Miehet ei kestäneet ehkäisypillerin sivuvaikutuksia
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/miehet-eivat-kestaneet-ehkaisyruisk…
Sivuvaikutuksia olivat muun muassa depressio, lihaskipu, mielialan vaihtelut, akne ja vaikutukset libidoon.
Kommentit (126)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä miehet olisivat kestäneet, mutta mitä järkeä olisi tuhota oma terveytensä?
Onko miehen terveys siis arvokkaampi, kuin naisen terveys? E-pillerit tekee naisille kaikkea tuota, mitä tuossa aloituksessa kerrottiin. Plus vielä paljon muuta.
Tuntuu jopa, että noissa miesten pillereissä olisi ollut paljon vähemmän haittavaikutuksia , kuin mitä naisille on naisten e-pillereistä. itse ainakin joutunut jättämään pillerit, koska sivuvaikutukset oli suuret ja yhtenä oireena oli haluttomuus. Miehelle ei tietenkään moinen sopinut, vaikka ehkäisyteho oli tuplana :)
No, käski heittää pillerit mäkeen ja niin tein.
Ei.
Niitä pölvästipillereitä ei kukaan pakota nielemään.
No kukas sitten huolehtii ehkäisystä? Miehet ei ainakaan. Eli kyllä moni mies "pakottaa" naisystävänsä syömään pillereitä, koska aina se on se nainen, joka joutuu kärsimään, kun vahinko sattuu. Mies yleensä pääsee kuin koira veräjästä.
Siis sinunko ainoa vaihtoehto on pillereiden vetäminen, jos itselläsi on palstalla yleisesti tunnettu kondominvihaajahirviömies?
Ihan vinkkinä, että yksi ehkäisykeino on sataprosenttinen.
Ihan uteliaana kyselen, mikä ehkäisykeino on noin varma, kun edes sterilisaatio ei ole?
:D
Älä naureskele vaan kerro.
Mistä mä sit uhriudun jossen pillereistä? Onko pakko alkaa synnyttämään?
Niin voimaannuttavaa saada mieheltä positiivista huomiota siitä kuinka kestän sen kaiken, esim. jos hakkaan vasaralla päähäni ja miehen ei tarvitse.
Seksi ei ole naisille mikään ihmisoikeus. Jos ette osaa ehkäistä, niin pitäkää haaranne toisissaan kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei naisten ole pakko käyttää pillereitä. En minä ainakaan tunge itseeni kapistuksia tai hormoneja. Myöskään mieheni ei halua minun tunkevan itseäni niillä täyteen, joten muut keinot käytössä. Valintoja nämäkin asiat ovat.
Suuri osa naisista kokee painostusta, koska "kortsu ei tunnu hyvältä" miehestä.
No sitten on varmaan parempi olla ilman kokonaan, jos kelpaa vain paljaaltaan vedellä. Itsekunnioitusta naiset!
Entä transaktivistien lapsille ajamat blokkerit, kuten syöpälääke Lupron ja hormonit, jotka aiheuttavat yhdessä kemiallisen kastraation? Vastakkaisen sukupuolen hormoninen vuosikymmenten käytöstä puhumattakaan!
:D