Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aikuinen mies, miten helposti erektio?

Ihmettelijä
09.10.2020 |

Haluaisin tietää ensisijaisesti akuisten, miksei vanhempienkin (25-70+) miesten erektioherkkyydestä? Seisooko teillä esim. työpaikalla? Sinä 50v mies, runkkaatko töissä? Sinä 40v mies, seisooko sinulla jos näet 20v kauniin kollegan?

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisari saattaa värähtää jopa kesken lenkkeilyn. M20

Vierailija
2/50 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ala seisomaan jollen rupea haaveilemaan tuhmia. 

Voin kyllä runkata työkaverini kuvalle (olenkin)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nelikymppinen mies. Tumputin joitakin kertoja edellisessä työssäni viime vuonna. Eipä innostanut kukaan työkaverinaisista sinänsä.

Vierailija
4/50 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi! Olen 34 vuotias mies ja elämääni hallitsee kiihoittuminen siitä johtuva erektio. Työpaikalla on pakko käydä n. 3 krt kädellä päivän aikana kun assaritytöt on niin kuumia! Koen häiritseväksi sen miten jöpöttää kokoajan. :(

Vierailija
5/50 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisarin värähtäminen arkisessa tilanteessa kyllä yleensä vaatii sen, että nainen flirtaailee tai muuten osoittaa kiinnostusta. Tämä tosin voi myös tarkoittaa tyrkyttävää pukeutumista...

Vierailija
6/50 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollia koko ketju.

Vierailija
7/50 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten jos joku työpaikan naisista tulisi töihin jakkupuku päällä ilman paitaa ja rintsikoita näyttävä koru ohjaamasa katsetta rintojen väliin ?

Vierailija
8/50 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten jos joku työpaikan naisista tulisi töihin jakkupuku päällä ilman paitaa ja rintsikoita näyttävä koru ohjaamasa katsetta rintojen väliin ?

Jos siihen väliin vielä hymyn väläyttää, niin voi olla että on käytävä paineita purkamassa.

Vierailija
9/50 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja saako kysyä, et miks haluut tietää? :D M25

Vierailija
10/50 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamuerektiot ovat vähentyneet. Erektion vahvuus on silti yhtä hyvä kuin teini-iässä. Runkkaaminen ei ole enää yhtä hohdokasta kuin parikymppisenä, eli ei ole minkäänlaista tarvetta runkata huoltoasemalla tai työpaikalla. Ja kyllä, esimerkiksi kaunis parikymppinen voi aiheuttaa erektion julkisessa liikenteessä

Vierailija
11/50 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos Sanna Marin julkaisee lisää kuvia, niin eiköhän ..

Zinc

Vierailija
12/50 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä häiritsevä ajatus että miehet oikeasti vetävät käteen työpaikan vessassa. Onko tämä oikeasti yleistäkin?!!

Vierailija
13/50 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihotun, jos olen päättänyt, että niin saa käydä. Muuten olen opppinut hallitsemaan haluni täysin.

NoFap Monk mode.

Vierailija
14/50 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella helposti. Tänäänkin herätessä oli ja piti masturboida heti aamutoimiksi.

"Sinä 40v mies, seisooko sinulla jos näet 20v kauniin kollegan?"

ei

Vierailija
15/50 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä häiritsevä ajatus että miehet oikeasti vetävät käteen työpaikan vessassa. Onko tämä oikeasti yleistäkin?!!

Minua häiritsee että naiset luulevat miesten runkkailevan töiden lomassa.... Never.

Vierailija
16/50 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillon kun tehrähän töitä, tehrähän töitä, sillon ku pannahan, niin pannahan kunnolla ..

Zinc

Vierailija
17/50 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M44, alkaa jöpöttämään 10 sekunnissa jos seksikäs nainen flirttaa.

Vierailija
18/50 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moi! Olen 34 vuotias mies ja elämääni hallitsee kiihoittuminen siitä johtuva erektio. Työpaikalla on pakko käydä n. 3 krt kädellä päivän aikana kun assaritytöt on niin kuumia! Koen häiritseväksi sen miten jöpöttää kokoajan. :(

Onko isokin kalu? Näkyykö se selvästi vaikkei sinänsä katsokaan?

Vierailija
19/50 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homo-antero täällä taas yrittää haalia itelleen runkkumatskua.

Vierailija
20/50 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa kysyä, haluan tietää sillä olen itse nuorehko nainen, jota eräs 40+ mies töissä "piirittää", olen ihastunut, mietityttää, että käykö hänelle niin. Kerran sanoi ottaneensa päiväunet ja unelmoi meistä - mitähän tarkoitti?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi