Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jakaisit kertakäyttömaskeja (käytännön tilanne) asiakkaille? Ei ole yksittäispakattuja vaan yhdessä paketissa 50 kpl. Jokaiselle saa antaa vain yhden.

Vierailija
09.10.2020 |

Jos annat itse maskin asiakkaalle, on siinä jo sinun pöpösi. Jos asiakas kaivaa itse maskin paketista, on koko paketti kontaminoitunut. Miten siis käytännössä järjestetään että asiakas saa maskinsa? Maskin jako olisi tarkoitus hoitaa sujuvasti ja nopeasti.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Byybyy kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhtailla pihdeillä otat maskin paketista ja ojennat sen asiakkaalle.

Ei ole pihtejä ainakaan tähän hätään saatavilla.

Osta pihdit kaupasta, halvimmat tyyliin 1-2€ Kotoa voi myös ottaa ”vanhat” pihdit, kun vaan muistaa pestä kunnolla saippualla ennen käyttöön ottoa.

En mä osta työpaikalle omilla rahoillani yhtään mitään.

Vierailija
22/35 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hitsi kun sattukin tämmöinen tilanne ust kansallisen pihtipulan aikana, yhdestäkään keittiotarvikekaupasta tai tavaratlosta ei ole siis saatavilla yksiäkään pihtejä koko maassa, eikä kenelläkään ole kotona joutavaa paria.

Oi voi voivoivoiti voi kun meillä on nyt niin hankalaa?

No en mä mitään grillipihtejäni rupea työpaikalle raahaamaan kuitenkaan. 

Elämästä voi tehdä vaikean tai jopa mahdottoman halutessaan.. Lainaa kaverilta tai vaikka naapurilta josset muuta keksi omien grillipihtien lisäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama tilanne kaupoissa myytävissä"maskeissa" ilmeisesti neuvosto liiton malli jossa määrä korvaa laadun.  ovatko jylhältä tulleita neukkulan satelliitti maa. kumi nauhat sekaisin "katkeilevat" ns maskit rypyssä eivät irtoa toisistaan. ymmärrän tilanteen yksityis käytössäkin ovat hankalia. eikä auta vaikka ostaa kalliimpia saman moista sontaa ovat. missä on eu standardit maskeja ja niiden pakkausta ei tunnu koskevan

Vierailija
24/35 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Byybyy kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hitsi kun sattukin tämmöinen tilanne ust kansallisen pihtipulan aikana, yhdestäkään keittiotarvikekaupasta tai tavaratlosta ei ole siis saatavilla yksiäkään pihtejä koko maassa, eikä kenelläkään ole kotona joutavaa paria.

Oi voi voivoivoiti voi kun meillä on nyt niin hankalaa?

No en mä mitään grillipihtejäni rupea työpaikalle raahaamaan kuitenkaan. 

Elämästä voi tehdä vaikean tai jopa mahdottoman halutessaan.. Lainaa kaverilta tai vaikka naapurilta josset muuta keksi omien grillipihtien lisäksi.

Minähän keksin jo ratkaisun. Saman kuin 1. viestissä. Ei tarvi mitään omia rasvaisia grillipihtejä tuoda sotkemaan työpaikalle.

Vierailija
25/35 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Byybyy kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osta pihdit kaupasta, halvimmat tyyliin 1-2€ Kotoa voi myös ottaa ”vanhat” pihdit, kun vaan muistaa pestä kunnolla saippualla ennen käyttöön ottoa.

En mä osta työpaikalle omilla rahoillani yhtään mitään.

Mikä idea on sitten täällä kysellä asiasta jos mikään vastaus ei kelpaa. Sano esimiehelles että järjestää asian.

Vierailija
26/35 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinsetit, joilla helppo napata maski kerrallaan. Ei ne siitä kulu, vaikka kotoakin veisi.

Vierailija
27/35 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pinsetit, joilla helppo napata maski kerrallaan. Ei ne siitä kulu, vaikka kotoakin veisi.

Tulee varmaan kohta poraamaan ettei ole pinseteitäkään.

Vierailija
28/35 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi mun pinseteillä on teini puristanut finniä. Niilläkö tosiaan haluat että kaivan maskin sulle paketista? Jos ei kuitenkaan. Eikä työpaikalleni ole luvallistakaan viedä mitään omia juttuja. 

Vierailija
29/35 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan Corson torilla noita jaettiin ilmaiseksi ja kiersin kaukaa. En halua mennä 

A) lähellekään jakavaa henkilöä

B) Se näpelöi niitä 

C) Ripustaa ne vaikka seinälle olis muuten hyvä, mutta sitten jokainen ottaja näpelöi niitä.

Kun niitä on 49 näpelöinyt, niin arvaa haluanko mä sen viimeisen ? Oikein coronan levittäjän ..

Ei kiitti ..

Zinc

Coronassa ei kuule kumbajaa toimi, kun kaikkien pitäis ERISTÄYTYÄ. Joten parasta mennä vaikka ilman maskia, mutta ilman kontakteja !

Vierailija
30/35 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

määräkö korvaa laadun kirjoitti:

sama tilanne kaupoissa myytävissä"maskeissa" ilmeisesti neuvosto liiton malli jossa määrä korvaa laadun.  ovatko jylhältä tulleita neukkulan satelliitti maa. kumi nauhat sekaisin "katkeilevat" ns maskit rypyssä eivät irtoa toisistaan. ymmärrän tilanteen yksityis käytössäkin ovat hankalia. eikä auta vaikka ostaa kalliimpia saman moista sontaa ovat. missä on eu standardit maskeja ja niiden pakkausta ei tunnu koskevan

Oletko koskaan kuullut yhdyssanoista ja isoista alkukirjaimista?

Vierailija
31/35 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

olis kiva nähdä miten nuo pinsetti ihmiset noukkis niitä maskeja 50 kpk/h jatkuva jono. saisvat tulla oikein näyttämään miten se tapahtuu.23.v alalla olleena olen ilmeisesti hidas vai mikähän on vikana olisinko liian hygieeninen. taitaa olla parempi että kaadan tulo aulan lattialle 300 kpl ottakaa siitä

Vierailija
32/35 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi mun pinseteillä on teini puristanut finniä. Niilläkö tosiaan haluat että kaivan maskin sulle paketista? Jos ei kuitenkaan. Eikä työpaikalleni ole luvallistakaan viedä mitään omia juttuja. 

Pyydä pomo ostamaan pinsetit tai osta itse, ne ei paljon maksa. Enemmin maksaisin sen pari euroa kun tuhlaisin tunnin aikaa asian pohtimiseen.

Vierailija
33/35 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

miettikää mitä rääpystelette kirjoitti:

olis kiva nähdä miten nuo pinsetti ihmiset noukkis niitä maskeja 50 kpk/h jatkuva jono. saisvat tulla oikein näyttämään miten se tapahtuu.23.v alalla olleena olen ilmeisesti hidas vai mikähän on vikana olisinko liian hygieeninen. taitaa olla parempi että kaadan tulo aulan lattialle 300 kpl ottakaa siitä

Meillä ne on ainakin isossa pussissa mistä on helppo ottaa.

Vierailija
34/35 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänä yönäkö ne on jaettava? :O

Vierailija
35/35 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim steissillä ja triplassa niille joilla ei ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä