel tosi hyväkuntosen ja puhtaan ilman kellastumia ni ostan.. joku 35 e ehkä pumpusta käytettynä on sopiva..

Vierailija
6/19 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 22:20"]

En ostaisi, sillä se on muovista tehty, ja muovi kolhiintuu ajan saatossa, ja pöpöt kertyy siihen sitten herkemmin. Voi olla myös bisfenoli A:ta siinä muovissa. Ja varsinkin pienten vauvojen kanssa on tärkeää, että ravinto on "puhdasta".

[/quote]

Niihin käy uudet pullot ja vanhoissakin pulloissa bisfenoli A:ta taisi tulla vain jos maitoa kuumennettiin pullossa, joten aika ihme jos siitä suppilo osasta ehtisi jotain liukenemaan siinä kun maito valuu siitä läpi. Muovia ne sairaalankin pumput on ja varmasti kovemmalla käytöllä kuin kellään kotona.

Vierailija
7/19 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisinko käytetyn ja pestyn kortsun kirpparilta, täh, mitä häh?

Vierailija
8/19 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 22:25"]

[/quote]

Käytätkö yleensä samaa kortsua monta kertaa? Varo vaan, tulee pian tarvetta rintapumpulle.

Vierailija
9/19 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 22:29"]

[/quote]

Käytätkö yleensä samaa kortsua monta kertaa? Varo vaan, tulee pian tarvetta rintapumpulle.

[/quote]

Melkein mun tasoinen huumoriveikko... vai sanna, houhouhou sanos joulupukki.

Vierailija
10/19 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanutkin, käyttänyt ja annoin sen eteen päin ystävälleni, joka käytti sitä myös :) maksoi jonkun 15€.

Vierailija
11/19 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vauvan vaatteista ei kyllä montaa euroa voi pyytää jos haluat niistä eroon..varmaan joku super edullinen paketti menis hyvin kaupaksi torissa.. hyväkuntoinen alle 74m vaate max 2 e.. ja hyväkuntoinen yli 74cm vaate on jo helpompi myydä yli 3e hintaan..

Vierailija
12/19 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos informatiivisista vastauksista! Ehkä heitän pöytään myös tuon pumpunkin. Ja jotain pulloja, nokkamukejakin ja astiaakin löytyy - jos eivät mene parissa päivässä kaupaksi niin käyn hakemassa pois. Ja kiitos myös 11:lle vaatteiden hinnoitteluohjeesta. Olisin laittanut kaikki myyntiin 20 sentillä, mutta ehkä noista samalla vaivalla voi vähän enemmänkin pyytää.

Vierailija
13/19 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni tekee myös niin et pari viimestä myyntipäivää laittaa lapun pöydän reunaan "kaikki -50%" se houkuttelee ostajia ja usein nää pöydät ovatkin jo sit melko tyhjillään :)

Vierailija
14/19 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä myin käsikäyttöisen rintapumpun muutamalla eurolla kirpparilla.

Vierailija
15/19 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä 2 e on aivan liikaa vauvan vaatteesta, ei mene sillä, oikeasti! 0,5-1 euro on sopiva hinta pienelle bodylle, sillä menee kaupaksi. Jos pyytää bodystä 2 e niin myymättä jää, ellei ole joku po.p tai miikkari.

Rintapumppu kannattaa myydä ja toki kaikki muukin käyttötavara!

Vierailija
16/19 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 22:29"]

[/quote]

[/quote]

Provo on provo vaikka voissa paistais...

Vierailija
17/19 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä ostaako kukaan tuollaisia kestovaippajuttuja kirppiksiltä? Sain äitiyspakkauksen mukana jonkin ihme muovisen vaippahärpäkkeen, joka on näemmä jäänyt pyörimään kaappiin. Vai dissaavatko kestovaippailijat noita ä-pakkauksen kamppeita, pitääkö ne olla jotain luomua? En jaksais raijata p*skaa myyntiin. -ap

Vierailija
18/19 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestovaippakin myyntiin vaan :)

Vierailija
19/19 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni myi lastensa pieneksi menneitä vaatteita 56cm-130cm.. halvimmat ehkä 0,5€ (olivat jo kuluneita tai esim. pinttynyttä likaa tms.), kalleimat useita euroja. Hyväkuntoisista merkkivaatteista voi pyytää omantunnon mukaan, esim. polarnin vaatteet ostettaessa melko hintavia, ja ihmiset jotka tietävät, maksavat mielellään käytetystä esim. jopa puoletkin uuden hinnasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi