Odotatko vastausta ystävällesi lähettämääsi tekstiviestikn?
Esim jos olet "hehkuttanut" äitiyden onnea jossakin asiassa tai laittanut viestin miten olet ylpeä lapsestasi jonkin asian suhteen?
Minä odotan ja kys ystävä on äiti itsekin joten ymmärtää ja tietää kys tunteet itsekin. No, en saanut vastausta eikä sitä enää tulekaan koska kys viestistä on jo 1vko.
Tuntuu vaan aika haljulta ja paskalta:(
Kommentit (43)
Mies kuittaa mulle kaikki tiedoitusviestit "ok:lla".... sellaisetkin jotka ei mun mielestä edes ansaitse vastausta tyyliin Fortumilta tulee sähkökatkoilmoitus, forwardoin miehelle, mies vastaa ok... Mulle riittäis kun kotiinmennessään laittaisi sitten viestin, että " se oli meidän sähkötolppa mihin naapuri oli törmännyt rekka-autollaan, tuo juomavettä, vesipumppu ei toimi". Tai jos sähköt on jo silloin iltapäivällä takasin, ei tarvitse vastata.
Tekstailu on ärsyttävää ja rasittavaa. Jos haluatte keskustella, soittakaa.
Ei läheskään aina pysty vastaamaan tekstiviesteihin heti kun ne tulevat ja myöhemmin ne helposti unohtuvat, jolleivat sisällä jotain vastausta vaativaa. Vastaamatta jättäminen ei tarkoita, että sen lähettäjä tai sisältö ei olisi tärkeä.
Varsinkin kun olen myös tottunut kirjoittamaan pitkiä vastauksia, on vaikea keksiä nopeaa viestiä, jonka pystyisi kiireessä lähettämään. Ok tuntuu usein liian tylyltä ja hymiöiden lähettely ei ole kovin luontevaa minulle, 1970-luvun alussa syntyneelle. Joskus myös tilanne, että vaikka viestin pystyy lukemaan, ei lyhyenkään vastauksen kirjoittaminen onnistu. Toiaalta olen myös sen verran itsekäs, että ystävienkään lasten uudet taidot eivät aina jaksa innostaa niin paljoa, että osaisin niihen jotenkin vastata. Varsinkin, jos viestejä niistä tulee usein.
Ahdistavaa, jos ystävyys mitataan tekstareilla ja niihin vastaamisilla. Toivottavasti en ole suututtanut ketään. Myös hyvän joulun, kesän, vapun, uuden vuoden jne toivotukset olen yleensä jättänyt vastaamatta, eikä ole edes tullut mieleen, että siitä olisi joku loukkaantunut.